Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Centrul local de informare si promovare turistica la Buces, judetul Hunedoara?
Detaliu pentru invitatia numarul 324084
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324084/12.04.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie?Centrul local de informare si promovare turistica la Buces, judetul Hunedoara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUCES (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BUCES HUNEDOARA)Cod fiscal: 4374202, Adresa: comuna BUCES, str.Principala nr.79, jud. HD, Buces, Telefon: 0254-684328, Fax: 0254-684442
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna BUCES, str.Principala nr.79, jud. HD, Buces, Romania, cod postal: 335137, telefon: +40 0254684328, fax: +40 0254684338, persoana de contact: TRAIAN ACHIM-MARCUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie?Centrul local de informare si promovare turistica la Buces, judetul Hunedoara?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitie ? CENTRUL LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA LA BUCES, JUDETUL HUNEDOARA?, conform documentatiei tehnice
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 664, 825 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare -12000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Constituire: in lei1- prin virament bancarin cont RO23TREZ3695006xxx000046, cod fiscal 4374202;2- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari3- ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Retinere: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
-daca CNSC respinge contestatia depusa AC va retine din garantia de participare a of contestator, suma de 4.444 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Constituire: in lei1- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.2- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind: - eligibilitatea - neincadrarea in preved art 180 din ordonanta- neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- calitatea de participant la proceduraDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese). Persoanele cu functie de decizie in cadrul autorita?ii contractante: Primar, Achim Marcus Traian, Viceprimar, Jorza Ioan, Secretar, Giurgiu Sanda Pompilia a se vizualiza site-ul: www.buces.roCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDocumente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si la bugetul local (Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului din care sa rezulte domeniul de activitate ce va corespunde prezentei proceduri
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriValoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 anicel putin 1200000 leiIn situatia in care op ec a inregistrat bilantul pt anul 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Se va prezentadocumente edificatoare, Acces la resurseCashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni in suma de 166.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate executate in ultimii 5 ani., Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa confirme executarea in ultimii 5 ani, in calitate de contractant sau subcontractant, a unui contract de aceeasi natura si complexitate cu cea a contractului ce urmeaza a fi atribuit si a carui valoare sa fie de cel putin egala sau mai mare cu valoarea estimata.Prezentare: a. contract de lucrari;b. proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor;c. recomandari din partea beneficiarului, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoare, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Detinerea de utilaje/instalatii echipamentele tehnice/laboratoare necesare pentru indeplinirea contractului: statie de producere betoane; buldoexcavator; betoniera; compactor; laborator de grad II pentrudeterminari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru executia lucrarilor, 1 sef de santier inginer constructor, specializarea C.C.I.A, 1 responsabil tehnic cu executia, ,1 sef de santier instalatii absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii, specialitatea Instalatii, avand experienta in coordonarea lucrarilor de instalatii pentru constructii civile;, 1 electrician autorizat gradul II B, avand diploma in profil electric si calificare de inginer., 1 responsabil tehnic cu executia, 1 responsabil cu controlul calitatii, Lista cu personal calificat in domeniul lucrarii: dulgheri, zugravi, instalatori apa, electriceni autorizati, lacatusi, faiantori ? conform extrasului de manopera Standard de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, Standard de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau sediul AC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 11:29