Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Infiintare Centru de informare turistica in localitatea Pietrari pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Pietrari, Voinesti si Vulcana Bai? si dotarile aferente.
Detaliu pentru invitatia numarul 331079
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331079/05.07.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Infiintare Centru de informare turistica in localitatea Pietrari pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Pietrari, Voinesti si Vulcana Bai? si dotarile aferente.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIETRARI (PRIMARIA PIETRARI DAMBOVITA)Cod fiscal: 17352745, Adresa: sat Pietrari, comuna Pietrari, 518, judetul Dambovita, Pietrari, Telefon: 0245/240926, Fax: 0245/240926
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Pietrari, comuna Pietrari, 518, judetul Dambovita, Pietrari, Romania, cod postal: 137026, telefon: +40 245/240926, fax: +40 245/240926, persoana de contact: Paula Neagoe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Pietrari, str. Principala, nr. 173, Comuna Pietrari, Judetul Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Infiintare Centru de informare turistica in localitatea Pietrari pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Pietrari, Voinesti si Vulcana Bai? si dotarile aferente.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Infiintare Centru de informare turistica in localitatea Pietrari pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Pietrari, Voinesti si Vulcana Bai si dotarea acestuia.
II.1.6) CPV: 45212600-2 - Lucrari de constructii de pavilioane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 664, 495 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea supusa licitatiei, astfel: - 8.101 lei pentru Lotul 1 - 5.188 lei pentru Lotul 2. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului pana la concurenta sumei de 5%.Garantia de buna executie se elibereaza astfel: - 70% la data semnarii procesului verbal final de receptie a lucrarilor - 30% in termen de 6 luni de la data semnarii procesului verbal final de receptie a lucrarilor Retinerea garantiei de buna executie se face in conformitate cu HG 1045/2011. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Targoviste din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010 ? Formular 3. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prev.art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 ? Formular 4. Aceasta declaratie se va completa inclusiv de tertul sustinator, conform art.13 din Legea 279/2011.Persoane cu functii de decizie si de aprobare a bugetului in cadrul Primariei Pietrari: Coman Cornel ? Ordonator principal de crediteNeacsu Gheorghe ? ViceprimarComan Alina ? SecretarNegut Camelia ? contabilNeagoe Paula ? inspector achizitii publiceVlad Mihai? Consilier LocalCocalea Mariana ? Consilier LocalSerban Ion? Consilier LocalMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Numarul asociatilor nu se limiteaza. Acordul de asociere se va intocmi conform modelului prezentat - Formular anexa nr. 44. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica). Neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 trebuie prezentata si de catre tertul sustinator.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica). Neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 trebuie prezentata si de catre tertul sustinator.Prezentarea in oferta formularului Anexa nr. 10 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic. Ofertantul va prezenta o imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul Formular 1.Ofertantul va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12 C.Pentru persoanele juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine, pentru a rezulta apartenenta la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona pe fiecare pagina "conform cu originalul", semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original.Pentru persoanele juridice /fizice straine : Pentru a-si demontra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inegistrare ca persoana juridica.Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pt conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica : - principalele lucrari executate in ultimii 5 ani;experienta similara;recomandari de la beneficiari;principalele produse livrate in ultimii 3 ani;Informatii privind personalul: -personalul de conducere sa aiba minim 3 ani vechime; numarul de angajati sa fie suficient pentru realizarea lucrarii de constructii in bune conditii ? minim 3 persoane care sa acopere urmatoarele posturi: Sef de santier; Inginer constructor; Responsabil tehnic cu executia. Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate, in copie conform cu originalul) pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea executiei lucrarilor. Informatii privind dotarile; prezentarea dotarilor existente Ofertantul va asigura in dotare proprie sau prin contract de inchiriere, dotari care sunt strict necesare pentru indeplinirea contractului, buldoescavator, autobasculanta etc Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie legalizata sau copie conform cu originalul pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pretul ofertei Lot I Lot II
Termen
40
Descriere: Termen de executie Lot I si termen de livrare Lot II
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 15:58