Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ,,CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA NR. 2 PACLISA"
Detaliu pentru invitatia numarul 349855
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349855/03.07.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie , ,CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA NR. 2 PACLISA"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARACod fiscal: 9819433, Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Telefon: +40 254233341, Fax: +40 254234384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Romania, cod postal: 330180, telefon: +40 254233341, fax: +40 254234384, persoana de contact: Comp.Achizitii si Contractare Servicii Sociale
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva Sala de sedinte, PARTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie , ,CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA NR. 2 PACLISA"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie , ,CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA NR. 2 PACLISA??Cheltuieli diverse si neprevazute (7 %): 203, 515.00 lei, fara TVA
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 650, 042 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de 48930 lei;pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.? perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Modalitatea de constituire a garantiei de participare: se va respectaprevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006Contul de garantii al autoritatii: RO18TREZ3665006XXX000128, deschis la Trezoreria DevaAutoritatea contractanta va retine/restitui din garantia de participare suma calculata in conformitate cu prevederile art.278 ^1 din OUG 34/2006 contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSCPentru garantia de participare depusa in alta moneda decat lei, cursul la care se va face echivalenta din lei in alta valuta va fi cursul stabilit de BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui: Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 modalitate completata si modificata prin H.G. nr.1045/2011. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont dedisponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 .Documentul trebuie prezentat si de asociat sau tertul sustinatordaca este cazul.Cazierul judiciar al operatorului economic;Cazierul fiscal al operatorului economic-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 .Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de asociat sau tertul sustinator, daca este cazul (pt tert sustinator doar neincadrarea in art. 181, lit a, c^1 si d)- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Documentele trebuie prezentate si de asociat: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documente edificatoare pentru dovedireaeligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, traduse in limba romana si legalizate-Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de asociat sau tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 sunt: Viorica Popescu ? Director General, Monica Georgescu ? Director Gen.Adj.Ec., Carmen Sorina Grama- Director Gen.Adj, Adela Coposescu ? Coord. Comp.Achizitii, Ramona Tudor ? inspector Comp.Achizitii, Georgeta Popa ? sef serviciu Contabilitate, Popa Ovidiu ? inspector- Serviciu Tehnic, Alina Mihut ? sef birou juridic, Sorin Haiduc ? Consilier Comp.Achizitii .Documentul se va prezinta de ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.- Certificat de participare cu oferta independenta, conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 Documentul trebuie prezentat si de asociat.- Declaratieprivind calitatea de participant la procedura. Documentul trebuie prezentat si de asociat.Nota: Documentele emise de ofertant cu scopul de a participa la procedura de achizitie se prezinta in original Pentru persoanele fizice/juridice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate . Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionatPentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizataDocumentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la datalimita de depunere a ofertelor.Autorizatii: a) Instalatiile electrice si de paratrasnet vor fi executate, in mod obligatoriu, de catre o firma autorizata ANRE. In acest sens va prezenta documentul ?Atestat tip B? emis de ANRE sau echivalent, emis de organismul de reglementare in domeniul energiei din tara de rezidenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform Regulamentului din 2009, Ord 23/2013+Regulamentul pt atestarea operatorilor ec. Care proiecteaza, executa si verifica instal. electrice.Note: 1)Se permite depunerea/prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2)Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, autoritatea contractantea va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita Fisa de informatii generale.Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani in valoare totala de cel putin: 4893054 lei.Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani se poate face prin prezentarea de documente relevante emise si vizate de organele competente.Persoanele juridice straine vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor (prin cumul).Ofertantii tip I.M.M. beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Sustinerea cifrei de afaceri de catre tertul sustinator se va prezenta in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara pentru executie. Se solicita: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Prezentarea unei ?Liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, din care sa rezulte ca ofertantul a executat, in calitate de contractant sau subcontractant, cel putin un contract (inclus in lista principalelor lucrari executate) avand ca obiect lucrari ce fac obiectul prezentului contract, similar ca natura si complexitate, in valoare de minim 2446527 lei, fara TVA.Lista va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, certificate/documente care sa indice valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2: se solicita Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul, Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului.- 1 sef de santier absolvent de studii superioare indomeniul ingineriei civile cfm. HG 707/2012.Ofertantii vor depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa actul de studiu.- 1 Electrician autorizat gradul IIB conform Legii 13/2007 si Ord. ANRE 90/2008. Ofertantii vor depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa atestate/autorizatii.- 1 inginer, avand o experienta in coordonarea lucrarilor de instalatii termice/ventilatii (clima);
- RTE se solicita atestat MLPTL/MDRT conf. Ordin 364/2010.Ofertantii vor depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa atestat.- RTC/CQ se solicita atestat MLPTL/MDRT conf. Ordin 364/2010.Ofertantii vor depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa atestat.- Responsabil SSM, atestat conform Legii 319/2006, actualizata. Ofertantii vor depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa atestat. certificat ISO 9001 sau echivalentDaca op.ec. nu detine un astfel de certificat, acesta va putea prezenta orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei., certificat ISO 14001 sau echivalentDaca op.ec. nu detine un astfel de certificat, acesta va putea prezenta orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2013 14:34