Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ,,CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA NR. 2 PACLISA??


Detaliu pentru invitatia numarul 353427
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA
Numar invitatie: 353427/05.09.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie , ,CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA NR. 2 PACLISA??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARACod fiscal: 9819433, Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Telefon: +40 254233341, Fax: +40 254234384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Romania, cod postal: 330180, telefon: +40 254233341, fax: +40 254234384, persoana de contact: ADELA COPOSESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deva, b-dul. Iuliu Maniu, nr.18 - sala de sedinte (parter) a DGASPC Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie , ,CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA NR. 2 PACLISA??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie , ,CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA NR. 2 PACLISA??Cheltuieli diverse si neprevazute (7%) -154.489, 72 lei, fara TVA
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 361, 485.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 44139 lei, - pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.? perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Modalitatea de constituire a garantiei de participare: se va respecta prevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 .Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: 1) prin virament bancar in cont RO18TREZ3665006XXX000128, deschis la Trezoreria Deva.2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original;3) ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.4) se va retine/restitui contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf preved art 278^1/OUG 34/2006Pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat lei, cursul la care se va face echivalenta din lei in alta valuta va fi cursul stabilit de BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui: Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 modalitate completata si modificata prin H.G. nr.1045/2011. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) ? ofertant, asociat, tert sustinator;2. Cazierul judiciar al operatorului economic;3. Cazierul fiscal al operatorului economic;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de asociat sau tertul sustinator, daca este cazul (pt tert sustinator doar neincadrarea in art. 181, lit a, c^1 si d);
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, vor fi depuse traduse in limba romana si legalizate.5. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta - ofertant, asociat;6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertant, asociat, tert sustinator, subcontractant. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Monica Georgescu ? Director Gen. Adj. Ec., Carmen Sorina Grama ? Director Gen. Adj., Adela Coposescu ? Coordonator Comp. Achizitii, Ramona Tudor ? inspector Comp. Achizitii, Constanta Gorcea ? inspector, Popa Ovidiu- inspector- Serv. Tehnic, Patrimoniu Administrativ, Georgeta Popa ? sef Serviciu Contabilitate, Alina Mihut ? sef Birou Juridic, Sorin Haiduc ? Consilier Comp.Achizitii.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Documentul trebuie prezentat si de asociat.Nota: Documentele emise de ofertant cu scopul de a participa la procedura de achizitie se prezinta in originalIII.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale 1. Pentru persoane juridice /fizice romane- Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, valabil/real la termenul limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca oferta este depusa in asociere, se accepta ca cel putin un asociat sa fie autorizat pentru domeniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire.Informatiile cuprinse in Certificatul constatatortrebuie sa fie valabile/reale la termenul limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, valabile/reale la termenul limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabili. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autorizatii: a) Instalatiile electrice si de paratrasnet vor fi executate, in mod obligatoriu, de catre o firma autorizata ANRE. In acest sens va prezenta documentul ?Atestat tip B? emis de ANRE sau echivalent, emis de organismul de reglementare in domeniul energiei din tara de rezidenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform Regulamentului din 2009, Ordinul 23/2013 +Regulamentul pt atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instal. electrice.b) Lucrarile ce se vor executa in centrala termica, vor putea fi realizate in conformitate Ordinul ministrului economiei, comertului si mediului de afaceri nr. 442/2010 (PT CR9-2010 - ?Autorizarea sudorilor care executa lucrari de sudare la instalatii sub presiune si la instalatii de ridicat, in otel, aluminiu, aliaje de aluminiu si polietilena de inalta densitate (PE-HD)?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie prezentare: 1. Fisa de informatii generale, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani in valoare totala de cel putin: 4.412.000 lei.2. Prezentarea documente relevante in confirmarea indeplinirii cerintei (bilanturi contabile, etc).Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR. http: //www.bnr.roPersoanele juridice straine vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor (prin cumul).Ofertantii tip I.M.M. beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Sustinerea cifrei de afaceri de catre tertul sustinator se va prezenta in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru executie.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Pentru confirmarea indeplinirii cerintei minime solicitate, se vor prezenta documentele: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca ofertantul a executat, in calitate de contractant sau subcontractant, cel putin unul sau maxim 2 contracte in domeniul constructiilor civile sau edilitare, a carui/caror valoare /valoare cumulata sa fie de cel putin 2.206.000, 00 lei fara TVAValorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR. http: //www.bnr.roLista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta acordul de subcontractare, din care sa rezulte cantitatea/partea/partile din contract pe care le-a realizat.Nota: a. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.b. Intrucat se solicita prezentarea unui contract de lucrari, cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul dintre membrii asocierii, conform Ordin 509/2011., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariDocumente care atesta detinerea minima (dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului, Ofertantul va face dovada asigurarii cu personal de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va prezenta: - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- Lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului.Ofertantul trebuie sa dispuna de: - sef de santier ? inginer sau subinginer absolvent de studii superioare in domeniul ingineriei civile.Ofertantii vor depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa actul de studiu.- responsabil tehnic cu executia (RTE) se solicita atestat pentru domeniul ce face obiectul achizitiei (conf. L10/1995 privind calitatea in constructii)- RTC- responsabilul cu asigurarea calitatii se accepta decizia de numire.- 1 Electrician autorizat gradul IIB conform Legii 123/2012 si L160/2012. Ofertantii vor depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa atestate/autorizatii, valabile la termenul limita de depunere al ofertelor.- 1 inginer, avand o experienta in coordonarea lucrarilor de instalatii termice/ventilatii (clima).Ofertantii vor depune documente suport relevante care atesta experienta specifica (fisa post, contract de munca, recomandare sau orice alte documente similare)-responsabil SSM, atestat conform Legii 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se vor depune documente relevante-decizie de numire/dispozitie interna valabile la termenul limita de depunere al ofertelor (cfm HG 300/2006). ISO 9001 sau echivalentDaca op.ec. nu detine un astfel de certificat, acesta va putea prezenta orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei., ISO 14001 sau echivalentDaca op.ec. nu detine un astfel de certificat, acesta va putea prezenta orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2013 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer