Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii: ?Construire edificiu cultural ? Casa satului si traditiilor ? Comuna Motoseni, Judetul Bacau?


Detaliu pentru invitatia numarul 338693
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Motoseni (Consiliul Local Motoseni)
Numar invitatie: 338693/02.11.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii: ?Construire edificiu cultural ? Casa satului si traditiilor ? Comuna Motoseni, Judetul Bacau?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Motoseni (Consiliul Local Motoseni)Cod fiscal: 4591511, Adresa: Primaria comunei Motoseni, Motoseni, Telefon: 0234-284003, Fax: 0234-284009
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Motoseni, Motoseni, Romania, cod postal: 607325, telefon: +40 234284003, fax: +40 234284332, persoana de contact: Constantin Galita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Primaria comunei Motoseni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii: ?Construire edificiu cultural ? Casa satului si traditiilor ? Comuna Motoseni, Judetul Bacau?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii: ?Construire edificiu cultural ? Casa satului si traditiilor ? Comuna Motoseni, Judetul Bacau?
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 592, 188 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 30.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data depunerii ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Podu Turculuicont RO49TREZ075006XXX0001273 cu conditia confirmarii de catre banca emitenta (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare (model formular F23) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278¹ din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire (conform art. 90 din HGR 925/2006): a) garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractsaub) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor legale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004.Perioada de garantie a lucrarilor este de 24 de luni de la semnarea PV de receptie la terminarea lucrarilor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul (ofertantul asociat si/sau tertul sustinator) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completarea Formularului 1, Ofertantul, ofertantul asociat va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. In cazul tertului sustinator, acesta va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006).Se va completa Formularul 2 si se vor prezenta certificatele fiscale privind indeplinirea obligatiilor la plata a impozitelor si taxelor catrestat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , precum si a impozitelor si taxelor locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantul (ofertantul asociat, subcontractantii si/sau tertul sustinator) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completarea Formularului 3; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: Ghelase Armencea Corneliu - Primar; Sava Silviu - viceprimar; Savin Elena - contabil; Savin Tony - responsabil achizitii publice; Consilieri locali: Ilau Mihai, Antohie Cornel, Sava Stelian, Luca Dumitru, Batranu Viorel, Rusu Romel, Mihailescu Adrian, Ifrim Gheorghe, Galita Constantin, Maxim Valentin, Galita Valentin, Mihalcea Paul si Munteanu Jan.Ofertantul (ofertantul asociat) va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea Formularului 4.Ofertantul va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, Formular 25 Se solicita ca operatorul economic sa prezinte urmatoarele autorizari specifice: 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul contractului). Activitatea solicitata trebuie sa fie autorizata conform art. 15 din Legea nr. 359/2004;Nota : Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator emis de O.N.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.2.Atestat tip B (executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv) emis de ANRE, valabil la data depunerii ofertelor; (conform ORDIN Nr. 51 din 16 decembrie 2011 privind modificarea si completarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 24/2007);3. Atestat tip A1 (incercari de echipamente si instalatii electrice de joasa tensiune) emisa de ANRE, valabila la data depunerii ofertelor; (conform ORDIN Nr. 51 din 16 decembrie 2011 privind modificarea si completarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 24/2007);4. Autorizatie (instalare, montare, reparare si intretinere, verificari tehnice in utilizare, aparate consumatoare de combustibil cu Pmax = 400 kw, cazane de apa calda cu Pmax = 400 kw si cazane de abur de joasa presiune cu Qmax = 0, 6 t/h) emisa de ISCIR conform CR4.Note: a. Persoanele juridice/fizice straine (daca este cazul) ? vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezenta in limba romana si legalizate.b. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna atunci autorizarile specifice de mai sus se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, inclusiv a subcontractantilor pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Se vor prezenta Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri?cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (constructii civile) din ultimul an (2011) precum si bilantul contabil aferent ultimului an (2011). Valoarea minima a cifrei de afaceri aferent obiectului contractului din ultimul an (2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de: 3.184.376 lei., Cerinta nr. 2: Declaratii bancare corespunzatoare: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realize cash-flow de executie a lucrariipe o perioada de 3 luni in valoare de cel putin 398.000 leiSuma solicitata se va calcula dupa formula: (valoare estimata contract/perioada derulare contract) X perioada solicitata de autoritatea contractanta = SS = (1.592.188/12 luni) x 3 luni = 398.046 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate si in desfasurare in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari., Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara executie lucrari, ofertantii vor prezenta cel putin 1 contract de lucrari similare, de natura si complexitatea prezentei proceduri executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani, cu o valoare a contractului la finalul executiei de cel putin 1.500.000 lei fara TVA., Personal: Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Personal de specialitate minim (personal tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractului) : a. 1 Manager general de proiect/Coordonator general proiect cu studii superioare tehnice si experienta profesionala in domeniul constructiilor, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;b. 1 Sef santier executie cu studii superioare in domeniul constructiilor civile si experienta profesionala in domeniu constructiilor civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;, c. Responsabil tehnic cu executia atestat de catre MDRL pe domeniul I (conform HOTARARE Nr. 925 din 20 noiembrie 1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor; ORDIN Nr. 651 din2 august 2007 privind modificarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii", aprobata prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 777/2003);, d. 1 inginer/subinginer avand specialitatea in domeniul energetic, autorizat ANRE gradul II (conform ORDIN Nr. 29 din 28 octombrie 2010 privind modificarea si completarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 90/2009);e. 1 inginer/subinginer avand specialitatea in domeniul instalatiilor in constructii;f. Responsabil cu controlul tehnic de calitate, desemnat prin decizie interna;g. Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca, atestat si desemnat prin decizie interna;, Utilaje, instalatii, echipamente: Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;, Subcontractanti: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Autorizatiile Laboratoarelor de incercari in constructii si instalatii pentru constructii, gradul II, respectiv gradul III; (conform - Legii 10/1995 privind calitatea in constructii; ORDIN Nr. 1497 din 13 mai 2011 pentru aprobarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii; HOTARARE Nr. 808 din 14 iulie 2005 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii; SREN ? ISO CEI 17025, SREN ? ISO 17025/2005/AC: 2007 Cerinte generale pentru competenta laboratoarelor de incercari si etalonari); Sistemul de Management al Calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract., Sistemul de Management al Mediului in conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer