Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru obiectivul ?Refacere invelitoare sarpanta ? Corp A1, A2, A3 din cadrul proiectului Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale a Colegiului National C. D. Loga Timisoara?
Detaliu pentru invitatia numarul 356870
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356870/10.01.2014
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru obiectivul ?Refacere invelitoare sarpanta ? Corp A1, A2, A3 din cadrul proiectului Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale a Colegiului National C. D. Loga Timisoara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: RO14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: +40 256408367, Fax: +40 256408477/+40 204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D. Loga nr. 1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Serv. Relationare Directa cu Cetatenii, ca.m 12 -parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Timisoara, B-dul C.D.Loga nr. 1, Sala de licitatii - parter (langa lift)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru obiectivul ?Refacere invelitoare sarpanta ? Corp A1, A2, A3 din cadrul proiectului Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale a Colegiului National C. D. Loga Timisoara?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de ?Refacere invelitoare sarpanta ? Corp A1, A2, A3 din cadrul proiectului Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale a Colegiului National C. D. Loga Timisoara?, se vor executa lucrari de reparatii: Acoperis / invelitoare-repararea acoperisului constructiilor Corp A1, A2, A3 (inlocuire lemn sarpanta in zonele degradate, inlocuire tigla invelitoare, inlocuire sipci, suplimentare protectie la scurgerile de apa)Parti metalice-tinichigerie (burlane, jgheaburi, pazii, dolii, elemente ornamentale din tabla de zinc, etc.)-scara de mentenanta a acoperisului, tamplarie metalica, opritori zapada, tabachere din tabla;Consolidari- realizare centuri din beton armat la nivelul peretilor, deasupra planseului de peste etajul II, conform solutiilor de reabilitare propuse prin expertiza tehnica, in conformitate cu cerintele impuse prin documentatia tehnica.Valoarea totala estimata a contractului este de 1.315.428, 20 lei fara TVA, din care 61.928, 20 lei fara TVA, reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute, respectiv 5 % din valoarea lucrarilor cuprinse in capitolul 4 -Investitia de baza, din cadrul Centralizatorului cheltuielilor pe obiectiv, Formular F1, in conformitate cu HG 28/2008.
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 315, 428.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 24.000 lei, perioada de valabilitate minim 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor stabilit in invitatia de participare.Forma de constituire a garantiei de participare: conform art 86, alin. (1), (2) si (3) din HG 925/2006, prin virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - copia documentului, sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art 86 din HG 925/2006. Garantia de participare poate fi depusa si in euro sau in alte monede, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR in data de 08.01.2014.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara T.V.A.(5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 aliniat (1) si (3), din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Nicolae Robu, Viceprimari: Dan Aurel Diaconu, Traian-Constantin Stoia, Director economic-Smaranda Haracicu; consilieri locali: Birsasteanu Florica; Grigore Grigoroiu; Dorel Boglut;George?Flavius Boncea; Florian Stoian; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca; Geana Nistor Pavel;Bogdan Radu Herzog;Ciprian-Corneliu Jichici;Romanita?Adina?Delia Jumanca;Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu;Adrian Romita Orza;Andrei?Romulus Petrisor; Petrica Folica;Vasile Ruset;Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan;Alfred?Robert Simonis;Lucian Dorel Taropa;Adelina-Larissa Tirziu;Radu-Daniel Toanca;Vasile-Teodor Vesa;Elena Wolf;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ciprian-Silviu Cadariu; Cristian-Ion Pascalau; Steliana Stanciu; Crenguta Oprea; Radu Corina; Balogh Adina; Chis Culita; Purdea Ovidiu; Teicu Daniela; Radu Ramona;Maria Mezei; Alexandrescu Lavinia;Teodora Olimpia Gentimir; Ordodi Mihai ;Spohler Thorsten;Buchert Paul, Marius Pascariu.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa obiectul de activitate al operatorului economic. Datele/informatiile precizate in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, mentionata in invitatia de participare.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate principale/secundare cuprinse in certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta poate fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Datele/informatiile precizate in aceste documente sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, mentionata in invitatia de participare.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate cuprinse in datele/informatiile precizate in aceste documente, care trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, mentionata in invitatia de participare.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra (dupa caz) prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.)Media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari (2013, 2012, 2011), sa fie de minim 2.400.000 lei fara TVA (Formular B1). IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM, pentru a beneficia de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri., 2.) Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii directe de credit confirmate de banci, ori alte mijloace financiare in contravaloare de 313.375 leipentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de trei luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Resurse umane1.a) Se va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani (Formular 12I); - lista nominala cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (Anexa 1 la Formular 12I)Numarul minim de persoaneresponsabile pentru indeplinirea contractului nominalizate in lista, nu poate fi mai mic decat 3 (trei).Autoritatea contractanta considera indeplinite cerintele de la punctele 1.b), 1.c), 1.f) si in situatia in care o persoana acopera cerintele pentru doua posturi de responsabilitate pentru indeplinirea contractului, cu exceptia posturilor de la 1.d)Responsabil cu controlul calitatii si de la 1.e) Responsabil SSM, care nu se pot cumula cu altele., Personalul responsabil nominalizat in Anexa la Formular 12I, trebuie sa acopere urmatoarele pozitii cheie: 1.b) Sef de santier cu studii superioare in domeniul constructiilor civile.Se vor anexa: -Diploma de absolvire;
- CV-ul, din care sa rezulte participarea la executia cel putin a unui proiect de restaurare ce a vizat lucrari realizate pe cladiri monumente istorice, clasate in grupa A sau grupa B conform Legii 422 din 18 iulie 2001, privind protejarea monumentelor istorice, sau cladiri monumente istorice din alte tari;
- declaratie de disponibilitate, 1.c) Un Responsabil Tehnic cu Executia atestat conf. art. 9 din Ord. 777/2003, care sa acopere minim categoria de lucrari din cadrul investitiei si anume: Constructii civileSe vor anexa: - certificatul de atestare insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertei, ;
-declaratie de disponibilitate, 1.d) Un Responsabil cu controlul calitatii Se vor anexa: - dovezi care sa ateste calitatea de responsabil cu controlul calitatii, sau decizie de numire;
- declaratie de disponibilitate, 1.e) Un Responsabil SSMSe vor anexa: - dovezi care sa ateste calificarea in domeniul SSM, sau decizie de numire;
- declaratie de disponibilitate, 1.f) Un Expert /Specialist in domeniul protejarii monumentelor istorice atestat in conformitate cu metodologia aprobata prin Ordinul Ministrului Culturii si Cultelor nr.2495/26.08.2010 al carui atestat sa fie pentru domeniul 1 ? restaurare arhitectura, specializarea E-executare lucrari, conform lucrarilordin cadrul investitiei;Se vor anexa: - certificatul de atestare al calitatii de expert/specialist;
- declaratie de disponibilitate, 1.g) Ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere privind asigurarea cu personalul de executie, necesar indeplinirii contractului (Anexa 2 la Formularul 12I).-lista nominala cu informatii referitoare la calificarea personalului de executie ce cuantifica cel mai mare numar de ore necesar pentru realizarea lucrarilor (Anexa 3 la Formularul 12I), respectiv: -minim 5 Dulgheri (cod COR 711501/711502)-minim 3 Tinichigii de santier/restauratori/sisteme de acoperisuri si invelitori/in constructii (cod COR 721305/721309/721310/721312)-minim 1 ZidarPentru personalul de executie nominalizat, se vor prezenta: -certificate de calificare, sau orice alte documente echivalente care sa ateste calificarea;
-contractul de munca, sau contractul de colaborare, sau declaratia de disponibilitate., 2.Experienta similara: 2.a) Se va prezenta o declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor precizata in invitatia de participare-Formular 12E si lista Anexa la Formular 12E., 2.b) Pentru una, maxim 5 din lucrarile din lista, realizate pe cladiri monumente istorice, clasate grupa A sau grupa B conform Legii 422 din 18 iulie 2001, privind protejarea monumentelor istorice, sau cladiri monumente istorice din alte tari, a caror valoare insumata este de minim 1.200.000 lei fara TVA, se vor anexa certificari de buna executie, continand beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, valori, perioade, locul de executie a lucrarilor si precizeaza daca eu fost efectuate conform normelor profesionale din domeniu precum si documente care sa ateste calitatea de monument istoric a cladirilor asupra carora au fost realizate lucrarile., 3. Dotari tehnice: Ofertantul va prezenta: Declaratia privind Lista cu utilajele, instalatiile si echipamente tehnice de care dispune operatorul economic, considerate strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Formular 12H insotit de lista anexa., 4.Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul): 4.a)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica; 4.b) Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent si a standardelor de protectia mediului ISO 14001/echivalent, pentru executia lucrarilor similare, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (finantare KfW si buget local)
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2014 11:41