Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru proiectul ,, Reabilitare spatiu urban in zona centrala a Municipiului Deva - Str. Avram Iancu si trotuar adiacent parcului Cetate? Deva
Detaliu pentru invitatia numarul 335537
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335537/18.09.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru proiectul , , Reabilitare spatiu urban in zona centrala a Municipiului Deva - Str. Avram Iancu si trotuar adiacent parcului Cetate?Deva
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: 0254/213435, Fax: 0254/226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 0254210072, fax: +40 0254210072, persoana de contact: Compartiment ACAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Deva, Piata Unirii nr. 4, Deva, jud HD, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru proiectul , , Reabilitare spatiu urban in zona centrala a Municipiului Deva - Str. Avram Iancu si trotuar adiacent parcului Cetate?Deva
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor pentru proiectul , , Reabilitare spatiu urban in zona centrala a Municipiului Deva - Str. Avram Iancu si trotuar adiacent parcului Cetate? Deva, in baza proiectului tehnic parte integranta a documentatiei de atribuire, cuprinzand in principal: Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi; Lucrari de reabilitare a partii carosabile si a trotuarelor; Lucrari de instalatii electrice privind iluminat stradal si decorative; Lucrari privind realizarea unei instalatii de irigatii pentru intretinerea spatiilor verzi; Lucrari de imprejmuire;
II.1.6) CPV: 45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 607, 161 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant de particip (GdeP): 72.000 lei. Conf Legii 346/2004, ofertantii IMM beneficiaza de reducere cu 50% a GdeP, respectiv de 36.000 lei; ptr a beneficia de reducere, ofertantul are obligatia de a depune declarat de incadrare in categ IMM (formurar anexat), alaturi de dovada constit GdeP. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati-IMM, fiecare asociat are obligat de a depune declaratia de incadrt in categt IMM (formurar anexat). GdeP se constituie conf art. 86, alin. 1. din HG 925/2006 prin: - virament bancar in contul RO83.TREZ.3665.006X.XX00.0122 - Trezoreria Deva. Seprezinta ordinul de plata confirm debanca emitenta; - instrum de garant emis in cond legii de o societ bancara sau de o societ de asig, care se prez in original, in cuantumul si ptr perioada de valabilit prevazuta.In orice situatie, dovada constituirii GdeP trebuie sa fie prezentata celmai tarziu la data si ora stabil ptr deschid ofertelor. Perioada de valab a GdeP va fi cel putin egala cu perioada minima de valab a ofert (90 zile de la data limita ptr dep ofertelor), cu posib prelungiriila cererea autorit contr.In cazul prelung perioadei de valab a of, perioada de valab a GdeP va fi prelung in mod corespunzator, in caz contrar se consid ca ofertantul si-a retras oferta. GdeP se pierde in urmat cazuri: 1-ofertantul isi retrage oferta in per de valab a acesteia; 2-oferta sa fiind stab castigatoare, nu constituie garant de buna exec in perioada de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contract; 3-oferta sa fiind stab castig, refuza semn contractului in perioada de valab a ofertei.4 - In situatia in care un ofertant depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autorit contr va retine, din GdeP, suma de 7.387, 16 lei, determ conf art. 278^1 din OUG 34/2006. Modul de restit a GdeP: in conformit cu art.88 din H.G. 925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) sau alin (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.-Garantia de buna executie se elibereaza/restituie astfel : - autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92, alin (4), din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garant de buna exec se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, respectiv 5% din pretul contractuluifara T.V.A..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fiecare document emis de ofertant va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al acestuia.In cazul in care documentele sunt semnate de o alta persoana, se va prezenta o imputernicire, in acest sens (formular anexat).NOTA: Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original, sau copie legalizata a documentelor originale, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006 (formular anexat).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular anexat).3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular anexat);4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.G.34/2006 (formular anexat) Presoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Petru Marginean-Primar, Marius Surgent-Viceprimar, Mos Ovidiu-Viceprimar, Laura Sarbu-Secretar, Nicula Viorica-Director economic, Szots Ludovic-Director tehnic; Ardelean Nelu, Birau Mircea Catalin, Borca Tiberiu Mircea, Chisota Roxana Axenia, Coroiu Tiberiu, Cristescu Ion, David Ioan, Demeter Ioan, Franc Oana Elisabeta, Hanzi Stan, Morar Nicolae Marcel, Muntean Marian, Muntean Mircia, Oprisiu Corina Violeta, Panduru Carol, Pogocsan Ferdinand Zoltan, Stanila Ioan, Takacs Iosif, Tonea Vasile - consilieri locali; Hogman Ioan?Manager proiect, Vasiu Tiberiu, Davidescu Mircea, Stanescu Adrian-Compartim achizitii publice;5.Certificat eliberat de D.G.F.P privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6.Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original, sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta Certificatul constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata. Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani financiari incheiati, sa fie de minim 7.200.000 lei.Se vor prezenta: 1. Bilanturile contabile la datele de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele fiscale competentesau alte documente legale edificatoare, in copie - cu mentiunea ?Conform cu originalul?, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico financiara;2. Fisa de informatii generale cuprinzand media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2In cazul ca ofertantul isi demonstr capacit economica si financiara, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, in conf cu preved art. 186 din O.U.G. 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezent unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertant resursele financiare invocate.Persoana care asigura sust financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din proced de atrib, conform preved art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) precum si ale art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, daca este cazul. Sustinatorul va prezenta si urmat declaratii: 1.Decl privind eligibilit, conf. art.180 din OUG 34/2006; 2.Decl privind neincadrarea in preved art. 181, lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006; 3.Decl pe propria raspund privind neincadr in preved art.69^1 din O.G.34/2006;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezenta unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand beneficiari, valori, perioade si locuri de executie, si daca acestea au fost duse la bun sfarsit, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Experienta similaraDin lista princip lucrari execut in ultimii 5 ani, ofertantul treb sa faca dovada execut unor lucrari similare cu ob prez achizitii, prin maxim 2 contracte duse la bun sfarsit a caror valoare cumulata sa fie de minim 3.600.000 lei fara T.V.ASe vor prez copii, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, dupa: a) Informatiile relevante (parti implicate, obiect contract, durata, valoare, etc) din contract(e) din care sa reiasa cerinta solicitata; b)Proces verbal de receptie le terminarea lucrarilor, fara obiectiuni ? in caz ca exista obiectiuni consemnate, se va prezenta dovada rezolvarii acestora; c)Recomandare/Document (certificat) constatator din partea beneficiarului.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul ec nu are posibilit obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrareaindeplin cerintei solicitate se realizeaza printr-o declar pe propria raspundere a operatorului ec., Cerinta nr. 3- Decl privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operat. ec. pentru indeplin contractului.Dotarea minima necesara a fiecarui ofertant: -buldoexcavator/1 buc; -incarcator frontal pe pneuri/1 buc; -freza asfalt/1 buc; -repartizor finisor/1 buc; -cilindru compactor autopropuls/1 buc; -autobasculanta/2 buc; -automacara/1 buc;Se va face dovada detinerii in propriet sau inchiriere, precum si a inspectiei tehn la zi., Cerinta nr.4Prezentarea unei listecuprinzand persoanele responsabilepentruexecutia lucrarilor., Cerinta nr.5Sef de santier -studii superioare tehnice (in domeniul constructiilor)Se vor prezenta urmatoarele documente: ? CV semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate? Diploma de studii in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Cerinta nr.6Sef de santier adjunct - specialist/expert atestat MCPN domeniile 1, 4, specializare ESe vor prezenta urmatoarele documente: ? CV semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate? Copie Certificat de Atestare MCPN, cu mentiunea ?Conform cu originalul?;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Cerinta nr.7Responsabil tehnic cu executia (RTE)Atestat de MDRT in domeniul II.constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele si piste de aviatie;Se vor prezentaurmatoarele documente: ? CV semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate ;? Atestat emis de MDRT si legitimatie - inclusiv partea cu vizele, valabila la data depunerii ofertelor, prezentate in copie, cu mentiunea Conform cu originalul.Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Cerinta nr . 8Responsabil pentru domeniul instalatii electrice - autorizat A.N.R.E. (instalatiiinterioare si exterioare) minim gradul IIBSe vor prezentaurmatoarele documente: ? CV semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate ;? Autorizatie emisa de ANRE si legitimatie valabila la data depunerii ofertelor, prezentate in copie cu mentiunea Conform cu originalul.Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Cerinta nr. 9Responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in muncaSe vor prezenta urmatoarele documente: ? CV semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea Conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Cerinta nr. 10Responsabil cu controlul calitatiiSe vor prezenta urmatoarele documente: ? CV semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea Conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare, Cerinta nr. 11Informatii privind partea din contract pe care operatorul are intentia sa o subcontractezeSe vor prezenta urmatoarele documente: ? Declaratie privind subcontractantii? Acord de subcontractare;? Declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006, Cerinta nr. 12In cazul in care ofertantul isi demonstr capacit tehnica si profes invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, in conform cu preved art. 190 din O.U.G. 34/2006, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care benefic, de regula, prin prezent unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertant resursele tehn si profes invocate.Persoana care asigura sust tehn si profes nu trebuie sa se afle in situatia care determina exclud din procedura de atrib, conform preved art. 180, ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, dacs este cazul. Sustinatorul va prezenta si urmat declaratii: -Declaratie privind eligibilit, conf. art. 180 din OUG 34/2006; -Declaratie privind neincadr in preved art. 181, lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006; -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atsata invitatiei de participare, in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 14:31