Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru proiectul ,, Reabilitarea, ansamblului de cladiri si echiparea infrastructurii educationale a Colegiului Tehnic ?Dragomir Hurmuzescu?
Detaliu pentru invitatia numarul 347307
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347307/24.05.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru proiectul , , Reabilitarea, ansamblului de cladiri si echiparea infrastructurii educationale a Colegiului Tehnic ?Dragomir Hurmuzescu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: +40 254213435, Fax: +40 254226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru proiectul , , Reabilitarea, ansamblului de cladiri si echiparea infrastructurii educationale a Colegiului Tehnic ?Dragomir Hurmuzescu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor pentru proiectul , , Reabilitarea, ansamblului de cladiri si echiparea infrastructurii educationale a Colegiului Tehnic ?Dragomir Hurmuzescu?, in baza proiectului tehnic atasat in SEAP.Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de: 1.039.639 lei si valoarea estimate fara diverse si neprevazute este de: 10.339.205 lei.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 378, 844 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 206.784 lei. Garantia de participare se constituie conform art. 86, alin. 1. din HG 925/2006, prin: virament bancar in contul RO83.TREZ.3665.006X.XX00.0122, deschis la Trezoreria Deva. Seprezinta ordinul de plata sauinstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, la sediul Municipiului Deva, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta, celmai tarziu la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor, precum si in SEAP, conform art. 18 din HG 1660/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante. Garantia pentru participare se pierde de catre ofertant in urmatoarele cazuri: 1 ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; 2 oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de15 zile de la data semnarii contractului; 3 oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. 4 In situatia in care un ofertant depune, cu privire la prezenta procedura, o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine, din garantia de participare, suma determinata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 8.593, 92 lei. Modul de restituire a garantiei pentru participare: in conformitate cu art.88 din H.G.925/2006. Echivalentul lei/alta valuta se va facela cursul stabilit de BNR la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) sau alin (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie se elibereaza/restituie astfel : - autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92, alin (4), din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, respectiv 5% din pretul contractului fara T.V.A..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006( formular anexat).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006( formular anexat).3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( formular anexat);4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006( formular anexat). Presoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire precum si membrii comisiei de evaluare sunt: Persoanele cu functie de decizie a autoritatii contractante sunt: Petru Marginean ? Primar, Surgent Marius ? Viceprimar, Mos Ovidiu ? Viceprimar, Mica Mihai ? Administrator Public; Laura Sarbu ? Secretar; Nutu Silviana ? Director economic, Parvu Daniela ? Director programe Dezvoltare, Cosmin Vasile ? Director tehnic, Davidescu Mircea ? Sef Serviciu Achizitii, Investitii Publice, Hogman Ioan ? Manager proiect, Membrii comisia de evaluare: Mariana Miha, Radu Luminita, Poanta Bianca, Gros Daniel, Socol Augustin, Rachita Ciprian, Membrii de rezerva comisia de evaluare: Curcan Rodica, Bogariu Diana, Mures Mihaiela, Consilieri locali: Ardelean Nelu, Birau Mircea Catalin, Borca Tiberiu-Mircea, Coroiu Tiberiu, Cristescu Ion, David Ioan, Demeter Ioan, Franc Oana Elisabeta, Hanzi Stan, Kovacs Francisc, Morar Nicolae Marcel, , Muntean Marian, Oprisiu Corina Violeta , Panduru Carol , Pogocsan Ferdinand Zoltan, Stanila Ioan, Takacs Iosif, Tonea Vasile. 5.Certificat eliberat de D.G.F.P privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" , din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6. Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. a) Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.b) Ofertantul trebuie sa fie operator economic autorizat A.N.R.E. ? instalatii electricetip min. B ? in executie.Se va prezenta autorizatie ANRE pentru executarea lucrarilor de instalatii electricetip min. B ? in executie valabilala data limita de depunere a ofertelor in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.c) Ofertantul trebuie sa fie operator economic autorizat A.N.R.E. - tip EDS si EDI (retele si instalatii interioare si exterioare de gaze naturale).Se va prezenta autorizatie ANRE pentru executarea lucrarilor de Retelele si instalatiile de gaze naturale valabil la data depunerii ofertelor in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 186 din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, daca, Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta va avea acces, in momentul semnarii contractului, la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata decel putin 700.000 lei pentru a realiza cash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitoruluicontract pentru o perioada de minim 2 luni de la data semnarii acestuia cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale aleoperatorului economic.Se vor prezenta: -Dovezi din care sa rezulte in mod neechivoc posibilitatea operatorului economic de a sustine din punct de vederefinanciar, executia contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv indeplinirea cerintei stabilite, pentru perioada estimata pana la data depunerii primului decont ( minim 2 lunide la data semnarii contractului cu autoritatea contractanta), cum ar fi: documente eliberate de banca operatorului economic si, dupa caz, declaratii sustinute analiza de diagnostic financiar al firmei (calculul indicatorilor cum ar fi: gradul de indatorare ? rata datoriilor, calculul indicatorilor de lichiditate - lichididateagenerala, lichiditatea curenta, lichididatea imediata, calculul indicatorilor de rentabilitate - comerciala, financiara, economica, a activelor, calculul indicatorilor de gestiune - durata derecuperare a creantelor, durata de rambursare a datoriilor). Nota: In conformitate cu strategia autoritatii contractante se intentioneaza lansarea ordinului de incepere a prestatiilorin cel mai scurt timp posibil dupa atribuirea contractului, Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani financiari, respectiv: 2010, 2011 si 2012 sa fie de minim 20.678.000 lei.Se vor prezenta documente relevante in sustinerea indeplinirii acestei cerinte, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in confor cu preved art.190 din OUG.34/2006 de catre o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prez unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma
faptul ca va pune la dispozitia ofert res tehn si prof invocate.Pers care asigura sustinerea sustinerea tehn si prof nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prev art: 180, 181 lit.a), c1)sid) si 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ulterioare, daca este cazul.Sustinatorul va prezenta si urmatoarele declaratii: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006; 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006., Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze, daca este cazul.Se vor prezenta urm doc. justificative: ?Declaratie privind subcontractantii?Acord de subcontractare ; Declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006, Responsabil in domeniul retele si instalatii de gaze naturale ?
Autorizat A.N.R.E. - tip EDS si EDI (retele si instalatii interioare si exterioare de gaze naturale).
Se vor prezenta:
? Declaratie de disponibilitate ? Formular anexat;
- autorizatie ANRE pentru executarea lucrarilor de Retelele si instalatiile de gaze naturale valabil la data depunerii ofertelor in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.
Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Responsabil cu controlul calitatiiSe vor prezenta urmatoarele documente justificative: ? CV- ul semnat - Formular Europass;
? Declaratie de disponibilitate ;? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca.Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: ? CV- ul semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Responsabil in domeniul instalatii electrice
Autorizat A.N.R.E. (instalatiiinterioare si exterioare) minim gradul IIB. Se vor prezenta:
? Declaratie de disponibilitate ? Formular anexat;
?Autorizatieemisa de ANRE si legitimatie valabila la data depuneriii ofertelorprezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Responsabil tehnic cu executia (RTE)
Atestat de MDRT in domeniul I - Constructii civile; Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: CV- ul semnat - Formular Europass; Declaratie de disponibilitate ;
Atestat emis de MDRT si legitimatie valabila la data depunerii ofertelor prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Sef de santier
? studii superioare tehnice (in domeniul constructiilor)Se vor prezenta urmatoarele documente justificative:
? CV- ul semnat - Formular Europass;
? Declaratie de disponibilitate
? Diploma de studii in copie cu mentiunea conform cu originalul; Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Prezentarea unei liste cuprinzand persoanele responsabile pentru executia lucrarilor., Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand beneficiarii, valori, perioade si locuri de executie, si daca acestea au fost duse la bun sfarsit, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Din Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, ofertantul trebuie sa faca dovada executarii unor lucrari similare cu obiectul prezentei achizitii prin maxim 3 contracte duse la bun sfarsit a caror valoare cumulata sa fie de minim 10.339.205 lei fara T.V.A. Aceste contracte se vor prezenta insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei solicitate se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic.Operatorii economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului.b.Pentru calculul pretului contractelor exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul stabilit de catre parti in respectivele contracte (daca este cazul) sau, in absenta acestuia, cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractelein cauza, conforminformatiilor prezentate in cadrul modalitatii de indeplinire aferente cerintei nr. 1 din cadrul capacitatii economice si/saufinanciare. ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul obiectului contractului; Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Acest Certificat se va prezenta in copie, semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?, ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul obiectului contractului;Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Acest Certificat se va prezenta in copie, semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 13:01