Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru proiectul ,,Alimentare cu apa si canalizare in localitatea Barcea Mica?


Detaliu pentru invitatia numarul 326256
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Deva
Numar invitatie: 326256/11.05.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru proiectul , ,Alimentare cu apa si canalizare in localitatea Barcea Mica?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: 0254/213435, Fax: 0254/226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254210072, fax: +40 254210072, persoana de contact: Compartiment ACAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei municipiului Deva, Piata Unirii nr 4 Sala de sedinte, et 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru proiectul , ,Alimentare cu apa si canalizare in localitatea Barcea Mica?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor realiza lucrari privind alimentarea cu apa potabila si canalizare menajera a localitatii Barcea Mica care implica si constructii statii de pompare.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 434, 601 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: -28.600 lei lei . Ofertantul IMM va beneficia de reducerea cu 50% daca depune declaratia de incadrare in categoria IMM- (formular atasat). In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati, toti IMM-uri, fiecare asociat va depune declarat de incadr in categ IMM. Garantia de particip se constituie confart. 86, alin. 1. din HG 925/2006, - virament bancar in contul RO83.TREZ.3665.006X.XX00.0122, deschis la Trezor Deva. Seprezinta ordinul de plata confirmat debanca emitenta;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilit prevazuta.In orice situatie, dovada constit garant de particip trebuie sa fie prezentata celmai tarziu la data si ora stab ptr deschid ofertelor. Perioada de valabilita garant de particip va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilit a ofertei (90 zile de la data limita ptr depunerea ofertelor). In cazul extinderii perioadei de valabilit a ofertei, perioada de valabilit a garant de particip va fi prelungita in mod coresp; in caz contrar se considera ca ofertant si-a retras oferta.Garantia pentru particip se pierde de catre ofertant in cazurile: 1 - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2 - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilit a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;3 - oferta sa fiind castig, refuza sa semneze contractul de achiz publ in perioada de valab a ofertei.4 - In situatia in care un ofertant depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autorit contractanta va retine, din garant de particip, suma de 5.214, 6 lei.Modul de restituire a garantiei pentru participare: in conformitate cu art.88 din H.G. 925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) sau alin (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.? Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.? Garantia de buna executie se elibereaza/restituie astfel : - autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92, alin (4), din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;? In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, respectiv 5% din pretul contractuluifara T.V.A..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006( formular anexat).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006( formular anexat).3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( formular anexat);4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006( formular anexat). Presoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mircia Muntean-Primar, Oprisiu Corina-Administrator public, Chisota Roxana-Viceprimar, Mos Ovidiu-Viceprimar, Nicula Viorica-Director economic, Szots Ludovic-Director tehnic, Vasiu Tiberiu -Responsabil achizitii publice;5.Certificat eliberat de D.G.F.P privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" , din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii.general consolidat de stat. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6. Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezenta unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand beneficiarii, valori, perioade si locuri de executie, si daca acestea au fost duse la bun sfarsit, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr, 2Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada executarii unor lucrari similare cu obiectul prezentei achizitii, prin maximum doua contracte duse la bun sfarsit a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.400.000 lei fara T.V.A, Cerinta nr.3Prezentarea unei listecuprinzand persoanele responsabilepentruexecutia lucrarilor., Cerinta nr.4Sef de santier? pregatire tehnica in domeniul instalatii in constructii, Cerinta nr.5Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? in domeniul Constructii edilitare si de gospodarie comunala;, Cerinta nr.6Responsabil cu executia pentru domeniul instalatii electrice- autorizat A.N.R.E minimgradul II B, Cerinta nr. 7Responsabilin domeniul securitatiisi sanatatii in munca, Responsabil cu controlul calitatii, Cerinta nr. 8Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Cerinta nr. 9In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustine-rea acordata in conformitate cu prevederileart. 190 din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul. Cerinta nr. 1ISO 9001 sau echivalent(in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii), Cerinta nr. 2ISO 14001 sau echivalent(in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer