Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia Lucrarilor pentru Proiectul "Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii utilitatilor publice urbane si a spatiilor verzi din cartierul de vest al orasului Buhusi" COD SMIS 12385


Detaliu pentru invitatia numarul 328473
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL BUHUSI
Numar invitatie: 328473/01.06.2012
Denumire contract: Executia Lucrarilor pentru Proiectul "Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii utilitatilor publice urbane si a spatiilor verzi din cartierul de vest al orasului Buhusi" COD SMIS 12385
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BUHUSICod fiscal: 4535953, Adresa: STR. REPUBLICII, NR.5, Buhusi, Telefon: +40 234261220, Fax: +40 234261220
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR.5, Buhusi, Romania, cod postal: 605100, telefon: +40 234261220, fax: +40 234261220, persoana de contact: Primaria Orasului Buhusi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. REPUBLICII, NR.5, Buhusi, Romania, cod postal: 605100, telefon: +40 234261220, fax: +40 234261220, persoana de contact: Oprea Daniel
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia Lucrarilor pentru Proiectul "Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii utilitatilor publice urbane si a spatiilor verzi din cartierul de vest al orasului Buhusi" COD SMIS 12385
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajari cu specii ierboase, arbusti si vegetatie arboricola, amenajare scari si alei, montare gard ornamental, construire sistem de iluminat pietonal, montare cismele si amenajare canalizare. Valoarea estimata a contractului este de 1.403.643, 50 lei, diferenta pana la 2.105.465, 25 lei reprezinta valoarea pentru care pot fi aplicate prevederile art. 122 lit. j) OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 105, 465.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea: 28.000, 00 leiPerioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelorSe poate constitui prin virament bancar in contul Orasului Buhusi (CUI 4535953) RO71TREZ0665006XXX000023 deschis la Trezoreria Orasului Buhusisau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireScrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca respectand Anexa 7.2.2.11 prevazuta in Sectiunea Formulare. In cazul in care scrisoarea de garantie bancara provine din alta tara, aceasta va fi tradusa in limba romana si legalizata, iarmoneda in care va fi constituita va fi euro sau lei, la cursul de schimb BNR din data de 29.03.2012, adica 1 euro = 4, 3788 leiIntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare. Demonstrarea calitatii de I.M.M. se face in conditiile Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, prin completarea declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.Garantia de participare se va returna conform art. 88 din HGR 925/2006, corelat cu art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea garantiei, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta i-a respins-o, Autoritatea contractanta va retine o suma de 5.183, 64 leipentru fiecare contestatie respinsa, conform art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se constituie pentru intreaga perioada de derulare a contractului si oricum pana la intrarea in efectivitate a acestuia.Modul de eliberare/restituire: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.)2. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 si un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si un Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) dincare sa reiasa obligatiileexigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz. Tertul sustinator va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana)3. Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta- se va prezenta unCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Aceste informatii vor fi furnizate in cazul oferteiindividuale de catre ofertant, iar in cazul asocierii de catre ofertantul lider in numele asociatiei).4. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - se va prezenta oDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: Turcea Ionel, Popu Maria, Timofte Maria Oana, Telita Claudia, Botezatu Daniela, Chelaru Mihaela, Furdu Elena si Oprea Gheorghe-Daniel (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).5. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 - se va prezenta oDeclaratie privind calitatea de participant la procedura (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta) si Declaratie subcontractare (daca este cazul, aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorului) si Acord de asociere (daca este cazul) si Declaratie legalizare asociere (daca este cazul).Note: a) Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.b) Daca este cazul, se vor prezenta, pentru a evita excluderea din procedura: cererea de amanare, inregistrata la organul fiscal competent, decizia de amanare la plata si certificatul de atestare fiscala care se individualizeaza sumele care fac obiectul amanarii la plata. Lipsa certificatelor solicitate sau prezentareaacestora cu datorii sau cu perioada de valabilitate expirata sau prezentarea acestora intr-o forma ce nu corespunde cerintelor atrage respingerea ofertei.c) Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Ofertantul este inregistrat la Oficiul National al Registrului Comertului. Obiectul/Obiectele Contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC si valabil la data depunerii ofertelor. Se va prezenta un Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Persoanele juridice/fizice straine (daca este cazul) vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate. Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si subcontractantilor. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani (2009, 2010 si 2011), minim acceptata: 2.800.000 leiPentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent., La momentul semnarii contractului, Ofertantul va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri pentru o perioada de 6 luni: minim 701.821, 75 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In ultimii 5 ani ofertantul a executat lucrari in valoare cumulata de minim 1.400.000 lei fara TVA, cumulat in domeniile: - amenajare trotuare- retele de alimentare cu apa si canalizare- retele de iluminat- amenajari spatii verziSe vor prezenta cel mult 4 (patru) contracte (copii dupa paginile relevante, recomandari/certificari de buna execu?ie si/sau procese verbale de receptie) - cate unul pe fiecare domeniu, sau diferite combinatii din aceste domenii in contracte., Lista cu personalul de specialitate de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului.Personal de specialitate minim: 1 Coordonator de proiect (Manager de proiect- Diploma/certificat/atestat in domeniu); 1 Sef santier executie;1 inginer peisagist (studii superioare finalizate cu diploma in specializarea ?peisagistica?), Responsabili Tehnici cu Executia atestati de catre MDRL pe domeniile I, II si IX; Resp. cu controlul tehnic de calitate, desemnat prin decizie interna;Vor fi prezentate diplome, CV-uri, atestari, ori alte documente relevante din care sa rezulte indeplinirea cerintelor; Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract, pentru toata perioada de timp pe care se va defasura contractul., Personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi SR EN ISO 9001, sau echivalent, in domeniile de activitate aferente contractului, ISO 14001, sau echivalent in domeniile de activitate aferente contractului, Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Pretul reprezinta Propunerea Financiara. Oferta cu Pretul cel mai mic (minim) va primi maximum puncte, respectiv 90. Va fi ofertat in lei. Este un factor de evaluare invers proportional cu punctajul. Punctajul pentru celelalte oferte va fi calculat dupa formula: PctPOfi = 90 *Pret Minim/ PretOfi (Unde: PctPOfi= Punctajul obtinut pe acest criteriu de Ofertantul ?i?; 90 = Punctajul maximce poate fi obtinut pe acest criteriu; Pret Minim= Cel mai mic pret ofertat in procedura; PretOfi = Pretul ofertat de Ofertantul ?i?)
Perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor
10
Descriere: Perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor cea mai mare ofertata va primi maximum de puncte, respectiv 10. Va fi ofertata in luni calendaristice. Este un factor de evaluare direct proportional cu punctajul. Punctajul pentru celelalte oferte va fi calculat dupa formula: PctPGOfi = 10 *Perioada de Garantie Ofi / Perioada de Garantie Maxima (Unde: PctPGOfi= Punctajul obtinut pe acest criteriu de Ofertantul ?i?; 10= Punctajul maxim ce poate fi obtinutpe acest criteriu; Perioada de Garantie Ofi= Perioada de garantie de buna executie ofertata de Ofertantul ?i?; Perioada de Garantie Maxima= Cea mai lunga (mare) Perioada de garantie de buna executie ofertata in procedura). Durata min. de garantie = 24 de luni ? sub aceasta valoare oferta este neconforma. Durata max. de garantie = 48 de luni ? pentru orice valoaremai mare sau egala cu 48 de luni se obtin fix 10 puncte. Durata maxima a fost stabilita conform normativului AND 554/2002 pentru o durata normala de functionare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 07:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer