Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia Lucrarilor pentru Proiectul "Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii utilitatilor publice urbane si a spatiilor verzi din cartierul de vest al orasului Buhusi" COD SMIS 12385


Detaliu pentru invitatia numarul 344862
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BUHUSI
Numar invitatie: 344862/05.04.2013
Denumire contract: Executia Lucrarilor pentru Proiectul "Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii utilitatilor publice urbane si a spatiilor verzi din cartierul de vest al orasului Buhusi" COD SMIS 12385
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BUHUSICod fiscal: 4535953, Adresa: STR. REPUBLICII, NR.5, Buhusi, Telefon: +40 234261220, Fax: +40 234261220
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia Lucrarilor pentru Proiectul "Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii utilitatilor publice urbane si a spatiilor verzi din cartierul de vest al orasului Buhusi" COD SMIS 12385
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajari cu specii ierboase, arbusti si vegetatie arboricola, amenajare scari si alei, montare gard ornamental, construire sistem de iluminat pietonal, montare cismele si amenajare canalizare.OBS.: Valoarea estimata de 1447678.50 lei fara TVA cuprinde inclusiv Cheltuielile Diverse si Neprevazute in cuantum de 44035 lei fara TVA, respectiv 3, 04% din valoarea estimata.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 447, 678.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 28.000, 00 lei. in cazul in care este prezentata in alta moneda decat leu, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei(www.bnr.ro) la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Se poate constitui prin virament bancar in contul Orasului Buhusi (CUI 4535953) RO71TREZ0665006XXX000023 deschis la Trezoreria Orasului Buhusi sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In cazul in care documentul ce demonstreaza constituirea garantiei de participare nu este redactat in limba romana, atunci acesta va fi insotit de traducerea autorizata in limba romana. Pentru ofertantii romani, precizam ca lista cu traducatorii autorizati, numarul autorizatiei de traducator, precum si limbile straine pentru care sunt autorizati se gaseste pe site-ul Ministerului Justitiei (www.just.ro). IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare. Demonstrarea calitatii de I.M.M. se face in conditiile Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se va returna conform art. 88 din HGR 925/2006, corelat cu art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentul care demonstreaza constituirea garantiei de participare va fi depus in format electronic (Portable Document Format, sau echivalent) in SEAP, semnat cu semnatura electronica a ofertantului (sau a liderului de asociatie, dupa caz), confom art. 17 din HGR 1660/2006 si in original la sediul Autoritatii Contractante, conform art. 86 din HGR 925/2006, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se constituie pentru intreaga perioada de derulare a contractului si oricum pana la intrarea in efectivitate a acestuia.Modul de eliberare/restituire: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (se depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Model: Formularul nr. 3). Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 [se depune Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Model: Formularul nr. 4 si Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) dincare sa reiasa lipsa obligatiilorexigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului]. Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (se depune Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Model: Formularul nr. 5). Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 (se depune Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Model: Formularul nr. 6. Lista persoanelor ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire): Turcea Ionel, Zaharia Vasile, Mihai Oana, Popu Maria, Acatrinei Vasile, Andrei Ioan, Brasoveanu Sorin, Buculei Vasile Daniel, Cojocaru Cristian, Cretulescu Vasile, Hobu Ovidiu, Ichim Adrian, Ilisei Gabriel, Lupu Mihail, Macarie Anca-Adina, Maftei Constantin, Olaru Ciprian Emilian, Sarban Gheorghe, Teslaru Dan, Ulea Mihaela, Murarescu Elena, Timofte Oana Maria, Botezatu Daniela, Oprea Cristina, Oprea Gheorghe-Daniel, Telita Claudia, Chelaru (Hudici) Mihaela, Furdu Elena, Ivan Elena, Botezatu Dumitru, Maxim Mircea, Panciu Ioan, Iamandi Florentina, Dorobantu Angela. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 (se depune Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Model: Formularul nr. 7). Ofertantul este inregistrat la Oficiul National al Registrului Comertului. Obiectul/Obiectele Contractului are/au corespondent/corespondenti in codurile CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC (se depune Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani (2010, 2011 si 2012), minim acceptata: 2.800.000 leiPentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Sunt necesare: Fisa de informatii generale (Model: Formularul nr. 11) si, doar daca indicatorii din situatiile financiare nu au fost publicati pe situl http: //www.mfinante.ro/infocodfiscal.html sau pe site-uri echivalente pentru ofertantii straini, se vor present si Bilanturi Contabile aferente Cifrei medii de afaceri prezentate, vizate de DGFP conform prevederilor legale. Pentru anul 2012, daca nu a fost finalizat Bilantul Contabil, se accepta ca cifra de afaceri sa fie sustinuta/demonstrata prin prezentarea balantei de verificare la 31.12.2012 sau orice document disponibil ofertantului.In cazul in care cifra medie de afaceri este prezentata in alta moneda decat leu, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) pentru fiecare din anii in cauza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate si duse la bun sfarsit in baza a maxim 4 contracte, in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul a executat lucrari similare cu cele care constituie obiectul achizitiei (in speta, lucrari similare lucrarilor de: amenajare trotuare, retele de alimentare cu apa si canalizare, retele de iluminat si amenajari spatii verzi), lucrari in valoarecumulata de minim 1.400.000, 00 lei. in cazul in care este prezentata in alta moneda decat leu, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei(www.bnr.ro) corespunzator fiecarui an in cauza. Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru fiecare contract mentionat si formularele de experienta similara completate. (Modele: Formularele 12, 13 si 13^1)., Personal de specialitate minim pentru indeplinirea contractului: 1 Arhitect Peisagistica si Amenajarea Teritoriului, Responsabili Tehnici cu Executia atestati de catre MDRL pe domeniile I, II si IX. Va fi depusa o lista cu personalul de specialitate de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului si urmatoarele documente valabile la data limita de depunere aofertelor: 1. Pentru Arhitect Peisagistica: - Diploma de arhitect peisagistica si amenajarea teritoriului, cod COR 216201 (conform Ordin 1832/2011 cu modificarile si completarile ulterioare)- CV-ul- Declaratia de Disponibilitate (acordul scris pentru participarea in contract, pentru toata perioada de timp pe care se va desfasura contractul)2. Pentru Responsabilii Tehnici cu Executia: - Atestatul MDRL- CV-ul- Declaratia de Disponibilitate (acordul scris pentru participarea in contract, pentru toata perioada de timp pe care se va desfasura contractul), Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se depune Declaratie de subcontractare (Model: Formularul nr. 8), Declaratie pe propria raspundere privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe care ofertantul le va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Va fi prezentata de fiecare asociat. SR EN ISO 9001, sau echivalent, in domeniile de activitate aferente obiectelor prezentului contract, SR EN ISO 14001, sau echivalent, in domeniul/domeniile de activitate aferent/aferente contractuluiSR EN ISO 9001, sau echivalent, in domeniile de activitate aferente obiectelor prezentului contractde activitate aferente obiectelor prezentului contractPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 07:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer