Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia Lucrarilor pentru Proiectul "Implementarea unui sistem de supraveghere si monitorizare video pentru cresterea sigurantei populatiei in cartierul de vest al orasului Buhusi" COD SMIS 12387


Detaliu pentru invitatia numarul 332818
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL BUHUSI
Numar invitatie: 332818/01.08.2012
Denumire contract: Executia Lucrarilor pentru Proiectul "Implementarea unui sistem de supraveghere si monitorizare video pentru cresterea sigurantei populatiei in cartierul de vest al orasului Buhusi" COD SMIS 12387
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BUHUSICod fiscal: 4535953, Adresa: STR. REPUBLICII, NR.5, Buhusi, Telefon: +40 234261220, Fax: +40 234261220
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR.5, Buhusi, Romania, cod postal: 605100, telefon: +40 234261220, fax: +40 234261220, persoana de contact: GHEORGHE-DANIEL OPREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. REPUBLICII, NR.5, Buhusi, Romania, sediul Primariei orasului Buhu?i
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia Lucrarilor pentru Proiectul "Implementarea unui sistem de supraveghere si monitorizare video pentru cresterea sigurantei populatiei in cartierul de vest al orasului Buhusi" COD SMIS 12387
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii si montaj camere de supraveghere pentru supravegherea video a 3, 208 kmstrazi orasenesti, 3 spatii verzi de recree si petrecere a timpului, o cladire Complex de servicii comunitare, precum si dotarea unui punct de control cu echipamentele necesare si anume: 1 LCD, 1 UPS, 1 Switch si ointerfata ISDN pentru realizarea securitatii electronice asa cum este definita in Anexa 3, art. 5, alin (4) din HGR 1010/2004. Valoarea estimata a contractului este de 837.423, 00 lei, diferenta pana la 1.256.134, 50 lei reprezinta valoarea pentru care pot fi aplicate prevederile art. 122 lit. j) OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45222300-2 - Lucrari de constructii pentru instalatii de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 256, 134.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 16.748 leiPerioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelorse poate constitui prin virament bancar in contul Orasului Buhusi (CUI 4535953) RO71TREZ0665006XXX000023 deschis la Trezoreria Orasului Buhusisau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireScrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca respectand Anexa 7.2.2.11 prevazuta in Sectiunea Formulare. In cazul in care scrisoarea de garantie bancara provine din alta tara, aceasta va fi tradusa in limba romana si legalizata, iarmoneda in care va fi constituita va fi euro sau lei, la cursul de schimb BNR din data de 23.05.2012, adica 1 euro = 4, 4587 leiGarantia de participare se va returna conform art. 88 din HGR 925/2006, corelat cu art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea garantiei, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta i-a respins-o, Autoritatea contractanta va retine o suma de 4.617, 42 leipentru fiecare contestatie respinsa, conform art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.)2. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 si un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si un Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) dincare sa reiasa obligatiileexigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz. Tertul sustinator va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana)3. Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta- se va prezenta unCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Aceste informatii vor fi furnizate in cazul oferteiindividuale de catre ofertant, iar in cazul asocierii de catre ofertantul lider in numele asociatiei).4. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: Turcea Ionel, Popu Maria, Timofte Maria Oana, Telita Claudia, Botezatu Daniela, Chelaru Mihaela, Furdu Elena, Oprea Cristina, Oprea Gheorghe-Daniel si membrii Consiliului Local al Orasului Buhusi: Andrei Ioan, Botezatu Petru, Cautisanu Gheorghe, Gaucan Vasile, Lazar Neculai, Macovei Stefan, Maftei Constantin, Maftei Leonardo Tiberius, Mariut Ion, Romanescu Gheorghe, Rosu Constantin, Sarban Gheorghe, Teslariu Dan si Zaharia Vasile. In cazul modificarilor survenite in aceasta lista, Autoritatea Contractanta va solicitata ofertantilor declaratii noi de neincadrare in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform modificarilor survenite in lista. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).5. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).Note: a) Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.b) Daca este cazul, se vor prezenta, pentru a evita excluderea din procedura: cererea de amanare, inregistrata la organul fiscal competent, decizia de amanare la plata si certificatul de atestare fiscala care se individualizeaza sumele care fac obiectul amanarii la plata. Lipsa certificatelor solicitate sau prezentarea acestora cu datorii sau cu perioada de valabilitate expirata sau prezentarea acestora intr-o forma ce nu corespunde cerintelor atrage respingerea ofertei.c) Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. 1.Persoane juridice/fizice romanea) Pentru persoane juridiceOfertantul este inregistrat la Oficiul National al Registrului Comertului si in Certificatul Constatator emis de ONRC si valabil la data depunerii ofertelor, este inscris un cod CAEN (Rev. 2) in domeniul de activitate al contractului - Se va prezenta un Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluib). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.2. Persoane juridice/fizice straine (daca este cazul) Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Ofertantul are dreptul sa execute si sa incerce echipamentele si instalatiile electrice ? se va/vor prezenta Atestat/Atestate ANRE de tip A si B.Ofertantul este licentiat/autorizat sa desfasoare activitatile necesare implementarii proiectului ? se va prezenta Licenta de functionare eliberata de Inspectoratului General al Politiei Romane - Directia Politiei de Ordine Publica, pentru obiectul de activitate: realizarea sistemelor tehnice de protectie si de alarmare impotriva efractiei (securitate electronica).Ofertantul are drept de functionare in conditiile Legii 333/2003 ? se va prezenta Avizul Serviciului Roman de Informatii(Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si/sau a subcontractantilor, dupa caz) Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, exclusiv anul in curs, minim acceptata: 1.600.000 leiPentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In ultimii 5 ani ofertantul a executat lucrari in valoare cumulata de minim 800.000 lei fara TVA, in executia si intretinerea sistemelor de televiziune cu circuit inchis (Instalatii de securitate)., Personal tehnic de specialitate min.nec. pt. indeplinirea contractului: 1 Manager de proiect; 1 Sef santier; 1 Responsabil Tehnic cu Executia atestat de catre MDRL pe domeniul I; 1 Resp. cu controlul tehnic de calitate; 1 Resp. cu sanatatea si securitatea in munca; 1 Inginer cu spec. topografie/geodezie; 1 Inginer sisteme de securitate; 1 Tehnician de sisteme de detectie, supraveghere video si control acces., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Echipamente tehnice minim necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: trusa de sudura fibra optica, aparat de sudura fibra optica, aparat de masura pentru fibra optica, aparat de masurat electronic, osciloscop, utilaj cu nacela pentru lucrul la inaltimea de minim 6 m., Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi SR EN ISO 9001, sau echivalent, in domeniul de activitate aferent contractului, ISO 14001, sau echivalent in domeniul de activitate aferent contractului, Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer