Achizitie publica - Executia lucrarilor pentru proiectul: ?Reabilitarea strazilor din zona de nord a municipiului Marghita?, cod SMIS: 7542
Detaliu pentru invitatia numarul 332391
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332391/25.07.2012
Denumire contract: Executia lucrarilor pentru proiectul: ?Reabilitarea strazilor din zona de nord a municipiului Marghita?, cod SMIS: 7542
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MarghitaCod fiscal: 4348947, Adresa: C.Republicii nr.1, Marghita, Telefon: 0354099977, Fax: 0359409982
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: C.Republicii nr.1, Marghita, Romania, cod postal: 415300, telefon: +40 354099977, fax: +40 359409982, persoana de contact: Eva Bisa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Marghita, C.Republicii nr.1, Marghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor pentru proiectul: ?Reabilitarea strazilor din zona de nord a municipiului Marghita?, cod SMIS: 7542
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea a 19 strazi din municipiul Marghita: Avram Iancu, Bartok Bela, Betlen Gabor, Bucegi, Closca, Dornei, Izvorului, Kazinczy Ferencz, Alexandru Sencovici, Kolcsey Ferencz, Lacrimioarelor, Liviu Rebreanu, Martin Aron, Oasului, Petofi Sandor, Plopilor, Progresului, Trandafirilor, Unirii.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 789, 519 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 75.000 lei.Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar: in contul RO89TREZ0825006XXX000065 deschis la Trezoreria Municipiului Marghita, Beneficiar: Municipiul Marghita, cod fiscal: 4348947. Se va prezenta copia O.P., confirmat de banca emitenta.- instrument de garantare: emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, cf. art. 86. alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii pot beneficia de prevederile art. 16 alin (2) din Lg.nr. 346/2004 (cuantumul garantiei de participare va fi redus la jumatate), cu conditia prezentarii documentelor din care sa rezulte incadrarea in aceasta categorie.(Formular ? Declaratie incadrare IMM). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare solicitata trebuie constituita in numele asocierii si beneficiaza de prevederile art. 16 alin (2) din Lg. 346/2004 , numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categoria IMM.Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului fara TVA, suma de: 8338, 98 lei.Garantia de participare se restituie cu respectarea dispozitiilor art.88 din HG 925/2006, actualizataOrice oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in doc. de atribuire, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Declaratia privind incadrarea in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Este de 10% din val.contractului fara TVA. Modul de constituire: printr-un instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig., care devine anexa la contr., inainte de semnarea contr.cu ofertant.declarat castig., Form. - Scris. de gar.bancara de buna executie-in original;sau daca partile convin se poate constit.prin retineri succes.din sumele dator.facturi partiale.In acest caz contractantul are oblig.de a deschide la unit.Trez.statului din cadrul organului fiscal competent in administr.acestuia un cont de disponibil distinct la dispoz.autorit.contract. Suma initiala care se depune de catre contractanti in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Pe parcursul indepl.contr., autorit.contract.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractant.pana la concurenta sumei stabil.drept garantie de buna exec.in doc.de atribuire. Aceasta se va putea restit.conf.art.92, alin.(4)din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat) se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Se vor completa/depune: Cerinta 1 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 1;Cerinta 2 - prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006; (Declaratie privind eligibilitatea?Formular 2);Cerinta 3 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului; -Formular 3.Cerinta 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69*1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modif.si compl.ulter. (pt ofertant/asociat/subcontr./tert sustin) - Formularul 4. Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Talpos Dorel - Primar2. Pocsaly Zoltan ? Viceprimar3. Bereteu Viorica ? Contabil sef4. Bisa Eva ? director executiv5. Pop Cristian ? inspector fonduri UE6. Pazmandi Eva ? consilier achizitii7. Pop Sorin Teofil - inspector urbanism8. Stoianovici Silvian - inspector urbanism9. Curtean Rodica ? jurist10. Demeter Cornelia ? secretar UAT MarghitaCerinta nr.5 - CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta; Pentru o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocieriiCerinta nr.6 - Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de catre D.G.F.P.(datorii la bugetul consolidat general) ) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile restante la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele;Cerinta nr.7 - Prezentare certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) ) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile restante la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: Documentele se vor accepta in oricare din formele: original, sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulPentru persoanele fizice si juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare echivalente sau declaratie pe propria raspundere in prezenta unui notar. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerintele de calificare mai sus mentionate, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.In cazul in care se va prezenta, in conformitate cu prevederile art. 11, alin. (4) din HG 925/2006, initial doar o declaratie pe propria raspundere, prin care confirmati ca indepliniti cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate, veti avea obligatia prezentarii unei anexe in care sa ne mentionati succint, dar precis, modul concret de indeplinire a acestei cerinte, inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Oferta depusa de un ofertant care nu a prezentat conform prevederilor art. 11, alin (4) si (5), documentelerelevante privind indeplinirea acestei cerinte de calificare, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila. Certificat constatator emis de ONRC, in original sau copie ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar), corespunzator lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii. Nota! Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In caz de asociere, documentele se completeaza de catre fiecare asociat in parte. Pentru persoanele fizice/juridice straine documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tariirezidente. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cash-flow de executie a lucrarii pentru 3 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau ca are disponibile resursele reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare totala de 1.800.000 Lei (TVA inclus), suma respectiva putand fi imobilizata pe o durata de 3 luni., Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, sa fie cel putin 12.000.000 Lei.Operatorii economici ce beneficiaza de prevederile art.16, alin.2 din Legea 346/2004, vor prezenta 50% din valoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Prezentarea Experientei similare. Valoarea minima impusa : cel putin unul sau maxim 4 contracte din domeniul aferent contractului (constructie drumuri, lucrari de asfaltare, lucrari reabilitare strazi) a caror valoare insumata sa fie mai mare sau egala cu 7.700.000 Lei fara Tva., 2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a executat lucrari de constructie drumuri, lucrari de asfaltare, lucrari de reabilitare strazi (domeniul de activitate aferent obiectivului contractului)., 3. Prezentare lista cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport de care dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing, contract de comodat sau alte forme de punere la dispozitie) si pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor, care va contine obligatoriu: a)o statie de preparare mixturi asfaltice in stare de funct., prezentarea unui contract de furnizare pentru mixturi asfaltice cu o valabilitate cel putin pana la finalizarea lucrarilor, sau a unui angajament ferm prin care se angajeaza sa furnizezemixturi asfaltice ofetantului pe perioada derularii contractuluib)un laborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment;, 4 Inf. ref. la pers tehnic de specialitate. Se va prezenta - Lista care contine persoanalul responsabil pentru executia lucrarilor care sa cuprinda cel putin urmatorul pers.: -sef santier - ing in specialit. drumuri si poduri: minim 1 pers. ;
-RTE atestat de MDRT, in dom. drumuri si poduri: minim 1 pers;, Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora., Informatii privind asocierea Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 pentru executia de lucrari in domeniul lucrari de drumuri sau echivalent., Cerinta nr. 2 - Cerinte privind Standardele de protectie a mediului.Prezentarea Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului conform SREN ?ISO 14001/2005 pentru executia de lucrari de drumuri sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 12:24