Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor si proiectare detalii de executie la obiectivele de investitie ?Complexul Memorial Ady Endre? din localitatea Ady Endre, ?Cuptoarele Dacice? din localitatea Mediesu Aurit si ?Casa Memoriala dr. Vasile Lucaciu? din localitatea Apa, in c


Detaliu pentru invitatia numarul 343952
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Muzeul Judetean Satu Mare
Numar invitatie: 343952/18.03.2013
Denumire contract: Executia lucrarilor si proiectare detalii de executie la obiectivele de investitie ?Complexul Memorial Ady Endre? din localitatea Ady Endre, ?Cuptoarele Dacice? din localitatea Mediesu Aurit si ?Casa Memoriala dr. Vasile Lucaciu? din localitatea Apa, in cadrul proiectului HURO/1101/021/2.1.3 CULT-TOUR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMuzeul Judetean Satu MareCod fiscal: 3897238, Adresa: B-dul VASILE LUCACIU, NR.21, Satu Mare, Telefon: 0261-737526, Fax: 0261-768761
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Vasile Lucaciu nr.21., Satu Mare, Romania, cod postal: 440031, persoana de contact: Registratura Muzeului Judetean Satu Mare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Vasile Lucaciu nr.21., Satu Mare, Romania, cod postal: 440031
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor si proiectare detalii de executie la obiectivele de investitie ?Complexul Memorial Ady Endre? din localitatea Ady Endre, ?Cuptoarele Dacice? din localitatea Mediesu Aurit si ?Casa Memoriala dr. Vasile Lucaciu? din localitatea Apa, in cadrul proiectului HURO/1101/021/2.1.3 CULT-TOUR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor si proiectare detalii de executie la obiectivele de investitie ?Complexul Memorial Ady Endre? din localitatea Ady Endre, ?Cuptoarele Dacice? din localitatea Mediesu Aurit si ?Casa Memoriala dr. Vasile Lucaciu? din localitatea Apa, conform Caietului de sarcini din Sectiunea II a documentatiei de atribuire.Valoarea estimata fara TVA: 655584 lei (reprezentand echivalentul a 149512, 90 euro, curs inforeuro pe luna februarie 2013:1 euro = 4, 3848 lei). Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute: 0 lei.
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 655, 584 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 13.000 lei.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta: data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare se constituie prin: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, completat conform Formularului 11 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;sau-virament bancar in contul Muzeului Judetean Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr. RO92TREZ5465010XXX000240, cod fiscal: 3897238, care va purta viza bancii, obligatoriu.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art.278^1 alin. (1) lit.b din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 4.435, 58 lei, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din val. contractului, fara TVA.Se constituie prin: - Instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, in original, conform Formul. nr.12 din Sect. III a document. de atribuire, cu o durata de valabilit. cel putin egala cu dur. contractului la care se adauga o per. de 45 de zile, sau- retineri succesive din plata datorata pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unit. Trezor. Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autor. contractante. Suma initiala care se va depune de catre contractantnu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplin. contractului, autor. contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive proport. din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept gar. de buna executie.Indiferent de forma de constituire documentul care atesta constituirea gar. de buna executie va deveni document al contractului de lucrari.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra gar. de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligat. asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra gar. de buna executie autor. contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Gar. de buna executie se restituie astfel: a) 70% din val. garant., in term. de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la termin. lucrarilor, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din val. garant., la expirarea per. de garantie a lucr. executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: NOTA: Formularele solicitate se vor depune in original.Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator/i.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.1. Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie.2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 12C din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 12B din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 lit. a, c1 si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4.Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economica) Ofertantul va depune certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.b) Ofertantul va depune certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliului Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Nota: Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul Y din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta declaratie.NOTA: In sensul prevederilor art.69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt: Marta Liviu, Szocs Peter Levente, Alexiu Simona Luminita.6. Certificat do participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul Z din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. 1. Certificat constatator emis de ONRCPersoane juridice/fizice romane: - Persoanele juridice vor depune Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate activitatea ce face obiectul prezentei proceduri (executare de lucrari de constructii, servicii de proiectare arhitecturala). Informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.NOTA: - Ofertantului, desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti.- Persoanele fizice vor depune autorizatia de functionare PFA.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, in copii conform cu originalul, documente valabile la data limita de depunere a ofertelor.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani incheiati (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 1.300.000 lei.Se solicita ca, cifra medie de afaceri globala sa fie determinata ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale obtinute de ofertant in anii financiari 2010, 2011, 2012. Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 Lei.Anul 2011:1 euro = 4, 2379 Lei.Anul 2012:1 euro = 4, 4560 Lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa., 2. Avand in vedere specificul si complexitatea lucrarilor care fac obiectul contractului de achizitie publica, executantul lucrarilor (ofertantul castigator) va avea obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare care va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea pe perioada derularii contractului privind executarea lucrarilor specifice pentru echipamentele de lucru, materiale, personalul propriu, reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau ss receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice. In acest sens, ofertantul va depune o Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca, in cazul in care va fi desemnat castigator, inainte de semnarea contractului, va depune polita de asigurare solicitata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, conform Formularului 12F din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- Se solicita completarea Anexei la Formularul 12F - Lista principalelor lucrari, numai cu date referitoare la contracte de natura similara, care va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceasta declaratie si anexa.Ofertantul va nominaliza in anexa la Formularul 12F minim un contract de lucrari in ultimii 5 ani, avand ca obiect lucrari similare prezentei proceduri, sau va prezenta minim un contract care cuprinde ambele componente ? proiectare/executie ? in valoare de minim 600.000 lei.Se vor depune in acest sens certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari in conformitate cu prevederile art.188 alin.3. litera a) din OUG 34/2006.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.NOTA: Conversia in Lei a valorilor contractelor se va face la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent anului/anilor in care au fost executate lucrarile., 2. Declaratie privind principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani, completata conform Formularului 12E din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- Se solicita completarea Anexei la Formularul 12E - Lista principalelor servicii prestate, numai cu date referitoare la contracte de natura similara, care va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceasta declaratie si anexa.Ofertantul va nominaliza in anexa la Formularul 12E cel putin un contract de proiectare in ultimii 3 ani avand ca obiect servicii similare prezentei proceduri.Se vor depune in acest sens certificate in conformitate cu prevederile art.188 alin.2. litera a) din OUG 34/2006., 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, conform Formularului 12H din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- Completarea si depunerea Formularul 12H din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceasta declaratie., 4. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- Completarea si depunerea Formularul 12I din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceasta declaratie., 5. Lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului, conform Formularului 12J din Sectiunea III a documentatiei de atribuirePentru indeplinirea contractului se solicita minim: - un sef de santier cu specialitatea inginer constructii civile;
- un responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul constructii (civile si instalatii) ? conform legislatiei in vigoare;
- un arhitect sau inginer cu drept de proiectare;
- un specialist executare lucrari monumente istorice atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului cf. ordin nr. 2495/26.08.2010 MCPentru specialistii nominalizati de catre ofertanti conform solicitarii minime de mai sus, se vor depune: - documente de atestare profesionala (diploma de studii superioare din care sa reiasa profilul si specializarea obtinuta, respectiv autorizatii si atestate - dupa caz) in copie, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- contract de munca/carte de munca/contract de colaborare ? in copie, sau angajament de participare la indeplinirea contractului ? in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte acest document.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ., 6. Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti di specializarea acestora, conform Formularului 12G din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- Completarea si depunerea Formularul 12G din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Ofertantii vor nominaliza in Anexa la Formularul 12G subcontractantii.NOTA: Pe parcursul derularii contractului de lucrari, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnico-financiare., 7. Declaratia privind respectarea conditiilor de protectie a mediului completata conform Formularului 12 M din Sectiunea III a documentatiei de atribuire., 8. Precizari privind asocierea- In cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
- unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
- in acordul de asociere se va menyiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata se va face catre liderul asociatiei;
- ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului. 1. Standarde de asigurare a calitatii- se depune Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, privind managementul calitatii din care sa reiasa obiectul de activitate in domeniul lucrari in constructii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul care nu indeplineste aceste conditii nu va fi luat in considerare., 2. Standarde de protectia mediului- se depune Certificat ISO 14001 sau echivalent, care atesta respectarea standardelor de protectia mediului din care sa reiasa obiectul de activitate in domeniul lucrari in constructii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul care nu indeplineste aceste conditii nu va fi luat in considerare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer