Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia lucrarilor suplimentare necesare continuarii si finalizarii obiectivului de investitii aflat in curs de executie ? ?Crearea unei infrastructuri de afaceri in municipiul Oradea si asigurarea cu utilitati publice a parcului industrial Eurobusiness


Detaliu pentru invitatia numarul 356806
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 356806/08.01.2014
Denumire contract: Executia lucrarilor suplimentare necesare continuarii si finalizarii obiectivului de investitii aflat in curs de executie ? ?Crearea unei infrastructuri de afaceri in municipiul Oradea si asigurarea cu utilitati publice a parcului industrial Eurobusiness Oradea ? Etapa I-a
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +4 0259437000, fax: +4 0259409406, persoana de contact: Valentin Trifan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, str.P-ta Unirii, nr.1, et.1, sala mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia lucrarilor suplimentare necesare continuarii si finalizarii obiectivului de investitii aflat in curs de executie ? ?Crearea unei infrastructuri de afaceri in municipiul Oradea si asigurarea cu utilitati publice a parcului industrial Eurobusiness Oradea ? Etapa I-a
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia lucrarilor suplimentare necesare continuarii si finalizarii obiectivului de investitii aflat in curs de executie, in vederea asigurarii infrastructurii utilitatilor publice pentru parcul industrial Eurobusiness Oradea ? etapa I-a
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 403, 089.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 68.061 lei;Modalitati de constituire a garantiei de participare, in conformitate cu art.86 din HG 925/2006:1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ;2)Virament bancar in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, titular de cont Municipiul Oradea;3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta va fi conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Executiv ? Marius Florin Mos;Posibili membri ai comisiei de evaluare: Sim Dumitru, Ioana Popa, Ioan Maghiar, Delcea Cristian, Marcela Halasz, Albulescu Anemarie Carmen, Dan Niederhoffer, Leontin Patcas, Diana Oltea Marc, Mihele Adriana, Diana Birau, Adina Marge, Antoniu Dan, Doina Romocea, Iulia Kocsis.Consilieri locali -Unita Lucian; Ritli Laszlo Csongor ; Felea Adrian Ioan; Negrean Daniel Dumitru; Bonchis Ioan; Vulcu Daniel Sorin; Dan Octavian; Mohan Aurel George; Campan Ioan; Lascu Tudor Sebastian; Debelka Boglarka Lilla; Dulca Camelia Mariana; Popa Dan Lucian; Filimon Teofil Laviniu; Manea Mihai; Tau Ioan; Pasztor Sandor; Huszar Istvan Eric; Delorean Ion Iulius; Szabo Jozsef; Sarkozi Zoltan; Puscas Crisitian; Ile Cristian; Coste Marina Adelina; Gal Sorin Calin.- Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan.ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-Cerinta nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;d) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere, se solicita completarea Acordului de asociere.Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Cerinta 6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Cerinta 7. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Cerinta 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale emis in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata.Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata sau copie continand mentiunea "conform cu originalul" a certificatului constatator de catre toti operatorii economici participanti la procedura, iar operatorului economic/membrii asociatiei clasate pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente va prezenta Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original sau copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatele constatatoare eliberate de O.R.C. trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte ca lucrarile ce fac obiectul contractului au corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC.Cerinta 2) Atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei de tip C2A, E2Cerinta obligatorie : Prezentarea in copie continand mentiunea ?conform cu originalul?a atestatului emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei de tip C2A, E2, sau echivalent, pentru partea de executie de lucrari in instalatii electrice de 0, 4 KV si 20 KV in domeniul instalatiilor electrice si iluminatului.Actul normativ in baza caruia a fost solicitata aceasta cerinta este Ordinul ANRE nr.23/17.04.2013 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care au dreptul sa proiecteze, sa execute si sa verifice instalatii electrice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - cifra medie de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani fiscali sa fie mai mare sau cel putin egala cu: 6.806.178 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru data de 31.12 a anului pentru care au fost intocmite situatiile financiare respective., - Se va prezenta bilant contabil pe ultimii 3 ani fiscali, vizat si inregistrat de organele competente, sau orice alte documente justificative din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali, in copie continand mentiunea ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2. Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat cf. art. 14 din Ordinul 509/2011 in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei minim un contract ? maxim 3 contracte avand ca obiect executia lucrarilor de constructii infrastructura de drumuri si/sau utilitati edilitare si/sau alimentare cu energie electrica finalizate cf. art. 14 din Ordinul 509/2011 in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei, a carui/caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu 3.403.089 lei fara TVA, prin prezentarea unor documente/contracte/sau parti relevante ale contractelor/procese verbale de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor sau finala, din care sa reiasa executia unor lucrari similare la valorea solicitata;Nota: Se accepta demonstrarea experientei similare si prin prezentarea unui singur contract avand o valoare cel putin egala sau mai mare decat pragul solicitat, din care sa reiasa ca are ca obiect toate categoriile de lucrari solicitate (constructii infrastructura de drumuri/utilitati edilitare/alimentare cu energie electrica)., Cerinta nr.3.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil cu executia lucrarilor, care sa contina cel putin urmatorul personal de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor: ? un responsabil tehnic cu executia(RTE) atestat de MDRT/MDRAP in domeniul lucrarilor de drumuri;? un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de MDRT/MDRAP in domeniul lucrarilor de instalatii retele tehnico-edilitare si canalizare;? un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de ANRE sau MEC in domeniul lucrarilor de instalatii electrice;NOTA: 1) Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate si de executie se va face pe baza urmatoarelor documente: - prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de colaborare si/sau de prestari servicii pentru acestia, declaratie de disponibilitate/angajament de participare sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
-copii xerox ale autorizatiilor/atestatelor emise de organisme acreditate in domeniu certificate pentru conformitate cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.4.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari din caresareiasa ca detine (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a necesarul minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor., Cerinta nr.5 ?Declaratie privind partea/partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti" - (daca va fi cazul).In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partiledin contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-lrealizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Cerinta nr. 1. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistemde Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru lucrari de constructii drumuri, lucrari retele tehnico-edilitare si canalizare, precum si lucrari de alimentare cu energie electrica, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil/valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2. Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea simentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cucerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, pentru lucrari de constructii drumuri, lucrari retele tehnico-edilitare si canalizare, precum si lucrari de alimentare cu energie electrica, in copiecertificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil/valabilela data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2014 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer