Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia obiectivelor 1 ? Modernizare drumuri comunale si pod peste paraul Ciumarnariu, 2 ? Prima infiintare a sistemului centralizat de alimentare cu apa, 3 ? Retele de canalizare si statie de epurare si 4 ? Centru de asistenta dupa programul scolar tip


Detaliu pentru invitatia numarul 324614
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Brodina (Primaria comunei Brodina)
Numar invitatie: 324614/23.04.2012
Denumire contract: Executia obiectivelor 1 ? Modernizare drumuri comunale si pod peste paraul Ciumarnariu, 2 ? Prima infiintare a sistemului centralizat de alimentare cu apa, 3 ? Retele de canalizare si statie de epurare si 4 ? Centru de asistenta dupa programul scolar tip ?After School?, incomuna Brodina, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Brodina (Primaria comunei Brodina)Cod fiscal: 4535635, Adresa: comuna Brodina judetul Suceava, Brodina, Telefon: 0230566522, Fax: 0230566522
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Brodina nr. 296A, judetul Suceava., Brodina, Romania, cod postal: 727060, telefon: +40 230566522, fax: +40 230566522, persoana de contact: Liliana Crut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Brodina, sat Brodina, comuna Brodina, judetul Suceava.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia obiectivelor 1 ? Modernizare drumuri comunale si pod peste paraul Ciumarnariu, 2 ? Prima infiintare a sistemului centralizat de alimentare cu apa, 3 ? Retele de canalizare si statie de epurare si 4 ? Centru de asistenta dupa programul scolar tip ?After School?, incomuna Brodina, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia obiectivelor 1 ? Modernizare drumuri comunale si pod peste paraul Ciumarnariu, 2 ? Prima infiintare a sistemului centralizat de alimentare cu apa, 3 ? Retele de canalizare si statie de epurare si 4 ? Centru de asistenta dupa programul scolar tip ?After School?, incomuna Brodina, judetul Suceava, obiective ale unui Proiect integrat cu finantare prin F.E.A.D.R. M322.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 100, 511 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de: Lot 1 = 96.600 lei, Lot 2 = 71.800 lei, Lot 3 = 13.400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la licitatie;2. Ordin de plata in contul achizitorului avand simbol IBAN RO44.TREZ.5955.006X.XX00.0885 deschis la Trezoreria municipiului Radauti (cod de identificare fiscala 4535635).Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila, sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui astfel: - prin Scrisoare de Garantie de Buna Executie;
- prin Polita de asigurare;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. . In acest sens, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Vafi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Brodina are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Incadrarea ofertantului (sau a unuia dintre membrii asocierii care depune oferta comuna) in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 atrage excluderea din procedura de achizitie publica 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publicaofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.9; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt d-l Vasile-Petru POPESCU ? primarul comunei, d-l Ilie HALETA ? viceprimarul comunei si d-na Liliana CRUT - secretarul comunei; 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 8. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Certificatul constatator va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata. 2. Pentru Lot 2 Prezentarea autorizatiei de furnizor feroviar emisa de Autoritatea Feroviara Romana (AFER) pentru executia lucrarilor in zona de protectie a caii ferate (trecere la nivel cu calea ferata, subtraversare linie CF)- copie, aflata in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei; 3. Pentru Lot 2 + Lot 3 Detinerea atestarii ANRE pentru lucrarile de racordare la reteaua de energie electrica a consumatorilor prevazuti in proiect - copie, aflata in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea mediei cifrei de afaceri din activitatea de constructii-montaj din ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de: Lot 1 = 9.600.00 lei, Lot 2 = 7.100.000 lei, Lot 3 = 1.300.000 lei., Demonstrarea ca ofertantul are sau va avea acces la momentul semnarii contractului la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori ale mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni, in valoare de Lot 1 = 1.611.000 lei, Lot 2 = 1.197.900 lei, Lot 3 = 224.400 leiindependent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lot 1 - detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari de infrastructura de transport, drumuri si/sau platforme si pod din beton, investitii noi sau modernizare, cu valoarea egala sau mai mare decat 4.800.000 lei fara TVA, confirmata prin cel mult 2 contracte;LOT 2 - detinerea experientei specifice privind realizarea de retele de alimentare cu apa si canalizare, investitii noi sau modernizare, cu valoarea egala sau mai mare decat 3.500.000 lei fara TVA, confirmata prin cel mult 2 contracte;Lot 3 - detinerea experientei specifice privind constructia de cladiri cu caracter civil, investitii noi sau modernizare, cu valoarea egala sau mai mare decat 670.000 lei fara TVA, confirmata prin cel mult 2 contracte. Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru depunerea ofertelor) - Formular nr. 11, Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor.Lot 1 - Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Drumuri, poduri;Lot 2 - Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Lucrari si retele de alimentari cu apa si canalizare;Lot 3 - Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Constructii civile;, Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor.Lot 1 - Coord lucrari, ing/subinginer absolvent al unei facultati de profil, cu exp prof in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un pr similar;Lot 2- Coord de lucrari, ing/subinginer absolvent al unei facultati de profil (instalatii in constructii, hidrotehnica, geodezie si ingineria mediului), cu exp prof in constr de retele de alimentare cu apa si/sau canalizare, dovedita prin participarea la cel putin un pr similar;Lot 3 - Coord de lucrari, ing/subinginer absolvent al unei facultati de profil (constructii civile), cu experienta profesionala in constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin un pr similar;, Asigurarea cu personal de executie (direct productiv), Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice.Ofertantii vor face dovada ca dispun de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie, lab si mijloace de transp pentru indeplinirea contractului conform caietului de sarcini, in cadrul termenului de executie ofertat, cu respect prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare la nivelul lunii feb 2012. Nr si perform tehnice ale utilajelor, echip tehnice, bazelor de prod, mijloacelor de transp si lab. va fi corelat cu tehnologia de ex adoptata, exigentele de calitate impuse si cu durata de ex ofertata.Echipamentele/facilitatile apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului sunt: -exploatare de agregate (balastiera)- Lot 1;
-statie de sortare-spalare-concasarea agregatelor - Lot 1;
-statie de preparare a betoanelor de ciment Lot 1, 2, 3;
-echip pentru asternerea betonului de ciment (ex. repartizator vibro-finisor) - Lot 1;
-lab grad II, cu autoriz ISC - Lot 1, 2, 3., Informatii privind subcontractantii., Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor: Lot 1 - RTE atestat, domeniul II ? drumuri, poduri;Lot 2 - RTE atestat, domeniul IX - constructii edilitare si de gospodarie comunala;Lot 3 - RTE atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in dom I - constructii civile, industriale, agrozootehnice; Pentru toate loturile: Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor (ex. certificare ISO 9001 sau echivalent) care fac obiectul contractului., Pentru toate loturile: Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari ? certificare ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 65 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila decat cea cu cel mai mic pret punctajul se acorda astfel: PPO ?n? = (Cel mai mic pret oferit/ Pretul ofertei ?n?) x 65 de puncte.
Durata de executie
20
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cea mai mica durata de executiese acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila dacat oferta cu cea mai mica durata de executie punctajul se acorda astfel: PDE ?n? = (Cea mai mica durata de executie/ Durata de executie a ofertei ?n?) x 20 de puncte. Nu vor fi acceptate oferte cu o durata mai mica decat 3 luni calendaristice. Ofertele cu o durata de executie mai mare decat 9 luni calendaristice vor fi respinse ca fiind inacceptabile.
Perioada garantiei acordata lucrarilor
15
Descriere: Pentru oferta admisibila cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 60 de luni se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 15 de puncte; Pentru ofertele admisibile cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 24 de luni dar mai mica decat 60 de luni punctajul se acorda astfel: PGL ?n? = (perioada garantiei acordata lucrarilor aferenta ofertei ?n?/60) x 15 de puncte. Ofertele cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor mai mica decat 24 de luni calendaristice vor fi respinse ca fiind inacceptabile.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer