Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executia unui echipament prototip pentru tratarea deseurilor medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 336242
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU METALE NEFEROASE SI RARE-IMNR
Numar invitatie: 336242/28.09.2012
Denumire contract: Executia unui echipament prototip pentru tratarea deseurilor medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU METALE NEFEROASE SI RARE-IMNRCod fiscal: RO 2788151, Adresa: Bdul Biruintei nr.102, Pantelimon, Telefon: 0213522046, Fax: 0213522048
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul Biruintei nr.102, Pantelimon, Romania, cod postal: 077145, telefon: +40 213522046, fax: +40 213522048, persoana de contact: Ciprian Vulpe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul. Biruintei nr. 102, Pantelimon, jud. Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executia unui echipament prototip pentru tratarea deseurilor medicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INCDMNR-IMNR intentioneaza sa atribuie un contract de achizitie publica pentru executia unor module functionale, prin asamblarea carora se va realiza prototipul inovativ-demonstrativ, ce va fi utilizat in cadrul Laboratorului Ecotehnologii si Protectia Mediului pentru tratarea deseurilor medicale. Executia se va face in baza proiectului intocmit de catre AMK Drives and controls Ltd., cu sediul in Gabrovo (Bulgaria). Pe tot parcursul executiei modulelor, AMK Drives and controls Ltd. va asigura asistenta tehnica in baza solicitarii scrise a ofertantului castigator.
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare (care trebuie sa fie = 2% din valoarea estimata , dar cel putin egala cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art. 2781 din OUG nr. 34/2006) este de 2300 lei.-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile) si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.- Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 (1) din HG 925/2006. Este permisa constituirea garantiei de participare si prin ordin de plata in contul RO71 RNCB 0073 0499 7716 0001, deschis la BCR sector 2 sau fila CEC, confirmate de banca pana la data deschiderii ofertelor sau prin plata in numerar la casieria autoritatii contractante
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin (2) din HG 925/2006. Este permisa plata cu ordin de plata in contul RO71 RNCB 0073 0499 7716 0001, deschis la BCRsector 2 sau printr-un instrument de garantare, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in 48 ore de la semnarea contractului de achizitie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 prin completarea Formularului B1. Formulsrul B1 va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevederilor art. 181 din OUG 34/2006 prin completarea Formularului B2. In cazul sustinerii de catre untert, acesta va completa Formularul B8 privind neincdrarea inprevederile art. 181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006.- Declaratie privind calitaea de participant la procedura prin completarea Formularului B3- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de taxe si impozite locale eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314/2010, prin completarea Formularului B6.- Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006prin completarea Formularului B7. Formularul B7 va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul INCDMNR-IMNR si aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica in cauza: dr. Ing. Teodor Velea ? Director General, ec. Marius Scrab ? Director EconomicDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul areobiectul de activitate necesar desfasurarii activiatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment.- Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de un traducator autorizat si legalizate.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita documentele in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor furnizari de echipamente, efectuate in ultimii 3 ani ce va cuprinde livrarile, valorile, perioada de furnizare si beneficiarii., - Experienta similara se va dovedi prin nominalizarea a cel putin unuia si a cel mult cinci contract(e) de furnizare echipamente, valoarea minima a unui contract fiind de cel putin 25.000 Euro
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim de 60 puncte; b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pfinanciar?n? = (pret minim/pret?n?) x punctaj maxim.
Termen livrare
40
Descriere: Durata minima de livrare: 5 saptamani. Durata maxima de livrare: 9 saptamani. Ofertele cu termen de livrare mai mare de 9 saptamani vor fi declarate neconforme iar ofertele cu termen de livrare mai mic de 5 saptamanivor primi punctajul maxim. a) Pentru termenul de livrare de 5 saptamani sau mai scurt se acorda punctajul maxim de 40 puncte. b) Pentru alt termen de livrare, punctajul se acorda astfel: Ptermen de livrare?n?= (termen minim/termen?n?) x punctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Instrumentul financiar pentru mediu (LIFE+))
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer