Achizitie publica - EXECUTIE - AMENAJARE ZONA CENTRALA IN MUNICIPIUL ONESTI; JUDETUL BACAU
Detaliu pentru invitatia numarul 338112
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338112/24.10.2012
Denumire contract: EXECUTIE - AMENAJARE ZONA CENTRALA IN MUNICIPIUL ONESTI; JUDETUL BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului OnestiCod fiscal: 4353250, Adresa: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Telefon: 0234.317132, Fax: 0234.313911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul OITUZ, Nr.17, Onesti, jud. Bacau, Romania, cod postal: 601032, Biroul Registratura situat la parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Onesti, B-dul OITUZ, Nr.17, jud. Bacau, Romania, Sala mica de sedinte situata la parterul institutiei.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE - AMENAJARE ZONA CENTRALA IN MUNICIPIUL ONESTI; JUDETUL BACAU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa amenajeze zona centrala a municipiului Onesti, conform Proiect nr. 14231/2008 intocmit de SC Drum Proiect SRL Bacau. Lucrarile se vor executa pe urmatoarele strazi din zona centrala a mun. Onesti: B-dul Oituz- zona blocurilor de locuinte, Aleea Parcului, str. Perchiului, str. General Radu Rosetti, incinte blocuri cu fatade principale spre B-dul Oituz - str. Aleea Trandfirilor, Aleea Lalelelor, Aleea Crizantemelor.
II.1.6) CPV: 45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 712, 229.63 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul - 16500 lei.2. Perioada de valabilitate :120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cont: RO76TREZ0625006XXX000084 deschis la Trezoreria Onesti; in cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor.4. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8231, 22lei din garantia de participare, in conformitate cu art. 278ยน alineat (1) litera c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul: 10 % din valoarea contractului fara TVA.2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In situatia constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie se va deschide conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare la Trezoreria Statului ; In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executiepoate fi de 5 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 3 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.2. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 4 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 4.1 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.3. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale invigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale de la sediul social.Certificatele nu vor avea datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va prezenta Fomularul nr. 5 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.5. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Se va prezenta Fomularul nr. 6 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.6. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator / subcontractantii vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta Fomularul nr. 7 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - primar ? Victor Laurentiu Neghina- secretar ? cons. jur. Daniel Spanu- director economic- ec. Neculai Gabureanu- dir. Ex. DAPJ - Cons. jur. Robert-Ionut Chiriac- ing. Camelia Paval - sef Birou Achizitii Publice- ing. Bordei Livia - director exectiv Directia de urbanism si amenajarea teritoriului, integrare Europeana si protectia mediului- cons. jur. Laura Teodora Romedea - sef Biroul Juridic- ec. Doina Ghiba - Sef Serviciu Buget ContabilitateMembri in comisia de evaluare- cons. Leustean Elena- cons. jur. Chiriac Robert Ionut- ing. Boras Mariana- ec. Ciurea Georgeta- ec. Bilbiie Ramona- ing. Prohozescu Bogdan- sing. Rotaru Monica- Membri de rezerva: - ing. Pietraru Mariana- ec. Asavoaiei Gabriela- cons. jur. Romedea Laura Teodora- ing. Mancas Alice- cons. Hulubei Cristian- sing. Tarcau Mariana- Consilieri locali: 1. Agapi Mircea2. Alexe Corina3. Antohe Marica Loredana4. Brinzaniuc Adrian5. Bujor Dumitru Marcel6. Cristea Alexandru7. Ene Gheorghe8. Florian Constantin9. Gnatiuc Nicolae10. Jitcovici Vicentiu Aurelian11. Lazar Aurel12. Lemnaru Emil13. Martin Stefan14. Oprea Danut15. Sergentu Adrian16. Stan Lucian17. Sova Mihai18. Tofan Ioan19. Zarzu Octavian CiprianNota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentele prezentate la aceasta sectiune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sa le prezinte in original/copie legalizata. 1.Ofertantii/ Fiecare membru al asocierii, vor prezenta Certificat constatator emis de emis de Oficiul Registrului Comertului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Documentul se va prezenta in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine vor fi prezentate in limba romana - traducere autorizata.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentele prezentate la aceasta sectiune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cerinta minima obligatorie: Cifra medie de afaceri pentru perioadasolicitata sa fie in valoare de minim 6.000.000lei fara TVA.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sauBCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 2.Experienta similara: se va prezentacel putin unul sau maxim doua contracte de executie de lucrari similare, executate in ultimii 5 ani, cu o valoare minima cumulata de 6.000.000 leiSe solicita: informatii relevante din certificari de buna executie, proces/procese verbale de receptie, minim o recomandare/ doua recomandari din partea beneficiarului privind modul de indeplinire a contractului.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor in cadrul etapei de evaluare, documentele prezentate la aceasta sectiune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii., 3.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii de care dispune, efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere din ultimii 3 ani .Se vor anexa CV-uri, diplome, autorizari/certificari.Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii de catre ofertant: -a unui inginer cu specializarea drumuri-a unui responsabil tehnic cu executia pentru lucraride drumuri-a unui responsabil CQ care se numeste prin dispozitia interna a operatorului economic., Continuare cerinta nr.3- Pentru inginer, ofertantii vor prezenta acte doveditoare in acest sens: CV, diploma, declaratie de disponibilitate pentru toata durata de derulare a contractului si contract de colaborare (prestari servicii) /angajament de participare daca nu este angajatul firmei.- Pentru responsabil tehnic cu executia, ofertantii vor prezenta acte doveditoare in acest sens: CV , diploma, autorizatieRTE emisa de MLPTL, in termen de valabilitate pentru anul in curssicontract de colaborare (prestari servicii) /angajament de participare daca nu este angajatul firmei, declaratie de disponibilitate pentru toata durata de derulare a contractului.- Pentru responsabil CQ se va prezenta dispozitia interna, declaratie de disponibilitate pentru toata durata de derulare a contractului si contract de colaborare (prestari servicii) /angajament de participare daca nu este angajatul firmei., 4.Lista cu persoanele responsabiledinpersonalul de conducereimplicat in realizarea contractului. Se vor prezenta date de contact , respectiv: numele si prenumele , functia , responsabilitatea in cadrul contractului, telefon, fax., 5.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 6.Informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata cu precizarea devizelor care fac obiectul subcontractarii. 1.Ofertantul va prezenta Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii pentru executia de lucrari de drumuri, in termen de valabilitate.Nu se accepta persoane juridice in curs de certificare.Nota: Autoritatea contractanta , prin comisia de evaluare, isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentele prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul? , sa le prezinte in original/copie legalizata pentruverificarea conformitatii., 2.Ofertantul va prezenta Certificarea conform standardului de calitate ISO 14001 sau echivalent, in termen de valabilitate. Nu se accepta persoane juridice in curs de certificare.Nota: Autoritatea contractanta , prin comisia de evaluare, isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentele prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa le prezinte in original/copie legalizata pentruverificarea conformitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP, din cadrul invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 14:08