Achizitie publica - Executie ? Instalatii termice ? Colegiul National ?Dimitrie Cantemir?
Detaliu pentru invitatia numarul 334274
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334274/24.08.2012
Denumire contract: Executie ? Instalatii termice ? Colegiul National ?Dimitrie Cantemir?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului OnestiCod fiscal: 4353250, Adresa: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Telefon: 0234.317132, Fax: 0234.313911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul OITUZ, Nr.17, Onesti, judet Bacau, Romania, cod postal: 601032 -Biroul Registratura situat la parter.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala mica de sedinte a Consiliului Local al municipiului Onesti situata la parter, B-dul OITUZ, Nr.17.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie ? Instalatii termice ? Colegiul National ?Dimitrie Cantemir?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie ? Instalatii termice ? Colegiul National ?Dimitrie Cantemir?
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 505, 832.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul - 10116 lei. 2. Perioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - in cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor. 4. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4286 lei din garantia de participare, in conformitate cu art. 278ยน alineat (1) litera b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul: 10 % din valoarea contractului. 2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In situatia constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie se va deschide conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare la Trezoreria Statului ; In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator vorprezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 3 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.2. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator, vorprezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 4a din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 4b din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.3. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vorprezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale de la sediul social.Certificatele nu vor avea datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta , prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentele prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa le prezinte in original/copie legalizata.4. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va prezenta Fomularul nr. 5 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.5.Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Se va prezenta Fomularul nr. 6 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.6. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator / subcontractantii vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Primar, Victor Laurentiu Neghina;
- Secretarul mun. Onesti, cons. Jur. Daniel Spanu;
- Director economic, ec.Neculai Gabureanu;
- Director executiv DAPJ ? cons. Jur.Chiriac Robert Ionut- Sef Birou Achizitii Publice, ing.Camelia Paval;
- Sef Serviciu Buget Contabilitate, ec.Ghiba Doina- Sef Serviciul Integrare Europeanaing.Livia Bordei;
- Cons. jur. Alice Cristina Luca ? Servicioul Integrare europeana- Sef Biroul Juridic- cons.jur. Romedea Laura Teodora- Leustean Elena- ing. Prohozescu Bogdan- ec. Ciurea Georgeta- ing. Mancas Alice- cons. jur. Dima Marilena- ec. Plop Cristina- ing. Bilbiie Ramona- ing. Pietraru Mariana- ing. Mariana BorasConsilieri locali: 1.Agapi Mircea2.AlexeCorina3.Antohe Marica Loredana4. Brinzaniuc Adrian5. Bujor Dumitru Marcel6. Cristea Alexandru7. Ene Gheorghe8. Florian Constantin9. Gnatiuc Nicolae10. Jitcovici Vicentiu Aurelian11. Lazar Aurel12. Lemnaru Emil13. Martin Stefan14. Oprea Danut15. Sergentu Adrian16. Stan Lucian17. Sova Mihai18. Tofan Ioan19. Zarzu Octavian CiprianSe va prezenta Fomularul nr. 7 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original. 1 Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, care va fi valabil la data depunerii ofertelor. Documentul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN 4322- Lucrari de instalatii sanitare de incalzire si de aer conditionat din Certificatul constatator emis de catre ONRC.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine vor fi prezentate in limba romana - tradusee de catre un traducator autorizat.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentele prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa la prezinte in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Se solicita informatii privind Cifra de medie de afaceri a ofertantului din cel mult ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sauBCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1.Experienta similara: se va prezentacel putin un contract de executie de lucrari similare instalatii termice, executat/executate in ultimii 5 ani.Se solicita informatii relevante contractul/contractele de lucrari, dupa procesul/procesele verbal de receptie, recomandare/recomandari din partea beneficiarului privind modul de indeplinire a contractului., Cerinta nr.2.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii de care dispune, efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere din ultimii 3 ani . Se solicita CV-uri, diplome, autorizari, certificari, etc., Cerinta nr.3.Lista cu persoanele responsabile, cu personalul implicat in realizarea contractului., Cerinta nr.4.Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii de catre ofertant : -a unui inginer cu specializarea instalatii-a unui responsabil tehnic cu executia pentru lucraride instalatii termice-a unui responsabil CQ care se numeste prin dispozitia interna a operatorului economic., Continuare cerinta nr. 4: Pentru inginer, ofertantii vor prezenta acte doveditoare in acest sens : CV, diploma, declaratie de disponibilitate pentru toata durata de derulare a contractului.Pentru responsabil tehnic cu executia , ofertantii vor prezenta acte dovedit: CV , diploma, autorizatieRTE emisa de MLPTL , in termen de valabilitate pentru anul in curssicontract de colaborare (prestari servicii)/angajament daca nu este angajatul firmei, declaratie de disponibilitate pentru toata durata de derulare a contractului.Pentru responsabil CQ , ofertantii vor prezenta : CV, diploma, decizia numirii de catre directorul societatiiin functia mentionata si contractde colaborare (prestari servicii)/angajamentcu ofertantul , daca nu este angajatul firmei, declaratie de disponibilitate pentru toata durata de derulare a contractului., Cerinta nr.5.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare contractului ., Cerinta nr.6.Informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vorexecuta acestia, valoarea subcontractata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, in cadrul invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 13:03