Achizitie publica - Executie lucrari Extindere retea alimentare cu apa, comuna Bertea, judetul Prahova
Detaliu pentru invitatia numarul 352843
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352843/20.08.2013
Denumire contract: ExecutielucrariExtindere retea alimentare cu apa, comuna Bertea, judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BERTEA (PRIMARIA COMUNEI BERTEA JUD. PRAHOVA)Cod fiscal: 2843736, Adresa: LOC.BERTEA, STR.PRINCIPALA, NR.1, Bertea, Telefon: +40 0244247002, Fax: +40 244247101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC.BERTEA, STR.PRINCIPALA, NR.1, Bertea, Romania, cod postal: 107065, telefon: +40 0244247002, fax: +40 244247101, persoana de contact: ANA CAMELIA ROTARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu PRIMARIA COMUNEI BERTEA din Comuna Bertea JudetulPrahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sevicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ExecutielucrariExtindere retea alimentare cu apa, comuna Bertea, judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile propuse se vor executa atat in intravilanul cat si in extravilanul comunei Berteasi constau in: realizarea extinderii retelei de distribuite apa de-a lungul DJ 101T si a unor drumuri locale pe o lungime totala de 7719m pe tronsoane. VALOAREA ESTIMATAa contractului de achizitie publica calculata pe baza devizului general este de667508 leifara T.V.A.si este compusa din: - valoarea estimata a investitiei de baza :620626 lei fara TVA- organizare de santier: 10161 lei fara TVA- cheltuieli diverse si neprevazute: 36721 lei fara TVAPonderea din valoarea estimata a contractului de achizitie publica a cheltuielilor diverse si neprevazuteeste de 5.91%.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 667, 508 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de12600 lei.La stabilirea cuantumuluis-a avut in vedere valoarea estimata a contractului de achizitie publicafara a lua in calcul valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constituiprin: -virament bancar (plata se va efectua in contul. RO10TREZ5265006XXX000246 ?deschis la Trezoreria Slaniccod fiscal: 2843736, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;sau-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, Aceste documentese prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor .In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pentru conversia valorii aferente garantiei de participareconstituita in alta monedase alege echivalentul in leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita pentru depunerea ofertelor.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sauprin retineri succesive din situatiile de plata. In acest sens contractantul areobligatia, conform prevederilor HG nr.1045/2011 pentrumodificarea art.90 alin.(3) din HG 925/2006 de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, unde va depune o suma de 0, 5% dinvaloarea totala a contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retinerii succesive din sumele datorate si cuvenite contractantuluiIn cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaConditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safifost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular nr.4/Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Prezentare1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG. 34/2006 - completare Formular nr.43. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere - completare Formular nr.54. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din ordonantaDocumente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere -completare Formularnr.6Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante la care trebuie raportat conflictul de interese in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat mai sussunt urmatoarele: Nr.Crt. Numele si prenumele persoaneicu functie de decizie Functia in cadrul AC1. PETCU ION Reprezentant legal, Primar2. BUNESCU NARCIS Consilier local3 IONICA GEORGEL Consilier local4 SAFTA VICTOR Consilier local5 ROTARU ANA CAMELIAInspector6 VARGHILEANU NICOLAE Viceprimar7 BUZOIU GEORGETASecretar8 VISAN ANA Contabil sef Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra mediede afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 630787 lei.La stabilire s-a avut in vedere valoarea estimata a contractului de achizitie publica fara valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant , inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de creditPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : executie retele de apa? Ofertantul trebuie sa fi executatcel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 7.5km de retele de apa si/sau aductiuni de apa .Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.si SEDIU PRIMARIA COMUNEI BERTEA DIN COMUNA BERTEA JUDETUL PRAHOVA PE SUPORT MAGNETIC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 15:46