Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI ? REPARATII CAPITALE PADOC PORCI


Detaliu pentru invitatia numarul 334774
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA FOCSANI
Numar invitatie: 334774/04.09.2012
Denumire contract: EXECUTIELUCRARI ? REPARATII CAPITALE PADOC PORCI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA FOCSANICod fiscal: RO 4297940, Adresa: STR. LILIACULUI NR 41 FOCSANI, Focsani, Telefon: 0237/258707, Fax: 0237/258759
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LILIACULUI NR 41 FOCSANI, Focsani, Romania, cod postal: 620040, telefon: +40 237258707, fax: +40 237258759, persoana de contact: ROBERT SCHMIDT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Focsani, str.Liliacului nr.41, Focsani, jud Vrancea, cod postal 620040
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIELUCRARI ? REPARATII CAPITALE PADOC PORCI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executielucrare de interventie la imobile - reparatii capitale , la obiectivul ? PADOC PORCI, in incinta in conformitate cu proiectul tehnic de executie
II.1.6) CPV: 45213242-1 - Lucrari de constructii de grajduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 261, 764 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie de participare 4.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Se poate constitui prin oricare dintre formele-1. virament bancar (Penitenciarul Focsani, CUI RO 4297940, cont RO08TREZ6915005XXX000093, Trezoreria Focsani); 2.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la punctul anterior. In instrumentul de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia in cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC (Formularul F 16 din sectiunea Formulare ) ; 3. prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante - in cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.4 si art.16, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere (Formularul F 3 din sectiunea Formulare ) a reprezentantului/reprezentantilorlegal/legali al/ai intreprinderii interesate inincadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din valoarea fara TVA acontractului de lucrari, in 5 zile de la semnarea acestiua, astfel: - ordin de plata in contul aut.contractante; Penitenciarul Focsani, CF: 4297940, cont: RO08TREZ6915005XXX000093, Trezoreria Focsani. - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original) - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale intr-un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti sau la intr-un cont de trezorerie deschis de autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata potrivit formularului atasat .- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181, semnata de reprezenrtantul legal al ofertantului, completata potrivit formularului atasatCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata potrivit formularului atasat . Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire de la nivelul autoritatii contractante: Ion Dita-director, Costel Ilie-Micu-director adj ec-admin, Robert Schmidt-sef serviciu logistica, Mihaela Nistoroiu ? resp. achizitii, Sebastian Oancea-contabil sef, Laura Stoian-consilier juridic, Comanescu Eugen-responsabil econ.- Certificat de atestare fiscala emis de admin fin. publice (DGFP ) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectului de activitate al ofertantului, in original sau copie legalizata.Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor si in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice/fizice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul esterezident ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie .Se va face dovada finalizarii unui contract similar de lucrari2.Ofertantii trebuie sa prezinte o declarative privind dotarile specific, utilajele, echip.tehnic, mijl. de transport, alte mijloace pe care le va utiliza pentru indeplinirea contractului3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul firmei, in ultimii 3 ani.Declaratie privind personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului.4.Ofertantii trebuie sa demonstreze existenta personalului responsabil de indeplinirea contractului astfel : sef de santier, responsabil tehnic cu executia lucrarilor, responsabil cu calitatea lucrarilor.Prezentarea de documente privind studiile si atestarile pentru aceste persoane Programul calitatii-programul de control al calitatii pe timpul executiei: certificatele ISO 9001/2008 si 14001 /2005 sau similar
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata invitatiei de participare, prin telefon, fax, mail
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer