Achizitie publica - Executie lucrari de extindere la CSCH Trivale -COD SMIS :23096,POR 2007-2013
Detaliu pentru invitatia numarul 335599
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335599/18.09.2012
Denumire contract: Executielucrari de extindere la CSCH Trivale -COD SMIS :23096, POR 2007-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 248271131, fax: +40 248271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, jud.Arges, et I, cam. 23 , telefon: +40 248271131, fax: +40 248271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executielucrari de extindere la CSCH Trivale -COD SMIS :23096, POR 2007-2013
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executielucrari de extindere la CSCH Trivale, locatie : Pitesti, Aleea Victor Martoiu, nr.10, Jud.Arges ? cod CPV :45215200-9 ?Constructii de cladiri pentru servicii sociale?;In cadrul Programului Operational Regional 2007- 2013, Axa prioritara 3, Domeniul de interventie 3.2, s-a semnat contractul nr. 3221 din 03.07.2012 de finantare a proiectului ? Extinderea Complexului pentru Copii cu Handicap Trivale, Pitesti ? -COD SMIS :23096 .Proiectulpropune extinderea cladirii Complexului pentru Copii cu Handicap Trivale, Pitesti prin infiintarea unui modul rezidential pentru 12 copii cu grad de handicap grav si accentuat cu varste cuprinse intre 0 si 18 ani.
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 621, 953 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9.300 lei.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituitaprin: - Scrisoare de garantie bancara ? Se va completaFormularul nr 17, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului, sau- cuOrdin de Plata, in contul D.G.A.S.P.C. Arges, RO43TREZ0465006XXX004386, deschis la Trezoreria MunicipiuluiPitesti , CF 9742496, (vizat de banca emitenta) ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat de reprezentantul legal al operatorului economic-, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei licitatiiDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si va fi introdusa in plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat, exterior plicului care contine oferta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, trebuie sa fie egala cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei.Cf. art. 278^1 din OUG nr.34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contractului.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participarein cuantumul, forma, si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire , vor fi respinsein cadrul sedintei de deschidere a ofertei , in conformitate cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 8% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr. 928/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi, pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011.Suma initiala, care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr.1, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularulnr.2, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original;Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea Contractului.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt: - Director General ? Adrian Macovei, Director General Adjunct ? Olteanu Cornel, Sef Serv. Financiar Contabilitate si Buget ? Badea Adriana, Sef Birou Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale ? Ioan Preoteasa - persoanele care aproba bugetul: Constantin Nicolescu - Presedinte CJ Arges si consilierii judeteni: Bica Danut , Bratu Ion Gabriel, Clipici Marian, Cocaina Mihai Andrei, Diaconescu Nicolae Nicusor, Dumitrache Radu, Enache Valentin Viorel, Fulga Marian, Glisca Ion, Jinga Valerian, Lazar Ion ? Cornel, Manu Constantin Dan, Marasoiu Dorin, Mihailescu Vasile, Moise Dumitru, Nicolaescu Marius Florinel, Oprescu Ionela Simona, Paul Luminita, Polexe Constantin, Popa Ion, Postelnicescu Marius Dorel, Prunaru Iulian, Tecau Grigore Florin, Teodorescu Catalin Florin, Tica Manuel , Sandu Elena, Sirbu Gheorghe, Soare Florinel Leonard, Sofianu Narcis Ionut, Stefan Adrian, Stocheci Cristina Mariana, Szakacs Mihai, VelceaNicolae, Voicu Vasile Dorin - Se va completa Formularulnr.3, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul nr.4, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr.314/2010)-Formularul nr.5, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original;
- Certificatde atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Formular tip eliberat de Primaria Locala ? in original, copielegalizata sau xerocopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Formular tip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice?in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (cf. art. 9, alin. 1 din Ordinul 509/2011, emis de presedintele A.N.R.M.A.P.)Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus. - Persoanele juridice/fizice romane vor depuneCertificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulteca obiectul de activitate al ofertantului include executarea lucrarilor care fac obiectul achizitiei - Se va depune documentul solicitat in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul rocedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constator, eliberat de ORC, in original/copie legalizata.- Persoane fizice/juridice straine - Documente edificatoare ce dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se va depune documentul solicitat in original , copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana;Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind media cifreide afaceripe ultimii 3 ani financiari incheiati, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului., - Documente privind bonitatea (acces la resurse). Ofertantul va prezenta documente (de ex. Scrisori de confort emise de institutii bancare) prin care sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces sauva avea disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credite confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarilor in suma de minim155.000, 00 lei, pentru o perioada de minim 4 lunisi separate de alte angajamente pe care le are prin alte contracte.Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor.In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, a fiecarui operator economic participant la procedura in calitate de ofertant individual sau in asociere.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, semnate si stampilate dereprezentantul legal al ofertantului., - declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani;Anexat la declaratie se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., - declaratie privind personalul alocat derulariicontractului, activitatile, specializarea acestora si sarcinile concrete care vor fi incredintate -, - declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului, - documente privind experienta similara pentru lucrarilecareindeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.Se solicita ca ofertantul sa fi finalizat (lucrari duse la bun sfarsit), in ultimii 5 ani, a minim 1 (un) contract de natura si complexitate similara pentru lucrarea care face obiectul contractului a carui valoare sa fie cel putin egala cu: ? minim 400.000, 00lei fara TVA.Conf. art.14, alin1 din Ordin 509/2011, prin?lucrari executate siduse la bun sfarsit? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna (in asociere), atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In acest caz, fiecare asociat este obligat, - Se mentioneaza daca exista subcontractanti si ce specializare au acestia ca de altfel si partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Daca nu exista subcontractanti se completeaza cu sintagma ?Nu este cazul?., In cazul asocierii mai multor operatori economici oferta trebuie sa cuprindaun acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea in forma autentica si vaprezenta contractul asocierii autoritatii -Document de certificare a sistemului demanagement al calitatii ? ISO 9001:2008 sau echivalent., - Document de certificare a sistemului demanagement al mediului ? ISO 14001:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 11:32