Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC47: SURDUC-SOLONA-VALENI, JUDETUL SALAJ


Detaliu pentru invitatia numarul 289913
Autoritate contractanta
Comuna Surduc (Primaria Comunei Surduc)
Cod de identificare fiscala: 4291620
Adresa: Str. Principala nr.135, Surduc
Telefon: 0260634702
Fax: 0260634702
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Executielucrari ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC47: SURDUC-SOLONA-VALENI, JUDETUL SALAJ
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: CONTRACTUL ARE CA SCOP: Executielucrari ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC47: SURDUC-SOLONA-VALENI KM 0+325 ? 3+700, JUDETUL SALAJ
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.04.2011 14:25
Data limita de depunere a ofertelor: 05.05.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI SURDUC
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.05.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI SURDUC, STR. PRINCIPALA, NR 135 , JUD SALAJ
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 400, 700 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. eligibilitatea; Decl.neîncadrarea în prev. art. 181; Doc.taxe locale si stat Decl. priv calit. de participant;Decl. ? Certif.de particip la procedura cu oferta independenta; Decl. priv. neîncadrarea în prev art. 69¹ ;Certif. constatator emis de ORC; Certificat de înregistrare ORCInf. Priv. val. min. impusã a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Inf. generale; bilant la 31.12.2007, 31.12.2008 , 31.12.2009 ? în copie ?conf. cu originalul;Inf. Priv. personalul tehnic de specialitate ? Decl. referit. ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani;Decl. privind echip. th.; Inf. Priv. subcontractantii/ asociatii;.Lista principalelor lucrari în ultimii 5 ani.Lista cu experienta similara;Inf. Priv. masurile de protectie a mediului; Inf.priv. protectia muncii; Asigurarea calitatii
DESCARCARE DIN SEAP;Garantia de participare este in cuantum de 28000 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer