Achizitie publica - EXECUTIE RACORDURI DE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATEA ICLOD, COMUNA ICLOD, JUD. CLUJ
Detaliu pentru invitatia numarul 337543
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337543/17.10.2012
Denumire contract: EXECUTIERACORDURI DE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATEA ICLOD, COMUNA ICLOD, JUD. CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Iclod(Primaria )Cod fiscal: 4288241, Adresa: Iclod, nr.117, jud.Cluj, Iclod, Telefon: 0264/263218, Fax: 0264/263218
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iclod, nr.440A, jud.Cluj, Iclod, Romania, cod postal: 407335, telefon: +40 0264/263218, fax: +40 0264/263218, persoana de contact: Adriana Maria Manu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA Iclod, nr.440A, jud.Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIERACORDURI DE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATEA ICLOD, COMUNA ICLOD, JUD. CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Racorduri de canalizare menajera (509 buc.lungime totala-4072m).Pentru fiecare gospodarie de pe strazile pe care exista retea de canalizare se prevede cate un racord din PVC la reteaua de canalizare. Apele uzate menajere ale fiecarui imobil sunt colectate in caminul de racord si deversate prin intermediul racordului in conducta de canalizare stradala, din dreptul imobilului. Racordurile imobilelor, la canalizarea publica din tuburi din PVC, se va realiza fie direct in caminele de canalizare existente fie prin intermediul unei ramificatii la 90? din PVC cu o mufa De 125 mm pentru lipit pe canalul existent, de tip sa (a se vedea detaliul de montaj ale unui racord de PVC Dn 125 mm).Racordurile din PVC se vor realiza cu panta crescatoare spre imobile, panta normala pentru diametrul de 125mm (i=0.015). Fiecare racord de canalizare se va poza pe un strat de nisip de 0, 1 m grosime sub generatoarea inferioara a tubului, si va fi inglobat in nisip pana la 0, 3 m deasupra generatoarei superioare a tubului din PVC.Deasupra canalizarii din PVC, la cca. 0, 5 m fata de generatoarea superioara a tubului se prevede grila de avertizare din polietilena de culoare maro.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 407, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conf.cu HG 925/2006, art. 86. In cazul depunerii unei contestatii, de catre operatorii ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autorit. Contr., va retine din garantia de participare, o parte din garantia depusa, in conformitate cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006.Datele pentru consituirea garantiei de participare: Cont RO 92TREZ21821180250XXXXX deschis la Trezoreria GHERLA , Judetul CLUJ , CUI 4288241 . In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de participare este de 8.000 RON.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie de participare emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, aceasta va fi in conf. cu ?Formularul?Garantia de Participare?.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu HG 925/2006, art. 88.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul unei garantii de participare emise de catre o societate de asigurari se va prezenta dovada platii integrale a politei de asigurare.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate in Documentatia de Atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reducere de 50 % din valoarea garantiei de participare (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie -10% din valoarea contractului fara TVA.Se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin (1) din HG nr. 925/2006. Constituie prin retineri succesive conform HG nr. 1045/2011.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala fiind de cel putin 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din garantia de buna executie. Asocieri-garantia se va constitui in cuantum corespunzator Legii 346/2004 art.16, alin. (2) . Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala din ultimii 3 ani anteriori depunerii ofertei a ofertantilor participanti la procedura si sa fie de minim 400.000 lei. Cursul de referinta euro/lei va fi cel de la 31.12 a fiecarui an., Declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea Prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: personal, minim obligatoriu, responsabil, pentru executia lucrarilor: - 1 Sef de santier - studii teh.universitare, cu experienta profesionala in domeniu ., - 1 Resp tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, - 1 responsabil cu calitatea (CQ);Decizie de numire in mod obligatoriu, - 1 responsabil SSM. ? responsabil cu raspunderi specifice in domeniul sanatati si securitati lucrarilor care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatii in munca., Capacitatea tehnica si profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulate pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). (Formularele) (daca este cazul)., Se solicita prezentarea a cel putin unul sau douacontracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani conf art.14./Ordin 509/2001 cu o valoare cumulata de minim 400.000 RON fara TVA si care sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii prezentului contract.- Se solicita prezentareaa cel putin unul saudoua contractede lucrarisimilare executate in ultimii 5 ani conf art.14./Ordin 509/2001, cu o valoare cumulata de minim 400.000 RON fara TVA si care sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii prezentului contract cu p-v receptie si recomandare din partea beneficiarului.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani., Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit la derularea contractului de lucrari, Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut. ISO9001sau echivalent.ISO14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 08:42