Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE SALA DE SPORT SI LUCRARI CONEXE IN ORAS PANTELIMON, JUDETUL ILFOV


Detaliu pentru invitatia numarul 343898
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)
Numar invitatie: 343898/15.03.2013
Denumire contract: EXECUTIESALADESPORT SI LUCRARI CONEXEIN ORAS PANTELIMON, JUDETULILFOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)Cod fiscal: 4420759, Adresa: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Telefon: 3502444, Fax: 3502442
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Romania, cod postal: 077145, telefon: +4 0213502444, fax: +4 0213502442, persoana de contact: Ileana Tudor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Romania, cod postal: 077145, telefon: +4 0213502444, fax: +4 0213502442, persoana de contact: Ileana Tudor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIESALADESPORT SI LUCRARI CONEXEIN ORAS PANTELIMON, JUDETULILFOV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie sala si teren sport parcariValoare cheltuieli diverse si neprevazute 111.000 leiOptiuni: Val min estim: 1964200 RONfaraTVA.Cf art122 lit j)OG34/2006: ctr simil pana la max 4722000 RONfaraTVA
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 964, 200 - 4, 722, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita cf art. 86 HG 925/2006 si va fi depusa odata cu ofertele.In mod obligatoriu, ea va asigura AC impotriva riscurilor descrise la art. 87 HG 925/2006 si de art. 2781*) OUG 34/2006.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi in suma de 37.000lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita a dep ofertelor.Cf Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garantia de part in raport cu val estimata a contractului suma de 5.633 lei;Cont garantie de participare: RO75TREZ42121050250XXXXX, deschis la Trezoreria Ilfov. In cazul constituirii garantiei de part printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul anexat sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original la sediul AC odata cu ofertele.In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asig din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul din Formularul anexat si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata). In acest caz se solicita prezentarea doc de certificare emis de societatea bancara/de asig din Romania cu care banca/societatea de asig straina are relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara.Cf Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de part prin prezentarea doc justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia de part va fi insotita de decl pe propria rasp a reprez legal al intrep interesate privind incadrarea in IMM (cf. model din Lg 346/2004).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011: Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractantaare obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratia se va completa pe modelul formularului anexat.Se vor prezenta: cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent valabil la data limita de depuere a ofertelor si cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent.NOTA: Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate de toti membrii asociatiei si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratia se va completa pe modelul formularului anexat.Se vor prezenta: Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent;Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale sau echivalent.se vor prezenta certificatept pctele de lucru implicate in derularea contractuluiNOTA: Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006vor trebui prezentate de toti membrii asocierii si de tertul sustinator, daca este cazul.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu completarile si modificarile ulterioare.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa pe modelul formularului anexat.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie: a) Primar - Marian Ivan;b) Viceprimar - Dumitru David;c) Secretar ? Pieci Jenica;d) Referent Compartimentul Administrativ ? Gheorghe Toba;e) Sef Serviciul Investitii ? Ileana Tudorf) Sef Serviciu Administratie Publica Locala, Juridic si Resurse Umane Cristian George Tarnoveanu Sburlea.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Declaratia va trebui prezentata de toti membrii asocierii, de toti subcontractantii si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 6Pentru persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantuluidin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului de lucrari care urmeaza sa fie atribuit. Certificatul Constatator trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire: Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei sau echivalent) pentru executie instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 KV.Dovada indeplinirii acestui nivel se va face in mod obligatoriu numai cu copie a acestui atestat, semnat si stampilat?conform cu originalul? de catre societate, in termen de valabilitatela data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 3Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Modalitatea de indeplinire: 1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depuneriiofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 4Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 3.700.000 lei.Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri medii anuale BNR: 2009:1 Euro=4, 2373 RON; 2010:1 Euro=4, 2099 RON; 2011:1 Euro =4, 2379 RON, Cerinta nr. 3Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Cerinta nr. 2Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) vizate si inregistrate de organele competente. Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta de o alta persoana conform OUG 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile., Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 13Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii(modelul formularului anexat), insotita si de acordurile de subcontractare, Cerinta nr. 12Pentru a ne asigura ca lucrarile vor fi terminate in termenii de executie impusi de catre proiectant conform legislatiei/prevederilor tehnice in vigoare si la standardele de calitate prevazute operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere) pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin urmatoarele utilaje: a.autobasculante.b.autobetonierec. buldoexcavatoared. sapatoare in spatii limitate (mini excavatore)e. echipamente vibrare beton.f. macara/automacara.g. Trailerh. Autoutilitare transport persoane ., Cerinta nr. 11Pentru a putea executa lucrarile la standardele solicitate, operatorul economic trebuie sa faca dovada asigurarii urmatorului personal de executie calificat si atestat conform prescriptiei tehnice a ISCIR PT CR 9-2011: - Minim 3 (trei) sudori in metal calificati si atestatiISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia.- Minim 1 (unu) sudorPEHDcalificat si atestat ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia., Cerinta nr. 10Pentru asigurarea calitatii sudurilor executate, ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii, pe toata durata executiei, a: -Minim 1 Responsabil Tehnic cu Sudura la instalatii sub presiune si instalatii de ridicat (RTS) (sau echivalentul acestuia) - personal tehnic de specialitate, angajat al persoanei juridice atestat conform prescriptiei tehniceISCIR PT CR 4 si desemnat prin decizie interna, responsabil cu elaborarea si avizarea documentatiilor tehnice privind lucrarile de sudura in vederea aprobarii procedurilor de sudare ai de autorizare a sudorilor., Cerinta 9? Minim 1 (un) absolvent studii superioare, specializatca manager al sistemelor de managementul mediului ? pentru functia de manager mediu., Cerinta 8? Minim 1 (un) absolvent studii superioare, specializat ca manager al sistemelor de managementul calitatii ? pentru functia de manager calitate., Cerinta 7minim1 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia) , sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de Constructii Civile, Industrale si Agricole conform Ordinului 777/2003? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Civile, Industrale si Agricole;, Cerinta 6minim 1 (un) inginer de retele electrice, absolvent de studii superioaretehnice in specialitatea Energetica/ Instalatii Electrice/ Electromecanica/Electrotehnica (sau echivalentul acestora), autorizat ANRE (sau echivalent) tip B ? pentru functia de Inginer Retele Electrice, Cerinta 5minim 1 (un) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnicein constructii specialitatea Constructii Civile, Industriale si Agricole (sau echivalentul acesteia) cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor, experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca Sef de Santier lucrari de constructii civile si industriale? pentru functia de Sef Santier Constructii;, Cerinta nr. 4Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa facadovada ca are la dispozitie pe toata durata contractului, un personal de conducere de minim 6 (sase) specialisti, din care: ?minim 1 (un) absolvent de studii superioare, atestat si ca manager de proiect, cu experienta generala de minim 5 ani sicu experienta intr-un proiect similar ? pentru functia de Responsabil/CoordonatorContract;, Cerinta nr. 3Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie., Cerinta nr. 2Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani, din cel mult doua contracte cumulate, a unei experiente similare in executia de lucrari ce fac obiectul prezentei documentatiiin valoare min 1.800.000leiinsotitede certificari de buna executie care sa indice beneficirii, valoarea lucrarilor similare executate in cadrul contractului /contractelor, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Ofertantii vor prezenta certificatul /certificatele privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, pentru toate tipurile de lucrari ce fac obiectul contractui, emis/emise de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Ofertantii vor prezenta certificatul/ certificateleprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, pentru toate tipurile de lucrari ce fac obiectul contractui, emis/emise de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata de catre constructor lucrarilor executate
20
Descriere: Componenta tehnica
Durata de garantie acordata de catre producatorul/producatorii produselor de tamplarie PVC
5
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer