Achizitie publica - EXECUTIE SEDIU PRIMARIE , str. Mihai Eminescu , nr. 107 , COMUNA CUZDRIOARA, JUD. CLUJ - LUCRARI RAMASE DE EXECUTAT?
Detaliu pentru invitatia numarul 339594
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339594/16.11.2012
Denumire contract: EXECUTIESEDIU PRIMARIE , str. Mihai Eminescu , nr. 107 , COMUNA CUZDRIOARA, JUD. CLUJ - LUCRARI RAMASE DE EXECUTAT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CUZDRIOARA (PRIMARIA CUZDRIOARA)Cod fiscal: 4546936, Adresa: str. M. Eminescu nr 107, Cuzdrioara, Telefon: 0264595121, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. M. Eminescu nr 107, Cuzdrioara, Romania, cod postal: 407260, telefon: +40 0264229960, fax: +40 0264229960, persoana de contact: RUS SIMION CASIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. M. Eminescu nr 107, Cuzdrioara, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIESEDIU PRIMARIE , str. Mihai Eminescu , nr. 107 , COMUNA CUZDRIOARA, JUD. CLUJ - LUCRARI RAMASE DE EXECUTAT?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructiei cladirii comfom Proiectului tehnic anexat prin executarea: - Pardoseala din beton sclivisit, tencuieli, zugraveli in lapte de var la subsol, - realizarea scarilor si rampelor de acces la exterior, scarile vor fi placate cu granitogress aderent de culoare maron, dimensiune 30x30x5, montat cu coltare metalice si plinte pe margini- placari cu gresie de culoare maron 30x30x5 a tuturor scarilor interioare, - pardoseala din gresie pe holuri de culoare maron, dimensiune 30x30x5 si din parchet laminat de traffic intens, tip stejar de 12, 5 mm in restul incaperilor montat pe un suport de polistiren extrudat de 2 cm, sapa autonivelanta si folie, montat plinte, zidarie pereti despartitori care nu au fost executati, placari cu rigips atat peretii cat si tavanul montat pe schelet metalic, glet si zugraveli in lavabil in culoare crem , faianta in baia de la parter, in culoare bej, cu dimensiunea de 20x30x5 si gresia de aceeasi culoare cu dimensiunea de 30x30x5, - pardoseala din gresie pe holuri de culoare maron, dimensiune 30x30x5 si din parchet laminat de traffic intenstip stejar de 12, 5 mm in restul incaperilor montat pe strat de polistiren extrudat de 2 cm , sapa autonivelanta, folie si montat plinte, zidarie pereti despartitori care nu au fost executati, placari cu rigips atat peretii cat si tavanul montat pe schelet metalic, glet si zugraveli in lavabil in culoare crem , faianta in baia de la parter, in culoare bej, cu dimensiunea de 20x30x5 si gresia de aceeasi culoare cu dimensiunea de 30x30x5, la etaj, - balustrade si mana curenta la scari din teava rectangulara vopsita in culoarea maron, - la exterior se face izolatie termica cu polistiren ignifugat de densitate 20 in grosime de 10cm, tencuiala structurata de 2, 5 mm de culoare combinata din doua nuante bej.- montareferestre si usi din pvc cu 5 camere in culoarea stejar auriu + pervazuri si glafuri deacceasi culoare, atat la exterior cat si interior.- Sarpanta va fi executata din lemn ecarisat si ignifugat si astereala.- Invelitoarea se va monta pe folie anticondens si va fi din tigla metalica tip Lindab de 0, 5 mm de culoare maron, la fel si jgheaburile si burlanele;
- Partea de pod va fi izolata cu polistiren extrudat de 2 cm si sapa autonivelanta.- instalatii electrice, se iau din listele de cantitati si vor fi de calitate superioara.- instalatii termice, se iau din listele de cantitati, CT prin condensare ;
-instalatii sanitare ( din lista de cantitati), inclusiv fosa septica cu statie proprie de epurare pentru 30 de persoane, - Trotuarele se vor executa pe pat de nisip cu pavele ornamentale si doua culori.
II.1.6) CPV: 45216000-4 - Lucrari de constructii de cladiri destinate institutiilor de ordine publica sau serviciilor de urgenta si cladiri militare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 752, 584 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conf.cu HG 925/2006, art. 86. In cazul depunerii unei contestatii, de catre operatorii ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autorit. Contr., va retine din garantia de participare, o parte din garantia depusa, in conformitate cu art. 278^1 lit. b) din OUG 34/2006.Datele pentru consituirea garantiei de participare: Cont RO94TREZ2175006XXX001887 deschis la Trezoreria DEJ, Judetul CLUJ , CUI 4546936 . In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de participare este de 15.000 RON. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie de participare emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, aceasta va fi in conf. cu ?Formularul?Garantia de Participare?.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu HG 925/2006, art. 88.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul unei garantii de participare emise de catre o societate de asigurari se va prezenta dovada platii integrale a politei de asigurare.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate in Documentatia de Atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reducere de 50 % din valoarea garantiei de participare (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie -10% din valoarea contractului fara TVA.Se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin (1) din HG nr. 925/2006. Constituie prin retineri succesive conform HG nr. 1045/2011.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala fiind de cel putin 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din garantia de buna executie. Asocieri-garantia se va constitui in cuantum corespunzator Legii 346/2004 art.16, alin. (2) . Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala din ultimii 3 ani anteriori depunerii ofertei a ofertantilor participanti la procedura si sa fie de minim 750.000 lei. Cursul de referinta euro/lei va fi cel de la 31.12 a fiecarui an., Declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echip., materialele pe stoc, pers.propriu si reprez. imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane .Op.ec. va prezenta o decl.pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigatoral procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile delucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sa sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau ju, Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea Prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica., Persoana care asigura sustinerea financiara, obligatoriu, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Avand in vedere prevederile Legii nr.10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, privind obligatiile si raspunderile executantilor, autoritatea contractanta, a impus ca operatorul economic participant la procedura, sa dispuna de urmatorul personal, minim obligatoriu, responsabil, pentru executia lucrarilor: - 1 Sef de santier - studii teh.universitare, cu experienta profesionala in domeniu .Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor superioare in specialitatea solicitata, - 1 Resp tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: atestat RTE , in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare, contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii, Curriculum Vitae, precum si declaratia de disponibilitate pentru cei care nu sunt salariati proprii., - 1 responsabil cu calitatea (CQ);Decizie de numire in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate pentru cei care nu sunt salariati proprii., - 1 responsabil SSM. ? responsabil cu raspunderi specifice in domeniul sanatati si securitati lucrarilor care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatii in munca. Temei legal conform Legi. nr. 319/2006 . Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor superioare in specialitatea solicitata., Capacitatea tehnica si profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulate pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). (Formularele) (daca este cazul)., Se solicita prezentarea a cel putin unul sau maxim patru contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani conf art.14./Ordin 509/2001 cu o valoare cumulata de minim 750.000 RON fara TVA si care sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii prezentului contract.- Se solicita prezentareaa cel putin unul sau maxim patrucontractede lucrarisimilare executate in ultimii 5 ani conf art.14./Ordin 509/2001, cu o valoare cumulata de minim 750.000 RON fara TVA si care sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii prezentului contract cu p-v receptie si recomandare din partea beneficiarului., Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;Se va prezenta in original lista Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.Se va prezenta Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? completata conform formularului din sectiunea formulare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit la derularea contractului de lucrariSe va prezenta Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit la derularea contractului de lucrari., Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut.Se va prezenta Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea executiei lucrarilor ? prin care sa faca dovada ca are capacitatea de a asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate si ca va asigura personal competent pentru desfasurarea activitatii. ISO9001sau echivalent.ISO14001 sau echivalent., ATENTIE: ISO9001sau echivalent.ISO14001 sau echivalent.Se va accepta si ofertantul care dovedeste faptul ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 17:54