Achizitie publica - Executie 2 puturi de mare adancime pentru alimentare cu apa potabila
Detaliu pentru invitatia numarul 330741
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330741/29.06.2012
Denumire contract: Executie 2 puturi de mare adancime pentru alimentare cu apa potabila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL SLOBOZIACod fiscal: RO 4231679, Adresa: Str. Garii nr.54, Slobozia, Telefon: 0243232606, Fax: 0243232635
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Garii nr.54, Slobozia, Romania, cod postal: 920041, telefon: +40 0243232606, fax: +40 0243232635, persoana de contact: VASILICA COMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PENITENCIARUL SLOBOZIAStr. Garii nr.54, Slobozia, Telefon: 0243232606, Fax: 0243232635 ,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie 2 puturi de mare adancime pentru alimentare cu apa potabila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 3
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Executie 2 puturi de mare adancime pentru alimentare cu apa potabila
II.1.6) CPV: 45221230-3 - Puturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 096.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum in valoare de 3000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor . In cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, si in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2000.97 lei. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Slobozia - RO38TREZ3915005XXX000111 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Potrivit Legii 346/2004 ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantum de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile HG 925/2006 art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator. Daca autoritatea contractanta si ofertantul castigator, convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la disp.aut. contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din ord.34/2006.(Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat si de tertul sustinator daca este cazul)2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 ( Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.)3) Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )4) Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul local (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura6) CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta7) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG 34/2006 modificata ( acest document va fi prezentat de ofertant si dupa caz de / ofertant asociat / subcontractant /tert sustinator)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ANDREI DUMITRU - director- OVREIU AURELIAN ? director adj. E.A.- MAURER CHRISTIAN ? contabil sef- COMAN LUCICA ? viza CFP- MUSCA ROMEO ? sef serv. Logistica- OBREJAN MARIA ? consilier juridic- COMAN VASILICA ? ofiter achizitii- ARSENIE DOREL NINEL ? ofiter achizitiiNota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiNota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Inaintea de semnarea acordului cadru ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: INFORMATII GENERALESe va completa Anexa nr. 11 - INFORMATII GENERALE, Lista principalelor lucrari executate .In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupuluiare obligatia de a prezenta anexa nr. 16Se va completa Anexa nr. 16 - Declaratie privind lista principalelor LUCRARI EXECUTATE insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, Experienta similara. Se solicita celputin 1(un) contract de executie puturi de mare adancime pt alimentare apa potabilaOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat cel putin 1(un) contract similar din punct de vedere tehnic( al cantitatilor de lucrari sau adancimea forajului de minim 100 ml), indiferent de valoarea acestuia.Pentru contractul/contractele de lucrari declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoareledocumente din care sa reiasa valoarea , perioada , locul de executie a lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor: - copii de pe parti relevante ale contractului prezentat in scopul dovedirii experientei similare;
- procesul verbal de receptie aferent contractului, in copie.- recomandare din partea beneficiaruluiNota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Informatii privind subcontractantii , daca este cazulSe va completa Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractantiOfertantul are obligatia de apreciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze , datele de recunoastere ale subcontractantilorpropusi si specializarea acestora., PERSONAL MUNCITOR DE SPECIALITATESe va completa Anexa nr. 42 - PERSONAL MUNCITOR DE SPECIALITATE, PERSOANELE RESPONSABILE CU EXECUTIA LUCRARILORSe va completa Anexa nr. 35- PERSOANELE RESPONSABILE CU EXECUTIA LUCRARILORSe vor prezenta C.V.-le acestora cu Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului, DECLARATIE privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariSe va completa Anexa nr. 13? DECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 10:28