Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie acoperis sarpanta pentru cladirea Facultatii de Muzica, platforma Oituz


Detaliu pentru invitatia numarul 329773
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Vest din Timisoara
Numar invitatie: 329773/19.06.2012
Denumire contract: Executie acoperis sarpanta pentru cladirea Facultatii de Muzica, platforma Oituz
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Vest din TimisoaraCod fiscal: RO4250670, Adresa: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Timisoara, Telefon: 0256/592325, Fax: 0256/592314
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300223, telefon: +40 256592325, fax: +40 256592314, persoana de contact: Monica Brihan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie acoperis sarpanta pentru cladirea Facultatii de Muzica, platforma Oituz
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se va asigura executia acoperisului sarpanta pentru cladirea Facultatii de Muzica, platforma Oituz, cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in Caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 870.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. este 9.677, 42 lei prin virament bancar, instr. de garantare sau ordin de plata/fila CEC. Garantia de particip. se va constit. numai in lei. Per. de valab. a garantiei de particip.: 90 de zile de la data limita de dep. a of..Contul in care se va depune garantia de particip. este RO76TREZ621504601X000503, deschis la Trezoreria Timisoara. In temeiul prev. art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de particip. se const. printr-un instr. de garantare emis in cond, legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, instr. de garantare tb. sa prev, ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl, acestuia cu privire la culpa pers. garantate.In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, AC va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 2781, alin. 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata suma de 4.263, 87 lei.
Garantie de buna executie
Se va const. in cuantum de 10% din val. contr., fara TVA, in max. 3 zile de la semn. contr., integral printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari care devine anexa la contr./partial prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, cu aplic. prev. art. 90(3) din HG 925/2006. Dc. garantia de buna executie se const. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari, instr. de garantare tb. sa prev. ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Garantia de buna executie se restit. de AC, cf. art. 92, alin. 4 din H.G. 925/2006, actualizata astfel: 70% din val. garantiei, in 14 zile de la data inch. PV de receptie la termin. lucrarilor, dc. AC, nu a ridicat pana at. pretentii asupra ei;restul de 30%, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Ing. Monica Brihan - Presedintele Comisiei de evaluare2. Ing. Darie Gogoase- Membru al Comisiei de evaluare3. Ing. Mihaela Neamti - Membru al Comisiei de evaluare4. Ec. Has Daniela - Membru al Comisiei de evaluare5. ec. Frasie Debretin Virgiliu - Membru al Comisiei de evaluare6. Prof. Univ. Dr. Pirtea Marilen ? Rectorul Universitatii de Vest din TimisoaraMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularele nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata) si nr. 22 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata)? in original;In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.2). Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 15 (cf. Ordin nr. 314/2010).3). Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala, asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG nr. 34/2006, actualizata), nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, actualizata) si nr. 22 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, actualizata)? in original, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4). Cerinta obligatorie: Subcontractatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 22, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.5). Cerinta obligatorie: Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP).1. Mentiune: Ofertantii care se incadreaza categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), beneficiaza de o reducere de 50% la constituirea garantiei de participare si de buna executie si la indeplinirea cerintei referitoare la cifra de afaceri. In acest sens se va prezenta Formularul nr. 10.2. Mentiune: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (in temeiul art. 11 din H.G. nr. 925/2006, actualizata) sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere (conform Formularul nr. 5), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa (conf. Anexei la Form. 5) in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valorile (de ex. cifra de afaceri, indicarea precisa a contractelor similare prezentate, etc.). In cazul in care va uza de dreptul antementionat, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu va putea fi mai mic de 3 zile lucratoare. Ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime de calificare. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea de la procedura. De asemenea, in cazul omiterii mentionarii in cadrul anexei a anumitor documente si care nu au fost prezentate in cadrul ofertei, autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica oferta depusa fara a mai solicita completari ale acesteia. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata mai sus indicata si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul - va fi prezentat de fiecare asociat (daca este cazul).Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN 4391 (Rev. 2) ? Lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de de minim 967.741, 94 lei (pentru persoanele juridice romane).Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima: -cf. cursului mediu BNR in anul 2008, 1 euro= 3, 6827 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron- - cf. cursului mediu BNR in anul 2011, 1 euro= 4, 2379 ron.Ofertantii vor depune in dovedirea cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente sau orice alte acte pe care acestia le considera relevante pentru dovedirea cifrei de afaceri impusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au executat in ultimii 5 ani lucrari similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri (lucrari de reabilitare, reparatii sau constructii de acoperisuri sarpante) prezentand in acest sens maxim 2 contracte finalizate in ultimii 5 ani in valoare cel putin egala cu 483.870, 97 lei, fara TVA si PV de receptie la terminarea lucrarilor emis de beneficiar in copie.Note: 1. Cerinta mentionata mai sus se considera indeplinita si in cazul in care operatorii economici prezinta doar un singur contract (lucrari de reabilitare, reparatii sau constructii de acoperisuri sarpante) de valoarea impusa.2. Pentru fiecare contract depus in dovedirea experientei similare, se va prezenta procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor emis de beneficiar/recomandare/orice document constatator care sa ateste modul de indeplinire al contractului ? in copie;, Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.Operatorul va face dovada prin documente justificative (facturi, acte de proprietate, alt tip de contracte etc. ? in copie) ca dispune si poate aloca in vederea executarii contractului dotarile tehnice necesare in vederea executarii contractului si indicate in cuprinsul Formularului nr. 24 depus., Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): a) sef punct de lucru (care va asigura executia propriu-zisa a lucrarilor) cu experienta in domeniul constructiilor civile; se vor prezenta: Diploma de studii/Certificat de formare profesionala in domeniul corespunzator? in copie;
- Curriculum-vitae ? in copie;
- Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica., b) 1 responsabil tehnic cu executia, in domeniul constructiilor civile, se vor prezenta: Diploma de studii in domeniul corespunzator? in copie;
- Atestatul si legitimatia de "responsabil tehnic cu executia" in domeniul constructiilor civile care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor - in copie;
- Curriculum-vitae ? in copie;
- Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica., c) 1 responsabil cu asigurarea calitatii; se vor prezenta Diploma de studii in domeniul corespunzator? in copie;
- Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente responsabilului cu asigurarea controlului calitatii, care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor ? in copie;
- Curriculum-vitae ? in copie;
- Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica., d) 1 inginer constructii civile, se vor prezenta: Diploma de studii in domeniul corespunzator? in copie;
- Curriculum-vitae ? in copie;
- Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica., Se vor mai depune Formularul nr. 18 (Informatii generale privind angajatii) ? in originalTertul sustinator va prezenta acordul ferm de sustinere, in forma autentica, Formularul nr. 16 si Formularul nr. 17 si, raportat la natura sustinerii invocate, anexa 2 la Formularul nr. 17, respectiv: - Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., In cazul in care ofert. particip. la proc. subcontracteaza anumite parti din contr., vor fi aplic. prev. art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potriv. caruia: ?AC nu are dreptul de a impune indepl. unor criterii de calificare pt. eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in consid. Pt. partea lor de implicare in contr. care urmeaza sa fie indepl., dc. sunt prez. documente relevante in acest sens?.Capac. tehnica si profesionala va fi evaluata in fct. de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia cf contr. de subcontractare si prev. DA., In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere. Ofertantii participanti la procedura vor prezenta certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent), corespunzatoare codului CAEN 4391 (Rev. 2) ? Lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii - va fi prezentat de catre fiecare asociat (daca este cazul) ? in copie., Ofertantii participanti la procedura vor prezenta certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare codului CAEN 4391 (Rev. 2) ? Lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii va fi prezentat de catre fiecare asociat (daca este cazul) ? in copie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer