Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie alimentare cu energie electrica, garaj, iluminare incinta, imprejmuire la sediul Politiei oras Bicaz


Detaliu pentru invitatia numarul 330871
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI NEAMT
Numar invitatie: 330871/02.07.2012
Denumire contract: Executie alimentare cu energie electrica, garaj, iluminare incinta, imprejmuire la sediul Politiei oras Bicaz
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI NEAMTCod fiscal: 2613478, Adresa: str. Eroilor nr.16, Piatra-Neamt, Telefon: +40 0233236397, Fax: +40 0233236397
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Eroilor nr.16, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610053, telefon: +40 0233236397, fax: +40 0233236397, persoana de contact: EMIL GABRIEL CRETU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Eroilor nr.16, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610053, telefon: +40 0233236397, fax: +40 0233236397, persoana de contact: EMIL GABRIEL CRETU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie alimentare cu energie electrica, garaj, iluminare incinta, imprejmuire la sediul Politiei oras Bicaz
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru Sediul Politiei oras Bicaz includ: 1)alimentare cu energie electrica;2)executie garaj;3)executie iluminat incinta;4)executie imprejmuire.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 657, 955 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: Lot1= 410, 00 lei;Lot2= 3848, 12 lei;Lot3= 440, 00 lei;Lot4= 1884, 23 lei.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat mai sus.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor (Anexa 1).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art.86 HGR nr.925/2006. Contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Piatra¬Neamt este RO59TREZ4915005XXX000129.Adresa caseriei autoritatii contractante este Strada Eroilor nr.16, municipiul Piatra-Neamt, jud.Neamt.Dovada garantiei de participare se va transmite in original la sediul autoritatii contractante din strada Eroilor nr.16, Piatra-Neamt, Registratura, pana cel tarziu la data de depunere a ofertelor(conform datelor din invitatia de participare).In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform prevederile articolului 278A1 din O.U.G. 34/2006 urmatoarele cuatumuri: pentru Lotul 2 suma de 3848, 12 lei si Lotul 4 suma de 1883, 23 lei.Celelate loturi nu fac obiectul prevederilor articolului 278A1 din O.U.G. 34/2006 deoarece valoarea estimata maxima este sub pragul de 63000 lei).Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din HG nr.925/2006. Scrisoarea de garantie pentru participarea cu oferta va fi intocmita conform formularului nr.15 .In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin retineri succesive din facturile partiale prezentate .Executantul are obligatia de a deschidela Trezoreria Municipiului Piatra-Neamtun cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se va depune de catre executant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din valorile facturilor aferente situatiilor de plata pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 2A )Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelorpentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in lunaanterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.2B)Prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), astfel incat din respectivele certificate fiscale sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si finaciara si/sau capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si al art. 181 lit. a), cA1) si d) din OUG nr.34/2006.Tertul sustinator va prezenta documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si al art. 181 lit. a), cA1) si d) din OUG nr.34/2006.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, neincadrarea in prevederile articolului 46 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (CompletareFormular nr.3)4.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (CompletareFormular nr.4)5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (CompletareFormular nr.5)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Comisar sef Tablan Costel-Paul - functia Sef Inspectorat, Comisar sef Bezim Stelica- functia Adjunct Sef Inspectorat, Comisar sef Andries Ioan- functia Adjunct Sef Inspectorat, Comisar sef Pantaza Iulian- functia Contabil sef , Comisar sef Gheorghiu Marcel- functia Sef Serviciu Logistic, Comisar sef Patrania Cristinel-functia sef birou APII, Inspector Verdes Cristina-functia Consilier Juridic, Inspector Bobric Iuliana- functia Ofiter pr.II- Consilier Juridic, Inspector principal Maxim Florin- functia Ofiter Specialist I, Inspector Cretu Emil - functia Ofiter specialist III, Agent sef Micu Catalin- functia Agent III, Agent principal Airinei Anca- functia Agent IV, Agent principal Badanga Mariana- functia Agent II, personal contractual Melinte Marius - functia inginer.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69A1 din OUG. Nr.34/2006, daca este cazul, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executarea lucrarilor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.(se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru lotul 1 "Alimentare cu energie electrica", suplimentar, ofertantii vor face dovada ca sunt atestati ANRE pentru proiectarea si executarea de linii electrice aeriene sau subterane cu tensiuni nominale de 0, 4-20KW si posturi de transformare cu tensiune nominala superioara de cel 20 kW, atestat tip C1A si C2A.Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea copie lizibila conform cu originalul dupa atestatul ANRE valabil pe perioada executiei lucrarii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin doua ori valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent estimat a se atribui pentru fiecare acord-cadru, respectiv: pt. lotul 1 = 81744, 00 lei, lotul 2 = 769624, 00 lei, lotul 3 = 87896, 00 lei, lotul 4 = 376646, 00 lei.Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani, continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiIn vederea indeplinirii cerintei ofertantul va declara minim 1 contract avand ca obiect lucari de constructii a carui valoare fara TVA sa fie de cel putin valoarea estimata a contractului pentru fiecare lot, respectiv: pt. lotul 1 = 40872 lei;lotul 2 = 384812 lei, lotul 3 = 43948 lei, lotul 4 = 188323 lei., Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: a) pentru lotul 2 "Garaj": Bob elevator mobil cu electromotor de 4, 5 KW, bulldozer pe tractor pe senile de 65-80 CP, centrala de beton semiautomatizata 21-40 mc/ora, macara fereastra de 0, 002 MN (0, 15 TF), masina automata de taiat si indreptat otel beton D=3-20 mm 5-10, masina de fasonat otel-beton D=pana la 40 mm 2, 2, KW, pop metallic extensibil, stanta sau foarfeca electrica de taiat otel-beton D=pana la 40mm, topitor bitum tractat pana la 500 L, troliu electric 3, 1-5 TF, vibrator de adancime.b) pentru lotul 3 "Iluminare incinta": autolaborator pentru verificare electrica montat pe autocamion 3T, automacara 5TF, HMA=6, 5m, deschidere maxima=5, 5 m.c)pentru lotul 4 "Imprejmuire": buldozer pe tractor pe senile de 65-80 CP, central de beton semiautomatizata 21-40 mc/ora, covertizor sudura 1-14 KW, vibrator de adancime., Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile cu indeplinirea contractului., Ofertantii, daca este cazul, vor prezenta informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si/sau asociati si acordul acestora. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 17:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer