Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - executie alimentare cu energie electrica Sala Sporturilor si Bazinul Olimpic


Detaliu pentru invitatia numarul 343577
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SPORT SI TINERET BRASOV
Numar invitatie: 343577/07.03.2013
Denumire contract: executie alimentare cu energie electrica Sala Sporturilor si Bazinul Olimpic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SPORT SI TINERET BRASOVCod fiscal: 21446554, Adresa: B-DUL GARII, NR.21, Brasov, Telefon: 0268471615, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Sport si Tineret Brasov, Patinoarul Olimpic Brasov, str. Turnului, nr.4, Brasov, Romania, cod postal: 500152, telefon: +40 268471615, fax: +40 268471615
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Sport si Tineret Brasov, Patinoarul Olimpic Brasov, str. Turnului, nr.4, Brasov, Romania, cod postal: 500152, et.1, Sala de Conferinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: executie alimentare cu energie electrica Sala Sporturilor si Bazinul Olimpic
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune: intocmirea si avizarea documentatiei cu detalii de executie si executia lucrarilor in vederea alimentarii cu energie electrica si reglementarea retelelor electrice existente in zona obiectivului ( Sala Sporturilor si Bazinul Olimpic) conform solutiei aprobate prin avizul tehnic de racordareConform proiect: valoarea estimata pentru proiectare - faza Documentatie Detalii de Executie este de 25.000 lei. Valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 917.941 lei
II.1.6) CPV: 45311000-0 - Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 942, 941 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 9900 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si se va achita prin mijloacele prevazute de art.86 din HG nr.925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Cont garantie: RO49TREZ1315006XXX008417, Trezoreria Municipiului Brasov, CUI 21446554.Echivalenta pentru o garantie de participare in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile.In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM (completare formular IMM), cuantumul garantiei se reduce cu 50%.In cazul cotestatiilor, in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta are dreptul de a retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 4722, 94 lei.Garantia constituita sub forma unui instrument de garantare va fi prezentata in original.
Garantie de buna executie
5% din valoare fara TVA a contractului.Mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care va respecta prevederile HG nr.925/2006, art.86, alin. 2-4, care devine anexa la contract, sau scrisoare de garantie bancara care se va constitui anexa la contract sau retineri suscesive din sumele datorate pentru facturi partiale ( cu respectarea art.90, alin.3 din HG nr. 925/2006, cont deschis la trezoreria statului).In acest caz se vor respecta prevederile art.90 din HG nr.925/2006.In cazul ofertantilor care fac dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, conform legii nr, 346/2004, cuantumul garantiei se reduce cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, prezentare formular A1.Aceasta trebuie prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.A.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; prezentare formular A2.Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art.181, lit.a, c1 si d din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.A.3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1(evitarea conflictului de interese - pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractant/tert sustinator) din OUG nr.34/2006; prezentare formular A3.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Cernica Emilian ? director, comisia de evaluare: Coteanu Cristian, Toarcea Averina, Cristolovean Viorica, Puiu Liviu.A.4. Certificat de participare cu ofera independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2012 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? prezentare formular A4.A.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? prezentare formular A5.A.6. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - original/copie legalizata/ copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele;A.7. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, - original/copie legalizata/ copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele; B.1. Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrul Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic indeplineste conditiile de functionare specifice pentru activitatea CAEN in care se inscrie obiectul contractului de achizitie ? in original/copie legalizata notarial/ copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata in limba romana.B.2. Ofertantul trebuie sa detina Atestare ANRE tip C1A si C2A sau C1B si C2B, conform Ordinului ANRE nr. 24/2007. Prezentare atestat de tip C1A si C2A sau C1B si C2B valabile - in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?..
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare informatii privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: D.1. Declaratie pe propria raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului, D.2. Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, de care dispune ofertantul pentru indeplinireacontractului, D.3. Ofertantul trebuie sa demonstreze o experienta similara in domeniul executiei lucrarilor de alimentare cu energie electrica, prin prezentarea listei cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari (documente doveditoare) din care sa rezulte benficiarul, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor, care sa confirme executarea unor lucrari similare de o valoare insumata de cel putin 917.941 lei., D.4.Informatii privind subcontractantii si despre partea din contract pe careoperatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze.Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?nu exista subcontractanti?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2013 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer