Achizitie publica - EXECUTIE AMENAJARE DEPOZIT MATERII PRIME (SISTEM CLIMATIZARE)
Detaliu pentru invitatia numarul 338077
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338077/24.10.2012
Denumire contract: EXECUTIE AMENAJARE DEPOZIT MATERII PRIME (SISTEM CLIMATIZARE)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.Cod fiscal: 2779625, Adresa: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40214348802, Fax: +40214348810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (productie poligrafica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE AMENAJARE DEPOZIT MATERII PRIME (SISTEM CLIMATIZARE)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE AMENAJARE DEPOZIT MATERII PRIME (SISTEM CLIMATIZARE)
II.1.6) CPV: 42500000-1 - Echipamente de racire si de ventilare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 276, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare este 5244lei.Perioada: 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.Se constit prin vir bancar sau printr-un instr.de garant emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig care se prez in orig in cuantum si pt per de valab prevaz in DA.Daca GP se va constit prin vir bancar(OP)ofertantul are oblig confirm ac de catre bca pana la data depunerii ofertelor Plata se va efect in cont CNIN SA RO53RZBR0000060003138747 RAIFFEISEN BANK-SUC MUN BUC GP irevocab Prin exceptie de la prev alin.2.1 GP se poate constit si prin dep la AC a: unui OP sau a unei file CEC cu cond confirm acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor sau a unei sume in numerar in cazul in care val GP este redusa ca val la casieria AC sit la pct de lucru din DA Copiile dupa OP/fila CEC, chitante se depun scanate in format electronic, prin intermediul SEAP pana cel tarziu la data si ora depunerii ofertelor.Conf preved Lg nr.346/2004 art.16 alin(2) priv IMM-urile pot benef de red cu 50% a GP prin prez doc just coresp.AC are dreptul de a retine GP ofer pierzand astfel suma constit atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm sit: isi retrage oferta in per de valab a ac sau castigatorul refuza semnarea ctr in per de valab a ofertei Daca CNSC respinge contestatia ca NEFONDATA CNIN va retine contestat din GP in rap cu val estim a ctr a)intre 63000 lei si 420000 lei inclusiv-1% din ac. valoare Restit: GP const de ofert.a carui oferta a fost stab ca fiind castig se restit de AC in cel mult 3 zile lucr de la data constit GBE.GP constit de ofertantii a caror oferta nu a fost stab castig se return de AC dupa semnarea ctr de achiz publ cu ofertantul a carui oferta a fost desemn castig dar nu mai tarziu de 3zile lucrat de la data exp per de valab a ofertei.In vederea restituirii de catre autoritatea contractanta a GP se va completa Formular nr.12, in original, semnat si stampilat.Model de Scrisoare de garantie bancara, conform Formularului nr. 11.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului, emisa in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti contractante.Pentru cei care fac dovada de IMM, cuantumul garantiei se reduce la 50% din valoarea contractului.Prevederile art. 90, alin. 1-3 din HG nr. 925 din 19 iulie 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006 privind atribuirea ctr de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, se aplica in mod corespunzator.Garantia de bune executie se restituie executantului in conf. cu cerintele art. 92, alin. 4) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-In original, semnata si stampilata de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr. 1;2.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele-in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele-in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P.-conform Formularului nr. 2 , in original- semnat si stampilat de reprezentantul legal;5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Valentin Vagaon ? presedinte;Forsea Simona Teodora ? membru;Dumitru Valentin Mihai ? membru;Cristian George Lascu ? membru;Dumitru Laurentiu Andrei ? membru.Avizare documentatie procedura de atribuire: Valentin Vagaon ? Director General;Nicolae Tudor? Director Executiv ;Adrian Achim -Sef Departament Logistic;Cristina Fedea-Smadu ? Sef Serviciu Administrativ;Consilier juridic;Ingrid Quirsfeld-Zimerman ? Sef Serviciu Achizitii.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-conform Formularului nr. 4, in original- semnat si stampilat de reprezentantul legal. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice/fizice straine: - se va prezenta echivalentul documentului de mai sus.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuiesa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a prezentat inscrisul in copie lizibila-original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document ( contract(e)/proces(e) verbal(e) de receptie etc) prin care sa se confirme executarea lucrarilor. Lista va fi insotita de recomandari din partea beneficiarilor.In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitateala o data mai recenta decat perioada stabilita, acesta va face dovada privind lista principalelor lucrari, corespunzator perioadei scurse de la infiintare pana in prezent. Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 11:20