Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE AMENAJARE SPATII VERZI IN MUNICIPIUL ONESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 335273
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Onesti
Numar invitatie: 335273/11.09.2012
Denumire contract: EXECUTIE AMENAJARE SPATII VERZI IN MUNICIPIUL ONESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului OnestiCod fiscal: 4353250, Adresa: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Telefon: 0234.317132, Fax: 0234.313911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Romania, cod postal: 601032, telefon: +40 234317132, fax: +40 234313911, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Romania - sala mica de sedinte a Consiliului Local , parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE AMENAJARE SPATII VERZI IN MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa amenajeze spatii verzi, spatii de joaca pentru copii in municipiul Onesti.
II.1.6) CPV: 45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 845, 695 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul - 16913 lei.2. Perioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cont: RO76TREZ0625006XXX000084 deschis la Trezoreria Onesti; in cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor. 4. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4625, 69 lei din garantia de participare, in conformitate cu art. 278ยน alineat (1) litera b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul: 10 % din valoarea contractului fara TVA. 2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In situatia constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie se va deschide conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare la Trezoreria Statului ; In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 4 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.2. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 5a din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 5b din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.3. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale de la sediul social.Certificatele nu vor avea datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta , prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentele prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa le prezinte in original/copie legalizata.4.Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va prezenta Fomularul nr. 6 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.5. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Se va prezenta Fomularul nr. 7 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.6. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator / subcontractantii vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta Fomularul nr. 8 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - primar ? Victor Laurentiu Neghina- secretar ? cons. jur. Daniel Spanu- director economic- ec. Neculai Gabureanu- dir. Ex. DAPJ - Cons. jur. Robert-Ionut Chiriac- ing. Camelia Paval- sef Birou Achizitii Publice- ing. Bordei Livia - director exectiv Directia de urbanism si amenajarea teritoriului, integrare Europeana si protectia mediului- cons. jur. Laura Teodora Romedea - sef Biroul Juridic- Membri in comisia de evaluare- cons. Leustean Elena- cons. jur. Chiriac Robert Ionut- ing. Costin Marie Christine- ing. Mancas Alice- ec. Ciurea Georgeta- ec. Dinu Adrian- ing. Prohozescu Bogdan- Membri de rezerva: - ing. Pietraru Mariana- ec. Matei Alina- cons. jur. Romedea Laura Teodora- cons. jur. Anghel Irina Elena- cons. jur. Dima Marilena- cons. jur. Luca Alice Cristina- ing. Boras Mariana- cons. Hulubei Cristian- ec. Bilbiie Ramona- Consilieri locali: 1.Agapi Mircea2.Alexe Corina3.Antohe Marica Loredana4. Brinzaniuc Adrian5. Bujor Dumitru Marcel6. Cristea Alexandru7. Ene Gheorghe8. Florian Constantin9. Gnatiuc Nicolae10. Jitcovici Vicentiu Aurelian11. Lazar Aurel12. Lemnaru Emil13. Martin Stefan14. Oprea Danut15. Sergentu Adrian16. Stan Lucian17. Sova Mihai18. Tofan Ioan19. Zarzu Octavian Ciprian 1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator / subcontractantii, vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, care va fi valabil la data deschiderii ofertelor. Documentul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN 4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale si codul CAEN 8130 ? Activitati de intretinere peisagistica din Certificatul constatator emis de catre ONRC.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine vor fi prezentate in limba romana - traducere legalizata.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentele prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa la prezinte in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din cel mult ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE. Documentul se va prezenta in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.7 Informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata., Cerinta nr 1 Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2 Experienta similara: se va prezenta cel putin un contract de executie de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului, executat in ultimii 5 ani.Se solicita: procesul/procesele verbal de receptie, recomandare/recomandari din partea beneficiarului privind modul de indeplinire a contractului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN 4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale si codul CAEN 8130 ? Activitati de intretinere peisagistica, din Certificatul constatator emis de catre ONRC., Cerinta nr.3 Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani . Se vor anexa CV-uri, diplome, autorizari, certificari, etc., Cerinta nr.4 Lista cu persoanele responsabile, cu personalul implicat in realizarea contractului. Se va mentiona si persoana de contact, cu nume si prenume., Cerinta nr.5 : Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii de catre ofertant : - un inginer ? specialitatea constructii- un inginer peisagist sau similar- a unui responsabil tehnic cu executia, pt. lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in constructii .- a unui responsabil CQ care se numeste prin dispozitia interna a operatorului economic., Continuare cerinta nr. 5: Pentru ingineri-specialitatea constructii si peisagist sau similarofertantii vor prezenta : CV, diploma de absolvire studii superioare, iar in cazul in care nu sunt angajatii firmei, vor prezenta contract de prestari servicii /angajament de participare.Pentru RTE, ofertantii vor prezenta : CV , autorizatie RTE , in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, iar in cazul in care nu este angajatul firmei, va prezenta contract de prestari servicii /angajament de participare.Pentru responsabil CQ , ofertantii vor prezenta : CV, decizia numirii de catre directorul societatii in functia mentionata , iar in cazul in care nu este angajatul firmei, va prezenta contract de prestari servicii /angajament de participare., Cerinta nr.6 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare contractului . Cerinta nr.1 Ofertantul/Fiecare membru al asocierii va prezenta Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al mediului SR-EN-ISO 14001/2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Nu se accepta persoane juridice in curs de certificare., Cerinta nr.2.Ofertantul/Fiecare membru al asocierii, va prezenta Certificarea conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii pentru lucrari de constructii civile si activitati de intretinere peisagistica, valabil la data deschiderii ofertelor, corelat cu certificatul constatator emis de ONRC.Nu se accepta persoane juridice in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din cadrul invitatiei de participare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer