Achizitie publica - Executie Baza sportiva in mediul rural ? Stadion, sat Chicerea, comuna TOMESTI, judetul IASI
Detaliu pentru invitatia numarul 333273
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333273/07.08.2012
Denumire contract: Executie Baza sportiva in mediul rural ? Stadion, sat Chicerea, comuna TOMESTI, judetul IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOMESTICod fiscal: 4540240, Adresa: COMUNA TOMESTI, Iasi, Telefon: 0232/290434, Fax: 0232/290434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TOMESTI, Iasi, Romania, cod postal: 707515, telefon: +40 232290434, fax: +40 232290434, persoana de contact: DOINEL ASOFIEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Tomesti, strada Vioarei, nr. 167, judetul Iasi, Romania, cod postal 707515
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie Baza sportiva in mediul rural ? Stadion, sat Chicerea, comuna TOMESTI, judetul IASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie Baza sportiva in mediul rural ? Stadion, sat Chicerea, comuna TOMESTI, judetul IASI, in cadrul programului guvernamental Baze sportive in mediul rural
II.1.6) CPV: 45212224-2 - Lucrari de constructii de stadioane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 24.000 Lei , Perioada de valabilitate a garantiei pentruparticipare :120 zile calendaristiceForma de constituire- Modul de constituire a garantiei pentru participare conform art. 86 alin. 1 din HG nr.925/2006, contul RO 24TREZ4065004XXX000356TREZORERIA Municipiului Iasi, Cod fiscal Primaria Tomesti :4540240.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conf. art. 86 alin 6 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA;Mod de constituire: garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art. 90, alin.(3) din HG 925/2006. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor: minimum 24 luni, de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Restit garantiei de buna executie: -70% la recept terminarea lucrarilor-30% la receptia finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratii privind calitatea de participantDeclaratia privind neincadrarea in prevederile prevazute la art. 69 indice 1din OUG 34/2006 si Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conf. Cu Ordinul ANRMAP 314/2010Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, pentru luna anterioara celei care depune oferta( Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarai sociale la bugetul consolidat si Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local) Art. 69ยน*) - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoane responsabile pentru atribuirea contractului in cadrul autoritatii contractante sunt: Primar Prof Stefan Timofte, Viceprimar Barleanu Pavel, Contabil Elena Parpauta, consilier juridic Arvinte Gabriela Administrator public Asofiei Doinel, Inspector ciulei Liviu, Inspector Bancianu Florin, Secretar Amarandei Anton Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Pentru indeplinirea cerintei, ofertantul va prezenta : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii(codul CAEN), cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei;Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul. Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Documentatia tehnica. Documente solicitate: - documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte min. oblig.: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de dotarea minima(proprie sau prin contrct de inchiriere, leasing, angajament si declaratie din partea tertului sustinator sau alte documente doveditoare etc.)necesara indeplinirii contractului, in conformitate cu cerintele din documentatia tehnica.Cerinte obligatorii Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant: un responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata; un responsabil cu controlul tehnic de calitate;Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul proceduri a carui val. sa fiede cel putin 1.200.000lei Planul de Management al Mediului, ca aplicare a Sistemului Ofertantului pentru Managementul Mediului la conditiile contractuale specifice, precum si Certificatede implementare si mentinere a sistemului de mediu ? ISO 14001 sau echivalent, specifice tipurilor de lucrari care fac obiectul contractului de achizitie publica, ce urmeaza a se incheia in urma prezentei proceduri de atribuire.ISO 9001 sau echivalent pentru domeniu executie lucrari specifice tipurilor de activitati care fac obiectul contractului de achizitie publica, ce urmeaza a se incheia in urma prezentei proceduri de atribuire, in termen de valabilitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 14:01