Achizitie publica - EXECUTIE BRANSAMENT ELECTRIC BLOC C14
Detaliu pentru invitatia numarul 340569
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340569/05.12.2012
Denumire contract: EXECUTIE BRANSAMENT ELECTRIC BLOC C14
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC CENTRALE TERMICE SI ADMINISTRARE FOND LOCATIVCod fiscal: RO14867658, Adresa: Str. 1 Decembrie 1918 nr. 1, bloc A24, tronson 4, parter, Calarasi, Telefon: 0242 314186, Fax: 0242 314186
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie 1918 nr. 1, bloc A24, tronson 4, parter, Calarasi, Romania, cod postal: 910019, telefon: +40 0242314186, fax: +40 0242314186, persoana de contact: CORNELIA MATEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. 1 Decembrie 1918 nr. 1, bloc A24, tronson 4, parter, Calarasi, Romania, cod postal: 910019, telefon: +40 0242314186, fax: +40 0242314186
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE BRANSAMENT ELECTRIC BLOC C14
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare post de transformare tip PTAB; LES MT racordata in sistem de intrare/iesire; FDCP, caseta stradala tip ENEL.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 231, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 3500 LeiModul de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In conformitate cu prevederile art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2315 lei.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va fi eliberat de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania. Deasemenea instrumentul de garantare emis in conditiile legii poate fi eliberat de o societate de asigurari din Romania sau de o societate de asigurari din strainatate cu corespondent in Romania.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportata la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu articolul 88 din HGR 925/2006.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29.Cont garantii de participare: RO93TREZ2015006XXX000181 deschis la Trezoreria Calarasi; Codul fiscal: RO14867658
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 5 % din valoarea contractului, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (Formular 12A); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.34/2006 (Formular 12 B), insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta: Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unordatorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 12 C); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 40), Declaratie de neincadrare in art. Art. 69>1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular44).Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Daniel Stefan Dragulin ? primar, Ciocirlan Gheorghe - director SP CT-AFL, Cionoiu Lenuta - sef birou buget contabilitate, Lefter Anica - consilier juridic., Rotaru Elisabeta - sef biru tehnic, Matei Cornelia - sector centrale termice Persoane juridice / fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judet in care este inregistrat acesta, in original sau copie legalizata.Persoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta atestat ANRE pentru executie instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune de 0, 4 kV.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Media cifrei deafaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 450.000 lei., Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii ani financiari incheiati (2011, 2010, 2009), insotite de anexele explicative, vizate si/sau inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5 ani conform Formularului 12F din sectiunea formulare. Lista va cuprinde cel putin un contract de obiect similar in valoare cel putin egala cu 230.000 lei., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economicare, eventual, intentia sa o subcontracteze Standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu domeniul de certificare executie instalatii electrice de medie si joasa tensiune, Standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Mediu ISO 14001, cu domeniul de certificare executie instalatii electrice de medie si joasa tensiune
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP.In cazul in care documentatia nu poate fi accesata, aceasta va fi pusa la dispozitie de catre autoritatea contractanta in urma unei solicitari scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 14:37