Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie cabana cazare din lemn ? 1 buc.


Detaliu pentru invitatia numarul 329103
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIULGIURGIU
Numar invitatie: 329103/08.06.2012
Denumire contract: Executie cabana cazare din lemn ? 1 buc.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIULGIURGIUCod fiscal: 4852455, Adresa: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Telefon: 0246213588, Fax: 0246213747
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Romania, cod postal: 8375, telefon: +40 246213588, fax: +40 246215405, persoana de contact: Botea Nora
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Giurgiu, Sos. Bucuresti, nr. 49-51, Sala Parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie cabana cazare din lemn ? 1 buc.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta documentatie se refera la achizitia de lucrari de executie cabana cazare din lemn, conform caiet de sarcini.
II.1.6) CPV: 45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 580.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.Garantia de participare in valoare de 2000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC, autoritatea contractanta, va retine 1% din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?a? din OUG 34/2006- actualizata. Asfel suma totala ce se va retine este de 1.435, 81 lei.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formular nr. 4- prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantiede participare: RO54TREZ3215006XXX000136, deschis la Trezoreria mun. Giurgiu)- depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.- sau prin orice alt instrument bancar de plata;
Garantie de buna executie
Da.Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5, 5% din pretul contractului fara TVA, sau de 2, 75% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM-urilor.Garantia de buna executie se va constitui : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006.-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotarareanr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea ? completare formular 5.1-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 - completare formular 5.2-certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat sau local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare formular 15-declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular 20-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 - completare formular 6Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, inclusiv toate persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica) sunt: Lucian Iliescu ? Primar, Clejan Liviu ? Viceprimar, Preda Constantin ? Viceprimar, Rosu Petre - Secretar Municipiu, Cristea Ioana - Director Economic, Cioclu Mircea ? Director Executiv, Ionete Ralica (Sef Serviciu Bugete), Chitu Alice (control financiar preventiv), Anghel Ion (membru Comisie de evaluare), Ghincea Vasile (membru Comisie de evaluare), Badita Violeta (membru Comisie de evaluare), Comanescu Carmen (membru Comisie de evaluare), Soava Mihai (membru Comisie de evaluare), Gheorghe Cornel (membru Comisie de evaluare), Botea Nora (membru Comisie de evaluare si responsabil organizare, derulare, finalizare procedura); Spoiala Slav Gheorghe ? consilier local, Clejan Liviu- consilier local, Andrei Alexandru Ioan ? consilier local, Neagu Cristina Daniela - consilier local, Preda Constantin - consilier local, Ghinea Marius - consilier local, Buscu Rodica Jana- consilier local, Petcu Toma Florin - consilier local, Jianu Tudor - consilier local, Balacciu Constantin- consilier local, Georgescu Doinita - consilier local, Maroiu Marian- consilier local, Macelaru Liliana - consilier local, Barbu Nicolae- consilier local, Vuca Emil - consilier local, Sima Liliana- consilier local, Stenghel Cristian- consilier local, Nemtescu Cristian- consilier local, Ivan Daniel Iulian - consilier local, Velicu Marioara- consilier local, Velicu Florian- consilier local, Teodorescu Ioan Viorel- consilier local. -certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie. Ofertantului economic clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (fara anul in curs) sa fie mai mare sauegala cu 200.000 lei (de doua ori valoarea estimata a contractului).Capacitatea economica si financiara poate fisustinuta si de o alta persoana, conform OUG 34/2006;operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sadovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006.- copie certificata dupa ultimul bilant contabil, inregistrata si vizata de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, -declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, -declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Pentru personalul de specialitate se vor prezenta CV-uri, copii dupa diplomele/certificatele de atestare/alte documente care sa certifice calificarea personalului., -informatii privind subcontractantii-informatii privind asocierea, daca este cazul - standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001, - standarde de asigurare a managementului de mediu - ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
40
Descriere: Factorul de evaluare ?durata de executie? se exprima in luni calendaristice. Durata minima de executie a lucrarii este de 3 luni calendaristice, conform caiet de sarcini. Pentru un termen de executie mai mic decat termenul minim precizat, oferta va fi declarata neconforma si nu se va acorda un punctaj suplimentar. Durata maxima de executie a lucrarii este de 5 luni calendaristice, conform caiet de sarcini. Pentru un termen de executie mai mare decat termenul maxim precizat, oferta va fi declarata neconforma si nu va fi punctata suplimentar. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,durata de executie? se acorda astfel: a) pentru durata de executie cea mai mica se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 40 puncte; b) pentru o duratade executie diferita de cea prevazuta la lit. a), punctajul se acorda astfel: T(n) = (termen minim/termen (n)) x punctajul maxim acordat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe site-ul www. e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer