Achizitie publica - ?Executie camin cultural in localitatea Balteni, comuna Probota, judetul Iasi?
Detaliu pentru invitatia numarul 320168
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320168/13.02.2012
Denumire contract: ?Executie camin cultural in localitatea Balteni, comuna Probota, judetul Iasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PROBOTA (PRIMARIA)Cod fiscal: 4540364, Adresa: COMUNA PROBOTA, JUDETUL IASI, Probota, Telefon: 0232/ 297571, Fax: 0232/ 297572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PROBOTA, JUDETUL IASI, Probota, Romania, cod postal: 707395, telefon: +04 0232297571, fax: +04 0232297572, persoana de contact: Vasile Dadu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Probota, loc. Probota, comuna Probota, judetul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Executie camin cultural in localitatea Balteni, comuna Probota, judetul Iasi?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire camin cultural in localitatea Balteni, comuna Probota, judetul Iasi.
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 880, 703 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 16000Lei.Per. de valab. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: Virament bancar prin O.P. in contul Comunei Probota nr.RO54TREZ406500236X014040, CUI 4540364 deschis la Trezoreria Iasi sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de asig., in original (formularul nr. 15).In cazul ofertantilor din categ. IMM, prin prezent. docum. prev. in Legea nr.346/2004, gar. de partic.se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.AC are dreptul de a retine gar. de partic., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm. sit. : a) isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castig., nu constituie gar. de buna exec. in per.de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.;c) oferta sa fiind stab. castig., refuza sa semneze contr. de achizitie publica in per. de valab. a ofertei. In cazul inaintarii unei contestatii in fata CNSC-ului, in masura in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului din gar. de partic. in raport cu val. estimata a contr. val. conf. OUG 34/2006 art. 2781 alin. (1) lit. b), resp. 4316, 90 RON.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4) Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare. Declaratie privind eligibilitatea (formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (formularul nr. 2din Sectiunea Formulare)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obliga?iile exigibileSe vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile abilitate)NOTA: Se vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obliga?iile exigibileSe vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile abilitate).NOTA: Se vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pre?edintelui Autorita?ii Na?ionale pentruReglementarea ?i Monitorizarea Achizi?iilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta Se solicita declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform ordinului ANRMAP 314/2010 (formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare)Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv primar - Dadu Vasile, viceprimar - Zamisnicu Constantin, Secretar - Nica ValentinContabil - Morhan Ioan) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare Declaratie pe proprie raspundere conform Art.691 din OUG 34/2006 actualizata (formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta pentru ultimii trei ani, respectiv 2008, 2009 si 2010 bilantul contabil insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat la organele competente (original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), Fisa de informatii generale, Formularul nr. 6 din SECTIUNEA FormulareCifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008) sa fie cel putin 1.600.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele lucrari executatein ultimii 5 ani, completata conformFormularului nr. 7 impreuna cu anexa., Fisa de informatii privind experienta similara, completata conform cu Formularulnr. 8Se vor depune in acest sens in copie conform cu originalul, unui document/contract/proces-verbal de receptie impreuna curecomandareabeneficiarului, aferente contractului, care a avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul constructiilor cu o valoare cel putin egala cu valoareade800.000 lei., Formular nr. 9 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari conform anexa nr. 2 la Formular nr. 10Pentru realizarea contractului, ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot asigura o echipa formata din minim urmatorii specialisti: - un responsabil tehnic cu executia de lucrari atestat in MLPTL- un responsabil cu controlul tehnic decalitate AQ/CQ, Declaratie privind subcontractantii completarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora conform Formular nr. 12 si anexa ?din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire-Acordul de subcontractare ? Formular nr. 13 din sectiunea FORMULARE., Se solicita, dupa caz, completarea formularelor: - Acord de asociere - completarea unui formular cu asociatii cu informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre asociati si specializarea acestora conform formular nr. 14 ?din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire Certificat de atestare ISO-9001 sau echivalent, care sa ateste existenta sistemului de management de calitate conform standardului mentionat in domeniul de activitate constructii cladiri civile., Certificat de atestare ISO-14001 sau echivalent care sa ateste existenta sistemului de management de mediu conform standardului mentionat in domeniul de activitate constructii cladiri civile.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: - pentru cel mai scazut preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat 50 puncte; - pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat Unde: P(n) ? punctajul ofertei care se evalueaza pret minim=pretul cel mai mic dintre ofertele depuse pret(n)= pretul ofertei care se evalueaza
Durata de executie
25
Descriere: 1) pt cea mai mica dur. de exec. se acorda 25pct.; 2) pentru alta dur. de exec. mai mare decat cel prev. la pct. 1 se acorda ponderea astfel: Pn= (term.min./termn) x 25. alocata ; Nota: Dur. de exec. a lucr. reprez. per. in care ofert. se obl. sa exec. lucr., conf. form. de oferta si a graf. fizic si val. de exec. a lucr.. Dur. de exec. se intinde intre mom. emiterii ord. de incep. al lucr. si mom. recept. la term. lucr.. Dur. de exec. a lucr. max. este de 24luni (peste care oferta va fi decl. neconf.) si dur. min. este de 3 luni (sub care oferta va fi decl. neconf.). Dur. de exec. a lucr.se va expr. in luni. Dur. de exec. va fi insotita de graf. de exec. si de desc. detaliata a lucr. dpdv tehn. al resurselor materiale, mec. si de pers., cu resp. legisl. in vig.. AC isi rezerva dreptul de a anal. si verif. conf. term. ofertate dpdv al asig. indepl. de catre op. ec. a cer. solic. prin Caietul de sarcini, cu scopul protejarii acesteia impotriva ofertelor care prevad termene nerealiste.
Perioada de garantie acordata lucrarii
25
Descriere: a)pentru cea mai mare perioada de garantie acordata (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 25 de puncte; b) pentru o alta perioada de garantie oferita ca cea prevazut la pct. a), punctajul se acorda astfel: P perioda de garantie n = (perioada de garantie (n) ) / perioada de garantie maxima x ponderea maxima alocata ; Perioada de garantie pentru lucrare va fi de minim 12 luni si maxim 60 luni. Ofertele care cuprind perioade de garantie care nu sunt corelate cu aceste cerinte (sunt mai scurte decat 12 luni, respectiv sunt mai mari decat 60 luni), vor fi considerate neconforme, conform art.36 alin.(2) din HG nr.925/2006. Perioada de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii procesului ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 12:53