Achizitie publica - Executie Casa Mortuara, Maderat, Oras Pincota
Detaliu pentru invitatia numarul 287820
ORAS PANCOTA
Cod de identificare fiscala: 3518911
Adresa: str. TUDOR VLADIMIRESCU nr. 68, Pancota
Telefon: 0257.466.679
Fax: 0257.466.679
Denumire invitatie: Executie Casa Mortuara, Maderat, Oras Pincota
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45215220-5 - Lucrari de constructii de cladiri sociale, altele decat caminele si structurile cu caracter social (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de construire Casa mortuara.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 07.04.2011 11:40
Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local al orasului Pincota, str. T.Vladimirescu, nr. 68, jud. Arad, cod postal 315600
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local al orasului Pincota, str. T.Vladimirescu, nr. 68, jud. Arad, cod postal 315600
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 200, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie de eligibilitate;
-declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181;
-declaratie privind calitatea de participant;
-certificate atestare fiscala locala si de stat;
-cazier fiscal;
-certificat constatator O.R.C.;
-CUI;
-copie act constitutiv;
-bilanturi contabile: 2008, 2009, 31.06.2010 si fise cu indicatorii economici de performanta;
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare cu 400000 lei;
-solvabilitate patrimoniala;
-lichiditate curenta;
-obligatii contractuale în desfasurare, daca exista, -lista lucrari executate în ultimii 5 ani;
-experienta similara, lucrari similare în ultimii 3 ani, din care cel putin un contract cu valoare minima de 200000 lei, însotit de PV receptie si recomandare;
-declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice;
-declaratie privind personalul; care cuprinde: personalul cheie; RTE, RTC (CV, declaratia de disponibilitate);
-ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001 sau echivalente;
Direct din SEAP.Garantia de participare 4000 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
5
Descriere: Pn=(nr. luni minim/nr. luni oferit)x punctaj maxim.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
35
Descriere: Descriere solutii - 5 pct.Lucrari provizorii - 5 pct.Planul de executie efectiva a lucrarilor - 20 pct.Masuri organizatorice pentru asigurare ordine si curatenie - 5 pct.