Achizitie publica - Executie complex termogazodinamic
Detaliu pentru invitatia numarul 334788
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334788/04.09.2012
Denumire contract: Executie complex termogazodinamic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare Turbomotoare ComotiCod fiscal: 445238, Adresa: Bdl Iuliu Maniu Nr. 200D, Bucuresti, Telefon: 021/434.01.98/476, Fax: 021/434.02.41
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iuliu Maniu Nr. 220D, Bucuresti, Romania, cod postal: 061126, telefon: +40 214340198/461, fax: +40 214340241, persoana de contact: Ing. Mircea Trentea, m: +40 729019303
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Iuliu Maniu Nr. 220D, Bucuresti, Romania, cod postal: 061126
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare - Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie complex termogazodinamic
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari pentru executia unui complex de cercetare experimentare turbomotoare. Lucrarea este compusa din urmatoarele: - extindere constructie existenta pentru o cladire multifunctionala (o camera de comanda si control, o incapere pentru pregatirera turbomotoarelor in vederea experimentarii, birouri, magazii, spatii pentru utilitati, grup sanitar etc.);
- construirea unei celule de experimentare turbomotoare (compusa din camerele: celula de aspiratie, celula de experimentare turbomotoare mari, celula de experimentare turbomotoare mici, celula de combustibil, celule de evacuare gaze de ardere etc.)
II.1.6) CPV: 45214620-2 - Lucrari de constructii de unitati de cercetare si experimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 630, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de: 16.300 lei. In cazul ofertantilor din categ. IMM (dovada cf. legii nr. 346/2004), GP se constituie in prop. de 50% din cuantumul precizat. GP se va constitui cf. art. 86 din HG925/2006 cu modif. si completarile ulterioare.Pentru var. virament bancar poate fi folosit contul: RO11BTRL04601202J47774XX Banca Transilvania Ag. Gorjului.Dovada constituirii GP va fi atasata plicului ce contine oferta. GP trebuie sa fie irevocabila. Instrum. de garantare trebuie sa prev. daca plata GP se va executa necondit., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. GP va avea o valab. pe o per. de 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. AC are dreptul de a retine GP, in conf. cu art.87 din HG/2006, ofert. pierzand suma constituita, daca se afla in oricare din urm. situatii: (a) isi retrage of. in per. de valab. a acesteia;(b) of. sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze ctr. de achiz. publ. in per. de valab. ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;(c)of. sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze ctr. de achiz. publica in per. de valab. ofertei.In cond. in care un potential ofertant va face contestatie si in masura in care CNSC va respinge contestatia acestuia in baza art. 2781 din OUG34/2006, AC are dreptul sa-i retina contestatarului din GP in raport cu val. estimata a ctr. suma de 4.200lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.GP constituita de ofert. a carui oferta a fost declarata castigatoare se returneaza acestuia de catre AC in cel mult 3 zile lucratoare de la semnarea contractului. GP constituita de ofert. necastigatori se returneaza acestora de catre AC imediat dupa semnarea ctr., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expir. per. de valab. a ofertei. Neconstit. GP in cuantumul si forma solicitata si neprez. dovezii de constit. inainte de sedinta de desch. a ofertelor duce la descalificarea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 8% din valoarea contractului de lucrari.Modul de constituire este in conformitate cu prev. art. 89 si art. 90(1) din HG925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Pentru varianta virament bancar poate fi folosit contul achizitorului: RO11BTRL04601202J47774XX Banca Transilvania ? Agentia Gorjului.Ordinul de incepere a contractului se va emite numai dupa dovada constituirii garantiei de buna executie. Garantia de buna executie se va returna conform art. 92 din HG925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se completeaza Anexa 1.2. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se completeaza Anexa 2.3. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Documentuldin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, va fi prezentat in copie conform cu originalul semnata de persoana autorizata si stampilata. Se va tine cont ca data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Valabilitatea documentului va fi corelata cu termenul legal al scadentei la plata.(situatia obligatiilor scadente in luna anterioaralunii in care se depune oferta)4.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale). Documentuldin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre bugetele locale, va fi prezentat in copie conform cu originalul semnata de persoana autorizata si stampilata. Se va tine cont ca data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Valabilitatea documentului va fi corelata cu termenul legal al scadentei la plata.(situatia obligatiilor scadente in luna anterioaralunii in care se depune oferta)5.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va completa formularul Anexa nr.3.6.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/ 2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa formularul Anexa nr. 4. Reprezentantii legali ai ofertantilor nu trebuie sa se regaseasca in conflict de interese cu persoanele cu functie de decizie si aprobare buget aferent procedurii. Aceste persoane sunt mentionate in formularul Anexa nr. 4.7.- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.Se va completa formularul Anexa nr. 5. 1. Certificat constatator emis de ONRC.Din document trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul prezentat va fi in copie conform cu originalul semnata de persoana autorizata si stampilata.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta in original sau in copie legalizata certificatul constatator pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu 3.260.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea/partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca contractantul si cele pe care urmeaza sa le indeplineasca subcontractantii (exprimate cantitativ si valoric)., In situatia in care ofertantul este persoana fizica/juridica straina, este necesara prezentarea de: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident;
- Documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la III.2.1.a), III.2.1.b), III.2.2) si III.2.3), atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere) emisa cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Ofertantul a executat cel putin un contract avand ca obiect executia unui complex de cercetare - experimentare similar in valoare de cel putin de 1.630.000 lei fara TVA., Declaratie referitoare la utilajele instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului: 1) Coordonator de proiect;2) Inginer instalatii electrice atestat ANRE Gr. IIA si IIB;3) Inginer instalatii termice (incalzire/climatizare);4) Arhitect membru OAR;5) Inginer structura;6) Inspector protectia muncii;7) Responsabil cu calitatea;8) Responsabil cu protectia mediului;9) Responsabil tehnic cu executia constructii civile, industriale si agrozoo;10) Inginer specialist in vibratii si acustica., Autorizari solicitate- autorizare ANRGN sau echivalent pentru executie alimentare gaze naturale;
- autorizare ISCIR sau echivalent pentru centrala termica dupa executie;
- atestare ANRE tip C2A sau echivalent pentru lucrari instalatii electrice;
- autorizare ISCIR sau echivalent, pentru sudorii utilizati la executia lucrarilor. Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Metodologia de alocare a punctajului este descrisa in caietul de sarcini (CS).
Garantie lucrari (luni)
15
Descriere: Metodologia de alocare a punctajului este descrisa in caietul de sarcini (CS).
Termen de executie lucrari (luni)
15
Descriere: Metodologia de alocare a punctajului este descrisa in caietul de sarcini (CS).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP si de la persoana de contact ing. Mircea TRENTEA pentru detalii suplimentare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 10:21