Achizitie publica - Executie Covor bituminos pe DJ732C Cimpulung (DN73) ? Bughea de Jos ? Malu ? Godeni ? Capu Piscului ? Lazaresti (DN73), Km 0+000 ? Km 2+000 ,L=2,000km si pe drumul lateral ce leaga DJ732C de DJ 735,L=1,200km , Oras Cimpulung , jud Arges?
Detaliu pentru invitatia numarul 327735
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327735/23.05.2012
Denumire contract: Executie Covor bituminos pe DJ732C Cimpulung (DN73) ? Bughea de Jos ? Malu ? Godeni ? Capu Piscului ? Lazaresti (DN73), Km 0+000 ? Km 2+000 , L=2, 000km si pe drumul lateral ce leaga DJ732C de DJ 735, L=1, 200km , Oras Cimpulung , jud Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: 0248/210062, Fax: 0248/210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, Birou Registratura, telefon: +40 0248210062, fax: +40 0248210062, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, , etaj II , Birou Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie Covor bituminos pe DJ732C Cimpulung (DN73) ? Bughea de Jos ? Malu ? Godeni ? Capu Piscului ? Lazaresti (DN73), Km 0+000 ? Km 2+000 , L=2, 000km si pe drumul lateral ce leaga DJ732C de DJ 735, L=1, 200km , Oras Cimpulung , jud Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Covor bituminos pe DJ732C Cimpulung (DN73) ? Bughea de Jos ? Malu ? Godeni ? Capu Piscului ? Lazaresti (DN73), Km 0+000 ? Km 2+000 , L=2, 000km si pe drumul lateral ce leaga DJ732C de DJ 735, L=1, 200km , Oras Cimpulung , jud Arges?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 217, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 39.900lei.Perioada de valabilitate a garantiei departicipare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare este irevocabila si se va constitui in lei, in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara, Formular nr.6b) Instrument de garantare emis de o societate de asigurarioriginal, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei proceduri.c) Plata cu numerar la caseriasocietatii orar de luni pana joi08, 00?15, 00vineri 7, 30-13, 00 ) ordin de plata vizat de banca emitenta, Cont bancarRO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate atrage descalificareaofertantului. Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 5.997, 50lei, ofertantului care depune contestatie si aceastava fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, conf. Art. 2781 alin. 1din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Da- 5% din pretul contractului, fara TVA- Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, care devine anexa la contract, in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006.Se vor respecta si prevederile HG1045/2011 privind modalitatea de constituire prin retineri succesive
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile sicompletarile ulterioare.Se va prezenta formularul nr. 12A completat;2.Declaratie pe propria raspundere (privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Se va prezenta formularul nr. 12B completat;3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010; Se va prezenta Certificatde participare cu oferta independenta - formularul nr. 2, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010;4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.-Se va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 -formularul nr. 3;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul RAJDARGES R.A: Director General ? Sorin IvascuDirector Economic ? Uretu ClaudiaDirector Tehnic Productie? Nicolau AlinaConsilier Juridic ? Stanciu MirceaSef serviciu PUP- Ratoi IonSef birou achizitii ? Vasilca Valeria5.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Se va completa formularul nr. 4 ? declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie;6. -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.7. - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Pentru ofertantii clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile/ extrase ale bilanturilor contabile sau a conturilor de profit si pierdere, pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, inregistrat la organele competente. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari, Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitativeasumate prin oferta si contract. Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie cel putin egala cu :4.000.000 lei. Se va prezenta Fisa de informatii generale insotita de Declaratia privind situatia economicofinanciara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin executarea de lucrari similare, in maxim doua contracte, a caror valoare cumulata sa fie cel putinegala cu :2.000.000lei, fara TVA. Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani. Se vor prezenta: Copii conforme cu originalul, semnate si stampilate ale partilor relevante din contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara, insotite de acte aditionale, daca acestea exista; Recomandarei/certificat constatator pentru fiecare contract adus ca experienta similara; Procesverbal de receptie la terminarea lucrarilor ., Declaratii pe propria raspundere ca are disponibilitatea de echipamente/utilaje necesare indeplinirii contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului. Se vor prezenta documente doveditoare pentru a se face dovada detinerii si disponibilizarii utilajelor/echipamentelor. ( contracte, etc.).Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament, Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anualeale personalului angajat in ultimii 3 aniOfertantul va face dovada ca dispunede personal care sa acopere cel putin specialitatile: - sef santier ? inginer constructii CFDP , se vaprezenta: CV, copie diploma de studii, declaratie de disponibilitate.- responsabil tehnic cu executia, inginer atestat in conformitate cuprevederile legale in domeniul constructii drumuri . Se va prezenta: CV, diploma de studii, atestat si legitimatie valabila, declaratiede disponibilitate, - responsabil CQ : pentru domeniul lucr ce urmeaza a fi executate Se va prezentadecizie de numire, declaratie de disponibilitate, Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii., Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii .Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 14:27