Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari suplimentare pentru obiectivul: ?Amenajare drumuri agricole in comuna Socodor, judetul Arad?


Detaliu pentru invitatia numarul 348054
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SOCODOR
Numar invitatie: 348054/05.06.2013
Denumire contract: Executie delucrari suplimentare pentru obiectivul: ?Amenajare drumuri agricole in comuna Socodor, judetul Arad?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SOCODORCod fiscal: 3519330, Adresa: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Socodor, Telefon: 0257358100, Fax: 0257358112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Socodor, Romania, cod postal: 317305, telefon: +40 257358100, fax: +40 257358112, persoana de contact: GHEORGHE CRISAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Socodor nr.1, judetul Arad.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie delucrari suplimentare pentru obiectivul: ?Amenajare drumuri agricole in comuna Socodor, judetul Arad?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile suplimentare in cadrul proiectului? Amenajare drumuri agricole in comuna Socodor, judetul Arad ? prin modernizarea drumului agricol 1 intre km 0+034, 00 si 1+932, 00drum care face legatura intre DN 79A si DC 118.Proiectul este finantat de catre FEADR, prin masura 125 A ?Imbuntatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii? conform contractului de finantare C125a011050200003/02.02.2013 incheiat intre Comuna Socodor si agentia de Plati pentru Dezvlotare Rurala si Pescuit.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 379, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda ? nu ?Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 7.500 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi constituita in numele ofertantului in orice moneda, la cursul leu/valuta afisata de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO04TREZ0225006XXX000271, deschis la TrezoreriaChisineu Cris.Ofertantii care depun garantia de participare prin ordin de plata, viramentulva trebui confirmat de banca beneficiarului, respectiv Trezoreria Chisineu Cris pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.(Formular nr. 3)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal in preved. art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari Formular nr. 5)2.Cazier judiciar al operatorului economic, valabil la datalimita a depunerii ofertei;3.Cazier fiscal al operatorului economic, valabil la datalimita a depunerii ofertei;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalin preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari completarile ulterioare(Formular nr. 6 )Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de original sau copie legalizata (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.4.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr 314/2010( Formular nr. 7)5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata, cumodificarile ?i completarile ulterioare, (Formular nr.8)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: Jura Ioan Dimitrie, Viceprimar: Teorean Ioan Cornel , Secretar: Negrau Livia, Responsabil achizitii si Presedintele Comisiei de evaluare: Crisan Gheorghe, Membrii comisiei de evaluare: Pascutiu Gheorghe Florin ? membru, Iliesi Brigitta Claudia - membru, Teorean Viorica Constanta ? membru supleant, Consilieri locali : Crisan Ramona, Nadaban Cornel Constantin, Nadaban Stelian Traian, Unc Dimitrie, Igna Ioan, Mezei Alin, Hanza Remus Ovidiu, Sacara Doru Ioan, Darazs Tibor, Tapos Ioan Dimitrie.7.Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice pe raza careia isi are sediul operatorul economic, din care sareiasa lipsaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Administrata locala in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, din care sareiasa lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice/ fizice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertei. Documentul se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte : nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1CMA globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa aiba pragul minim de 700.000 lei fara TVA.Prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceriglobala care vizeaza activitateadincel mult ultimii trei ani(2010, 2011, 2012)Bilanturile contabile se vor prezenta pentru anii 2010, 2011 si balanta de verificare de la 31.12. 2012.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM(Formular 2) .Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii in cauza., Cerinta nr.2In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 17, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularul nr. 5, 6 si nr. 8.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1ALista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani (2012, 2011, 2010, 2009, 2008), care se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.?Ofertantul a executat lucrari de modernizare/reabilitare/constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier in baza a cel putin un contract, lucrari in valoare cumulata de cel putin 360.000 lei fara TVA.Se vor prezenta certificari de buna executie/ documente/ PV receptie/ documente constatatoare/recomandari/etc emise sau contrasemnate de beneficiari, care sa cuprinda informatiile referitoare la valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii in cauza, Cerinta 1BIn cazul in care ofertantul alege sa prezinte in sustinerea executarii lucrarilor similare contractele in baza carora aceste lucrari au fost executate, contractele vor fi prezentate in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?In situatia in care experienta similara este dovedita printr-un contract in care antreprenorul a fost o asociere de op. ec, atunci op. ec. care va dori sa se prevaleze de existenta acestui contract, trebuie sa demonstreze ca partea sa de implicare in acel contract indeplineste cerintele min. impuse.Completare Formular 13 si 14: Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia, F 13Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, F14, Cont cerinta 1BIn cazul in care subcontractantul alege sa prezinte in sustinerea executarii lucrarilor similare contractele in baza carora aceste lucrari au fost executate, contractele vor fi prezentate in copie lizibila semnata si stampilata?conform cu originalul? precum si contractul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia;Completare Formular 13 si 14: Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia, Formular 13Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, Formular 14, Cerinta nr.2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: - statie de asfalt- autocisterna min 1 buc, - autogreder min1 buc, - repartizator min 1 buc, - finisor mixtura asfaltica min 1 buc, - cilindru compactor asfalt min 1 buc, - cilindru compactor terasamente min1 buc.Se vor prezenta documente care probeaza /confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie/contracte de inchiriere pe perioada contractului de executie/contracte de comodat sau leasing/facturi/taloanea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertantCompletare Formular 18, Cerinta nr. 3Ofertantul va furniza inf.referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personalconsiderat necesar in executia contractului :1.Coordonator de proiect - experienta similara dovediat prin participarea la cel putin un proiect similar.2.Inginer calitate ? experienta similara dovedita prin participarea la minim un proiect similar3.RTEin domeniul constructiilor de drumuri ? Autorizatia responsabilului tehnic cu executia in domeniul specific prezentului contract, valabila la data limita de depunere a ofertelor.4.Personal muncitor: 2 lucratori pentru drumuri si2 asfaltatoripentru care se va dovedi relatia de munca, Cont. Cerinta nr. 3Prezentarea de documente care sa demonstreze relatia de munca: CIM/de colaborare/prestari servicii/angajament de participare/Extras REVISAL/ declaratiede disponibilitate.Expertii cheiepropusipentruexecutarea contractuluivor prezenta: Diplomele de studii/ atestarile/autorizatii.Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV.Se va completa Declaratia privind persoanele responsabile pentru executia lucrarilor F 19Completare Formular 19, 20 si 21, Cerinta 4.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a op. ec. poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf. art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conf. Formular nr. 22in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formnr. 5, 6 si 8. Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara (P1)
Termenul de garantie acordat lucrarilor
15
Descriere: Termenul de garantie acordat lucrarilor (P2)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 21:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer