Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de diferite lucrari in incinta Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Fogolyan Kristof" Sfantu Gheorghe


Detaliu pentru invitatia numarul 349749
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 349749/02.07.2013
Denumire contract: Executie de diferite lucrari in incinta Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Fogolyan Kristof" SfantuGheorghe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 0267311675, Fax: +40 0267311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0367730040, fax: +40 0367730040, persoana de contact: BECSEK ATTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "DR.FOGOLYAN KRISTOF" SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, Sfantu Gheorghe, jud.Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de diferite lucrari in incinta Spitalului Judetean de Urgenta "Dr.Fogolyan Kristof" SfantuGheorghe
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de diferite lucrari in incinta Spitalului Judetean de Urgenta Dr.Fogolyan Kristof: 1.Lucrari de reabilitare cladiri: boli infectioase, boli interne, psihiatrie adulti, psihiatrie infantila, administrativ.2. Lucrari de reabilitare instalatii canalizare exterioara, platforme auto si pietonale
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 - 21, 434, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este in cuantum de 0, 5%din valoarea maxima a acordului cadru, respectiv 107.170, 00 lei. (echivalenta pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.)Se constituie conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG 925/2006, prin instument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, conform Formular din sectiunea formulare.In cazul ofertantilor din categoria inteprinderilor mici si mijlocii ( facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004) garantia de participare se constituie in cuantum de 50% din valoarea precizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, esteegala cu perioada de valabilitatea ofertei , respectiv 90 de zile de la termenul limita dedepunerea ofertelor.-CONT garantia de participare RO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sf, Gheorghe, - Dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii (art.87 dinHG.925/2006 cu modificarile ulterioare): , si in conditiile OUG nr.34/2006, art278^1 - In cazul in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta.In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asiguraridin strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata in limba romana si de o confirmare din partea unei banci sau societati de asigurari din Romania.. In cazul unei asocieri, garantia de participare se poate constitui in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii, sau poate fi prezentata in cota parte de fiecare dintre asociati cu conditia precizarii explicite a denumirii ofertantului (asocierii) pentru care se constituie garantia.
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 5 %, din valoarea fara tva a contractului subsecvent. Se constituie prin instument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original , conform art, 90 alin(1) din HG 925/2006, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii , conform Formular din sectiunea formulare.In cazul ofertantilor din categoria inteprinderilor mici si mijlocii ( facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004) garantia de buna executiese constituie in cuantum de 50% din valoarea precizata..Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in care situatie contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conformitate cu H.G. nr 1045/19.10.2011.Pentru lucrarile executate se restiuieastfel : - 70 % din valoarea garantiei , in termen de 30 zile de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca Promitentul-achizitor nu a emis pretentii asupra acesteia-restul de 30 % din valoare garantiei, in termen de 30 zile de la data semnarii procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1, Declaratie privind eligibilitatea1, a Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulteriare.Se completeaza formularulA1, b. Prezentare de cazier judiciar..Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, - Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 .Se completeaza formularul B- Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006-In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant).Se va completa formularul nr. 9Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Andras-Nagy Robert, Fulop Arpad , Doci Cristina Tunde, Becsek Attila, Catea Gheorghe, Tuvic Timea, Calugarita Elisabeta.4, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. -- Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform modelului atasat la sectia formulare , nr.45. Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentarea Certificatului de declaratie privind calitatea de participant la procedura ? conform modelului atasat la sectia formulare, Persoane juridice romane1, Prezentarea Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulPersoane juridice straine- Prezentare de documente care sa dovedesc o forma de inregistrare trebuie s[ cintina informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor- Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in limba romanaIn cazul unei asocieri , documentele vor fi prezentate obligatoriu de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara1.Bilant contabil sau extres de bilant pe 20122.Declaratie privind Cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) Nivel impus pentru cifra de afaceri minim7.000.000, 0 ron (2 x 3.500.000 ron - valorea celui mai mare contract subsecvent)Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat fie de BNR pentru fiecare an in parteCapacitatea economica si financiara a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti , poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant . In acest caz, sustinatorul va prezenta in forma autentica un angajament ferm (conform formularului 13a), in sensul art. 186 din O.U.G. 34/2006, ca va pune la dispozitia candidatului, (sau a grupului de ofertanti , dupa caz), resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in nici una dintre situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG 34/2006 (se va completa formularul 12A ).Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata , angajamentul ferm prevazut la art. 186 alin (2) din OUG 34/2006 trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita in mod legitim , indeplinirea obligatiilor de catre persoana sustinatoare.Se vor prezenta obligatoriu toate documentele (documentele necesare verificarii privind indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea economicasi financiara prevazute la punctul III.2.2pentru care se acorda sustinerea ) aferente sustinerii acordatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.4Informatii privind partea din contract pe care operatorul ecnomic are eventual intentiasa o subcontractezeOfertantulva completa: - Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia , urmeaza sa le indeplineasca , datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz acordul acestuia/acestora .Lista cuprinzand asociatii/subcontractanti, (formularul5 )Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului., Cerinta nr. 1-Pentru demonstrarea Experientei similare - se solicita: -O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari-Se solicita indeplinirea in ultimi 5 ani de catre ofertant a cel putin unui contractde lucrari similare , in valoare de minim valoarea celui mai mare contract subsecvent, 3500000 ron. Se permite demonstrarea indeplinirii pragului minim impus si prin cumularea mai multor contracte de lucrari (nu mai pu?ine decat codurile CPV invocate) avand ca obiect oricare din combinatiile de lucrari ce fac obiectul contractului.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, Cerinta nr. 2PersonalPrezentarea informatiilor solicitate.Declaratie care va cuprinde lista cu persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, completata conform Formular 10 din sectiunea formulare.Ofertantul are obigatia sa asigure personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.Personalul desemnat de ofertant trebuie saprezinte angajamentul de participare pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajate astfel de persoane). In acest sens pentru specialisti nominalizati de ofertant se vor depune: - Documente de atestare profesionala, in copie valabile la data limita de depunere a ofertelor.- Contract de munca/carte de munca/contract de colaborare - in copie sau angajament de participare la indeplinirea contractului- in originalOfertantultrebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, conform formularului 12 I din Sectiunea II, astfel: a) Listacuprinzand informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea personalului de conducere, si in special ale persoanelor responsabile de indeplinirea contractului, nominalizate mai jos(Anexa 1 la Formular 12 I: .A.Sef de santiera) Inginer constructor-experienta pe un post similar se va dovedi prin implicarea ca sef de santier intr-un proiect(indiferent de domeniul proiectului)B.Responsabilul tehnic cu executia --Se vor prezenta in copie documente privind atestarea corespunzatoare calitatii propuse (conform Legii 10/1995, privind calitatea in constructii).C.Reponsabilul cu calitatea lucrarilorStudii superioarein constrctii, decizie de numire.D.Coordonator in materie de SSM pe durata executarii lucrarilor-Se va prezenta copie conform cu originalul dupa diploma, atestat (recunoscut de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei si Invatamantului)Pentru personalul nominalizat in indeplinirea contractuluise vor prezenta Curriculum Vitae (conform Anexa 2 la Formular 12 I din sectiunea II).CV-urile prezentate vor purta numele in clar si semnatura inoriginal apersoanei respective.Ofertantul va atasa copii dupa autorizatii si declaratie de disponibilitate pe toata perioada de implicare a acestuia in realizarea contractului.Capacitatea tehnica si profesionala a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti , poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant.In acest caz, sustinatorul va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica(conform formularului 13b cu Anexele 1 si 2), in sensul art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului, (sau a grupului de ofertanti, dupa caz), resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala, nu trebuie sa se afle in nici una dintre situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG 34/2006 (se va completa formularul 12A).Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata , angajamentul ferm prevazut la art. 190 alin (2) din OUG 34/2006 trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita in mod legitim , indeplinirea obligatiilor de catre persoana sustinatoare.Se vor prezenta obligatoriu toate documentele (documentele necesare verificarii privind indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si profesionala prevazute la punctul III.2.3pentru care se acorda sustinerea ) aferente sustinerii acordate., Cerinta 3Personal atestat ISCIRSe vor prezenta in copiedocumente privind atestarea ISCIR pentru responsabil cu supravegherea lucrarilor(R.S.L.), referitoare la: a)instalare, montare, reparare si intretinere instalatii sub presiune(conducte metalice pentru fluidecu P= 40 BAR conform P.T. C 6/2010, cazane de abur cu P = 40 BAR, conducte metalice pentru abur si apa fierbinte cu P = 40 BAR conform P.T. C 8/2010)(.P.T.=presciptie tehnica ) Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiPrezentarea informatiilor solicitateSe vor prezenta certificate care atesta implementarea: 1.Standardului de Management al Calitatii ISO 9001/2008, valabil la data limita de depunere a ofertelor sau echivalentul, in copie, , ,conform cu originalul?.2. Standardului de Management Mediu ISO 14001/2005 , valabil la data limita de depunere a ofertei sau echivalentul, in copie, , ,conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer