Achizitie publica - Executie de lucari de constructii si instalatii, furnizare de dotari si servicii de proiectare baza de date si site de promovare in cadrul obiectivului de investitii Infiintare Centru de informare si marketing turistic ? Comuna Plopis, judetul Salaj
Detaliu pentru invitatia numarul 343827
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343827/13.03.2013
Denumire contract: Executie de lucari de constructii si instalatii, furnizare de dotari si servicii de proiectare baza de date si site de promovare in cadrul obiectivului de investitii Infiintare Centru de informare si marketing turistic ? Comuna Plopis, judetul Salaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PlopisCod fiscal: 4291956, Adresa: plopis, Plopis, Telefon: +40 0260671102, Fax: +40 0260671102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: plopis, Plopis, Romania, cod postal: 457341, telefon: +40 260671102, fax: +40 360814220, persoana de contact: Ovidiu Pop
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Plopis, nr. 134, jud. Salaj, Romania, cod postal: 457341, telefon: +40 260671102, fax: +40 360814220
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucari de constructii si instalatii, furnizare de dotari si servicii de proiectare baza de date si site de promovare in cadrul obiectivului de investitii Infiintare Centru de informare si marketing turistic ? Comuna Plopis, judetul Salaj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari constructie cladiri, furnizare de bunuri (echipamnete electonice, diverse echipamnte de birou si mobilier) si servicii de proiectare baze de date si site propriu de promovare pentru obiectivul de investitii Infiintare Centru de informare si marketing turistic ? Comuna Plopis, judetul SalajValoare estimata totalaeste de 622.488lei fara TVAdin care: Lot 1 - 509.280 lei fara TVA din carevaloarea lucrarilor de diverse si neprevazute este de 44.686 lei fara TVA, reprezentand 9, 67%.Valoarea estimata pentru Lotul 1 fara diverse si neprevazuteeste de 464.594lei fara TVA, Lot 2 - 76.996lei fara TVA, Lot 3 - 26.724lei fara TVA si Lot 4 - 9.488lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 622, 488 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de partricipare este de: - LOT 1:9.200 lei sau 4.600 lei pentru IMM; LOT 2:1.500 lei sau 750 lei pentru IMM; LOT 3:500 lei sau 250 lei pentru IMM si LOT 4:180 lei sau 90 lei pentru IMM;
- Perioada de valabilitate este de 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie eliberata de catre o sociatate bancara sau societate de asigurari, care se va prezenta in original? conform Formular nr. 3, din Sectiunea Formulare;2. Dovada cu OP in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (5) si (6) din HG 925/2006, ca a fost platita garantia de participarein contul AC RO21TREZ5635006XXX000082deschis la Trezoreria Simleu Silvaniei, CF 4291956. Echivalenta, pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 de zile.Ofertele care nu prezinta garantia conform punctelor 1-2, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original si atasate coletului ofertei (in afara coletului), vor fi respinse in sedinta de deschidere. Ofertantul pierde suma constituita ca si garantie, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat AC, la solicitarea acesteia, suma calculata conf. prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006. Garantia de participare se restituie in conf. cu art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Lotul 1, 2, 3 si 4: Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 6% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 3% in sistuatia in care ofertantul intra in categoria IMM. Modalitate de constiuire a garantiei de buna executie se va face prin scrisoare de garantiei de buna executie eliberata de catre o societate bancara sau societate de asigurarioriprin retineri suscesive din facturile de plati. In acest ultim cazcontractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului in conformitate cu prevederile HG 1045/2011. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de participare se va stabilii de comun acord cu operatorii economici desemnati castigatori la semnarea contractelor. Returnarea garantiei: Lot - 1 Garantia se restituie in procent de 70% in termen de 14 zile de la data inceheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, iar 30% din valoarea garantiei se restituie in termen de 14 zile de la data receptiei finale.Lot 2, Lot 3, Lot 4 - Garantia se va returna in termen de 14 zile de la data receptieibunurilor/serviciului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Lotul 1, 2, 3 si 4:1.Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de laprocedura, conform Formular 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.2. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare;3. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele inoriginal sau copie conform cu originalul: a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale(certificate- tip emise deorganismele competente din tara in care ofertantul este rezident);4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare;5.Acord de asociere (daca este cazul)- Formular nr. 8 din Sectiunea Formulare;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 11 din Sectiunea Formulare;(Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ deconducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv saucare se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv Criste Nicolae - primar al comunei Plopis, Bodea Alexandru ? adminisrtor public, Pop Ovidiu ? secretarul comunei, Antal Maria ? contabil, Pothora Ioan ? Iaro ? consilier in cabinetul demnitarului, Lupou Lucia ? bibliotecar, Criste Victor ? consilier local, Frinca Ioan - consilier local, Gal Nicolaie - consilier local, Gale Cornel Petru - consilier local, Kurek Francisc - consilier local, Lada Sorin - consilier local, Lupou Ana - consilier local, Lupou Dumitru - consilier local, Lupou Marioara - consilier local, Pisek Francisc - consilier local, Pop Nicolae - consilier local.7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 12, din Sectiunea Formulare.Note: 1.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta, va prezenta documentele solicitate mai sus cu privire la Situatia personala a ofertantului.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi prezentata in mod obligatoriu si de catre fiecare subcontractant si/sau tert sustinator declarat, precum si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este prezentata in asosciare.3.Iin situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 , lit. a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atasat Angajamentului ferm de sustinere. Lotul 1, 2, 3 si 4:1. Certificat constatator- original sau copie conforma cu originalul- emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial sau document similar emis de organisme similaredin tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului include activitatea autorizata potrivit Legii 359/2004 si este in concordanta cu obiectul contractului supus proceduri de achizitieNote: 1. Autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care certificatul constatator fost prezentat in copie simpla conform cu originalul.2. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Certificatul constator.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lotul 1: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat una sau maxim doua lucrari de constructii civile, in ultimii 5 ani, conform prevederilor art. 14 (1) din ordinul 509/2011 a Presedintelui ANRMAP, cu o valoare a lucrarii sau cumulata a celor doua lucrari de minim 460.000 lei, fara TVA. Ofertantii vor prezenta: 1. O Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. 2. Certificari de buna executie pentru lucrarea/lucrarile prezentate sau copii de pe parti relevante ale contractului (contractelor) sau copie dupa procesul verbal de receptie partiala sau procesul verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procesul verbal de receptie finala sau recomnadare din partea beneficiarului. Respectivele certificari/documente vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit in conformitate cu art. 188 lin.3 litera a din OUG 34/2006., Lotul 1: Personalul de specialitate dupa cum urmeaza: - RTE domeniul constructiilor civile; - (CQ); - Sef de santier cu pregatire in domeniul constructii civile; Responsabilul SSM;
- minim un electrician autorizat ANRE sau echivalent pentru ofertantii straini. Ofertantul va prezenta: 1. Declaratie privind personalul; - CV+ Certificat de atestareprofesionala + LEGITIMATIE in termen de valabilitate pentru (RTE); -CV + document de nunire pentru (CQ). ?CV+Diploma de inginer sau subinginer in domeniul constr. civile pentru seful de santier. - Certificat pentru atestare profesionala in SSM; - LEGITIMATIE in termen de valabilitate pentru electricianul autorizat ANRE;Lotul 2 si 3: Ofertantul dispune de cel putin o persoana de specialitate pentru montarea, instalarea si punerea in functiune a dotarilor si echipamentelor. Ofertantul va prezenta: 1. Declaratie privind personalul. 2. CV +Certificat/atestat/diploma sau alte documente echivalente ;Lotul 4: Ofertantul dispune de cel putin una persoanacu diploma / atestat profesional/curs instruire in servicii de gestionare baze de date. Ofertantul va prezenta: 1. Declaratie privind personalul. 2. CV +Certificat/atestat/diploma sau alte documente echivalenteLotul 1, 2, 3 si 4 - Copii dupa contractele de munca sau/si extras din registrul de evidenta a salariatilor si/sau Contracte de colaborare si/sau angajamente de sutinere pentru personalul nominalizat, Lotul 1: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun/ au acces la echipamente, utilajele, mijloace de transport dupa cum urmeaza : - Centrala de betoane, - Buldoexcavator - Schela metalica; - Autobasculanta; - Autospeciala pentru transportul betonului (Autobetoniera); - Laboratorul de inercari gradul II. Ofertantul va prezenta: 1. Nominalizarea dotarilor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului - executie de lucrari, conform art. 188 alin.3 litera f din OUG 34/2006., Lotul 1 si 4 (daca este cazul): 1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora 2.Acord de subcontractare (daca este cazul), Lotul 1, 2, 3 si 4 (daca este cazul): Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale de catre terti sustinatori. Ofertantul dac are nominalizati terti sutinatori va prezenta: 1.Angajament ferm de sustinere, incheiat in forma autentica la notarul public, privind capacitate tehnica si profesionala ? experineta similara, utilaje/echipamnete si/sau personal. 2. Fiecare tert sustinator va prezenta declaratie ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, declaratia privind neincadrarea in art. 181 literele a, c^1 si d potrivit OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Lotul 1:1. Certificat ISO 9001, in domeniul constructiilor civile sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul constructiilor civile 2. Certificat ISO 14001 in domeniul constructiilor civile. Sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul constructiilor civile. Ofertantii vor prezenta certificate in termen de valabiltate la data limita de depunere a ofertelor si acestea sunt emise pentru domeniile mentionate. Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemelor cu exceptia situatiei in care procesul de certificare a fost finalizat, urmand a fi eliberat certificatul in cauza. Totodata ofertantii vor fi exclusi daca au certificatele mentionate dar acestea au fost emise pentru alte domenii de activitate decat cel specificat sau nu este cuprins si domeniul de activitate solicitat. In cazul in care certificatele sunt in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata. In cazul prezentari unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre operatorii economici asociati trebuie sa detina aceste certificate, sub sanctiunea declarari ofertei ca inacceptabile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2013 12:47