Achizitie publica - Executie de lucrari ? Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Periam ? reamenajare , extindere, modernizare ? -COD SMIS : 18023,POR 2007-2013
Detaliu pentru invitatia numarul 328565
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328565/01.06.2012
Denumire contract: Executie de lucrari? Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Periam ? reamenajare , extindere, modernizare? -COD SMIS :18023, POR 2007-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisCod fiscal: 17090636, Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Telefon: 0256/490281, Fax: 0256/407066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura D.G.A.S.P.C.Timis, P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300004, telefon: +40 256490281, fax: +40 256407066, persoana de contact: Mihaela Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte, P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari? Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Periam ? reamenajare , extindere, modernizare? -COD SMIS :18023, POR 2007-2013
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari? Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Periam ? reamenajare , extindere, modernizare? , locatie : comuna Periam, str. Principala, Nr.2-3, Jud.Timis? cod CPV :45215200-9 ?Constructii de cladiri pentru servicii sociale, ;In cadrul ProgramuluiOperational Regional 2007- 2013, Axa prioritara 3, Domeniul de interventie 3.2, s-a semnat contractulnr. 2864 din 09.02.2012 de finantare a proiectului ? Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Periam ? -COD SMIS :18023;
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 563, 457.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum :26000 leiModalitatile de constituirea garantia de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de platainclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la casierie ( modalitati prevazute in art. 86, alin.(5) din HG 925/2006, actualizata. Contul in care se va face plata garantiei ( in cazul depunerii prin Ordin de plata ) este urmatorul : RO 47TREZ 6215006XXX005136, Trezoraria TimisoaraDovada platii garantiei de participare se va face cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art.86, alin(6), din HG 925/2006, actualizata.In conformitate cu prevederile art. 43^1 alin.(2), lit.b perioada de valabilitatea a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei : minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglemantarile legislative, respectiv art.87, alin.1 dinHG 925/2006, actualizata . In masura in care C.N.S.C. va respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, o suma stabilita in conditiile art.278^1 lit.b). din OUG 34/2006, actualizata ;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului :5 %din pretul contractului fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului : integral dupa semnarea contractului, in conformitate cu art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de cel mult 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta, sub sanctiunea rezilierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea: Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau prezentarea formularului 12 A din Anexa ?Formulare? la Fisa de date a achizitiei;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare sau prezentarea formularului 12 B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea Contractului.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si MonitorizareaAchizitiilor Publicenr 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta -Formular NR.4.-Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, a ofertant/asociat/subcontractant/tert-dupa caz-Prezentare Formular nr.5 .Persoane care detin functii de decizie in cadrul DGASPC Timis sunt : Director General- Negrea Rodica; Director General Adjunct Asistenta Sociala- Ilcau Dana; Director General Adjunct Protectia Copilului ? Anciu Aurelia; Director General Adjunct Economic-Popa MarianaIncadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 6).Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta vaprezenta o imputernicire(Formular 7).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.- Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat , in copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, in copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus. *Persoane juridice/fizice romane: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executia tipului de lucrari supus ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);*Persoane juridice/fizice straine Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original /copie legalizata .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fiecare ofertant trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente, in suma de minim 400.000 lei, pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de minim 3 luni.Cerinta se considera indeplinita in urmatoarele situatii: - prin prezentarea unui angajament din partea unei banci (Formularul 8) pentru lucrarile supuse ofertarii, din care sa rezulte ca ofertantul are posibilitatea, in cazul in care este declarat castigator, de a accesa, pe o perioada de 3 luni, lichiditati, credite, linii de credit , declaratii bancare sau alte mijloace financiare a caror valoare este egala sau mai mare decat valoarea de 400000 lei, independent de angajamentele pentru alte contractesau- prin prezentarea oricarui alt mijloc prin care ofertantul poate face dovada accesului la/detinerii disponibilitatilor financiare solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate, in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, etc; Se solicita prezentarea in copie lizibila a cel putin unui contract in valoare de minim 2500000 leifara TVA, si aprocesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor/procesul verbal de receptie finala (aferente) semnat fara obiectiuni de beneficiar (in care sa fie mentionata valoarea lucrarilor receptionate).Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Conform L 10/1995 privind calitatea in constructii, L 50/1991 privind executarea lucrarilor de constructii firmele de constructii - au obligativitatea sa asigure : inginer de santier , R T E - Responsabil Tehnic cu Executia, C Q- Responsabil cu Controlul CalitatiiPersonal specializat - cerinte minime: LISTA CU PERSOANELE RESPONSABILE PENTRU EXECUTIA CONTRACTULUI- Formularul12I- 1 Sef de santier specializarea inginer constructii ;
- 1 Responsabil Tehnic cu Executia cu autorizatia MDRT valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului ( Constructii civile) , - 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor in domeniul I Constructii civile ;NOTA : Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Ofertantii vor prezenta obligatoriu CV-uri, copii doc. absolvire, atestate, contracte de munca/ angajamente participare, etc, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (pe durata contractului), pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind subcontractantii CertificatISO 9001 sau echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii (executie si reabilitare pentru constructii civile si industriale), CertificatISO 14000 sau echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii (executie si reabilitare pentru constructii civile si industriale)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: solicitare scrisa .Intreaga documentatie este atasata invitatiei de participare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 15:05