Achizitie publica - Executie de lucrari ? Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Periam ? reamenajare , extindere, modernizare ?
Detaliu pentru invitatia numarul 348002
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348002/05.06.2013
Denumire contract: Executie de lucrari? Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Periam ? reamenajare , extindere, modernizare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisCod fiscal: 17090636, Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Telefon: 0256/490281, Fax: 0256/407066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300004, telefon: +40 256/490281, fax: +40 256/407066, persoana de contact: Mihaela Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul D.G.A.S.P.C.Timis, P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari? Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Periam ? reamenajare , extindere, modernizare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari pentru ? Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Periam ? reamenajare , extindere, modernizare? , locatie : comuna Periam, str. Principala, Nr.2-3, Jud.Timis ;Valoarea estimata pentru fazadeexecutie (Ve-contract )prevazuta in Devizul General al Proiectului Tehnic cuprinde si cuantumul aferentprocentului de diverse si neprevazute(DACA VA FI CAZUL), astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general : Ve-contract =VEXECUTIE + Vchelt.div, neprevazute = 2563457, 64 + 214912, 08= 2778369, 72 Lei fara TVA ; Valoarea estimata pentru C+M si Utilajeeste : VEXECUTIE = 2563457, 64 Lei fara TVA ;
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 778, 369.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum :26000 LEIModalitatile de constituirea garantia de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de platainclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la casierie ( modalitati prevazute in art. 86, alin.(5) din HG 925/2006, actualizata. Contul in care se va face plata garantiei ( in cazul depunerii prin Ordin de plata ) este urmatorul : RO 47TREZ 6215006XXX005136, Trezoraria TimisoaraDovada platii garantiei de participare se va face cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art.86, alin(6), din HG 925/2006, actualizata.In conformitate cu prevederile art. 43^1 alin.(2), lit.b perioada de valabilitatea a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei : minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Operatorii care constituie garantia de participare in euro sau alta valuta, vor utiliza echivalenta BCE leu/alta valuta din data publicarii invitatiei de participare.IMM-urile beneficiaza de reglementarile legale prevazute in Lg 346/2004.Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglemantarile legislative, respectiv art.87, alin.1 dinHG 925/2006, actualizata . In masura in care C.N.S.C. va respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, o suma stabilita in conditiile art.278^1 lit.b). din OUG 34/2006, actualizata ;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului :10 %din pretul contractului fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului : dupa semnarea contractului, in conformitate cu art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de cel mult 3 zile de la data semnarii contractului.IMM-urile beneficiaza de reglementarile legale prevazute in Lg 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea: Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau prezentarea formularului 12 A din Anexa ?Formulare? la Fisa de date a achizitiei;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare sau prezentarea formularului 12 B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea Contractului.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si MonitorizareaAchizitiilor Publicenr 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta -Formular NR.4.-Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Prezentare Formular nr.5 .Persoane care detin functii de decizie in cadrul DGASPC Timis sunt : Director General?Emilia Milutinovici ; Director General Adjunct Protectie Sociala-Rodica Negrea; Director Executiv Protectia Drepturilor Copilului - Aurelia Anciu, Director Executiv Protectia Persoanelor Adulte-Dana Ilcau; Director General Adjunct Economic- Mariana Popa; Sef Serviciu Investitii, Achizitii si Contractari Servicii Sociale-Tatiana Lizarraga.Functii de executie in cadrul Serviciului Investitii, Achizitii si Contractarea Serv.Sociale: Popescu Mihaela, Balint Verginica, Brebenar Mariana, Maldarescu Alina, Herinean Carmen, Doina Carabet ;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 6).Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta vaprezenta o imputernicire(Formular 7).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.- Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat , din care reiese situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ( in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul) .-Prezentare certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din care reiese situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ( in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul) .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus. -Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original /copie legalizata-in cazul in care acesta l-a prezentat in copie-conform cu originalul .Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original /copie legalizata-in cazul in care acesta l-a prezentat in copie-conform cu originalul .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantiiOfertantul declarat castigator, care declara ca subcontracteaza parti din contract, va prezenta inainte de semnarea contractului, acordul de subcontractare intocmit si semnat cu fiecare subcontractant declarat in oferta. Din Acordul de subcontractare trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini subcontractantii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete., Prezentare Formular 12H si ANEXA-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (pe durata contractului), pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Conform L 10/1995 privind calitatea in constructii, L 50/1991 privind executarea lucrarilor de constructii firmele de constructii - au obligativitatea sa asigure : inginer de santier , R T E - Responsabil Tehnic cu Executia, C Q- Responsabil cu Controlul CalitatiiSe solicita : LISTA CU PERSOANELE RESPONSABILE PENTRU EXECUTIA CONTRACTULUI- Formularul12I (Personalul specializat )cerinte minime: - 1 Sef de santier specializarea inginer constructii implicat ca sef de santier intr-un proiect (indiferent de domeniul proiectului)- 1 Responsabil Tehnic cu Executia pt care sa prezinte atestat (autorizatia) MDRAP valabil la data limita de depunere aofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului ( Constructii civile) si declaratie de disponibilitate , - 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor in domeniul I Constructii civile implicat ca Responsabil cu Controlul Calitatii , intr-un proiect (indiferent de domeniul proiectului), Lista principalelor lucrari executate, in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, etc; Se solicita prezentarea in copie lizibilaa cel putin un contract/document/ proces verbal de receptiein valoare de minim1800000 lei, fara tva.Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor/procesul verbal de receptie finala (aferente) trebuie sa fie semnat fara obiectiuni de beneficiar si sa fie mentionata valoarea lucrarilor receptionate . CertificatISO 14001 sau echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii (executie si reabilitare pentru constructii civile si industriale), CertificatISO 9001 sau echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii (executie si reabilitare pentru constructii civile si industriale)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 10:03