Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari pentru ? Alimentare cu apa potabila a comunei Iacobeni (Iacobeni, Netus, Stejarisu)?- investitie noua , jud. Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 334399
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA IACOBENI (PRIMARIA COMUNEI IACOBENI)
Numar invitatie: 334399/28.08.2012
Denumire contract: Executie de lucraripentru ? Alimentare cu apa potabila a comunei Iacobeni (Iacobeni, Netus, Stejarisu)?- investitie noua , jud. Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IACOBENI (PRIMARIA COMUNEI IACOBENI)Cod fiscal: 4307114, Adresa: Str. Principala, nr. 57, Iacobeni, Telefon: 0269/513750, Fax: 0269/513750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 57, Iacobeni, Romania, cod postal: 557054, telefon: +40 269513750, fax: +40 269513750, persoana de contact: IOAN VASILE CORI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Iacobeni , Str. Principala, nr. 57, loc. Iacobeni, judetul Sibiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucraripentru ? Alimentare cu apa potabila a comunei Iacobeni (Iacobeni, Netus, Stejarisu)?- investitie noua , jud. Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor aferente proiectului ? Alimentare cu apa potabila a comunei Iacobeni (Iacobeni, Netus, Stejarisu)?- investitie noua , jud. Sibiu, cu respectarea listelor de cantitati si cerintelor caietului de sarcini.Investitia de fata cuprinde lucrari necesare realizarii urmatorului sistem centralizat de alimentare cu apa potabila: Sursa: - prelevare apa potabila din conducta existenta a orasului Agnita care alimenteaza satul Ruja. Conducta existenta are un diamentru de 225 mm si asigura o presiune disponibila in punctul de record de 2, 0 bar. racordare la conduca de apa Dn 150, existenta la intersectia DJ106 cu DJ 143 A. Consumul de apa va fi contorizat printr-un debitmetru de apa potabila Dn 100 mm, amplasat in caminul de racord la conductaexistenta; Conducta de aductiune formata din doua tronsoane: tr. 1 -de la Ruja la intersectia DJ 106 cu drumul comunal spre Stejarisu, avind Dn140x10, 3 mm, L1= 2980m va transporta apa la presiunea asigurata de reteaua orasului Agnita pina la statia de pompare SP1 Iacobeni, avand traseul paralel cu DJ 106; tronson II de la SP1 Iacobeni la rezervorul de inmagazinare R1, avand Dn 140 x10.3 mm L2=6180 m;Statia de pompare SP1 avand Q=33, 85mc/h, Hp= 98m, preia apa din conducta de aductiune prin intermediul unui vas tampon si o va pompa spre rezervorul de inmagazinare R1 din Iacobeni. Statia de pompare SP1 va fi amplasata la intersectia drumului DJ 106 cu drumul comunal spre satul Stejarisu. Rezervorul de apa Iacobeni R1. Retea de distributie sat Iacobeni: Din rezervorul R1 Iacobeni va pleca o conducta de distributie De160 mm, L= 2380m, Din conducta de distributie De160mm se mai ramifica conducte de distributie pentru satul Iacobeni Dn110x6, 3mm, L=1785m. Statia de pompare SP3. Retea de distributie pentru satul Netus va fi realizata din conducte de polietilena De110-140mm, L=6075m. Rezervorul de apa Iacobeni R2. Statia de pompare SP2, -retea de distributie sat Stejarisu ? conducte de polietilena De 75-110 mm, L= 4555m
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 612, 053 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 112.200 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor .In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 1)Dovada constituirii GP trebuie prezentata in afara ofertei. Ofertantii care vor constitui GP conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa declaratia rivind incadratea in categ. IMM.. In cazul in care aceasta proc. de atrib. va fi contestata la CNSC, iar acesta din urma va respinge contestatia ?ca fiind nefondata?, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de8.121 , 20 lei din garantia de participare, conform art. 278?1 alin (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 -Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ).Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ).Prezentarea Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69indice 1 din OUG-34/2006Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69indice 1 din OUG-34/2006 (completare Formular nr.6 ).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Cori Ioan ? Vasile ( Primar ) , Maca Ioan ( Viceprimar ) , Aroneasa Ioan ? Radu ( Contabil ), Caprita Mircea ( Asistent social ), Buta Petru ( Consilier), Campu Catalin Claudiu ( Consilier), Ciuciurea Florin ( Consilier), Dragan Virgil ( Consilier), Helerea Ilarion ( Consilier), Langa Constantin ( Consilier), Latcu Eroftei ( Consilier), Micu Ioan ( Consilier), Pitici Mirel ( Consilier), Tomi Octavian ( Consilier). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare: -Se va prezenta certificatul constatator in original /copie legalizata/copie conforma cu originalul emis/eliberat de ONRC cu mai mult de30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurileCAEN declarate / autorizate conform Legii 359/2004din certificatul constatator emis de ONRC . In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul in care operatoril economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conform cu originalul Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele juridice straine.Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 10.000.000 lei.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat deBNR pentru perioadala care se face raportarea.Documente relevante solicitate: Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente, Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,4, , luni de derulare a contractului(cash-flow de executie), conform graficului de executie, in valoare de 1.500.000 lei.Modalitatea de indeplinire-Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 1.500.000 lei si pentru o perioada de 4luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar sau mai multe contracte similare a caror valoare sa > 5.000.000 lei fara TVA si executarea lor in bune, conditiuni, fara, motive, imputabile, executantului.Ofert. va prez. pentru dovedirea exp. similare urm.: Prez. Listei privind princip. lucrari similare executate in ultimii 5an(Formular 8)Prez. in copie conform cu orig.a contract./contractelor.;Prez. in copie conform cu orig. a recomand./certif.constatatoare emise in conf.cu prev. art. 971alin. (1) din H.Gnr925/2006 datate, semnate si parafate de emitent, din partea beneficiarului acestuia pentru contractual prezentat in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara, insotit dePV de receptie la terminarea lucrarilorInforma?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.Subcontrac. nu trebuie sa se afle in sit. Prev. de art. 69indice 1 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura ., Lista utilajelor / echipamentelor / dotarilor de constructii necesare pentru executarea Contractului (Tabel cu utilajele folosite pentru indeplinirea contractului din cadrul Formularului nr. 15 la pct.2). Ofertantul este obligat sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contract de inchiriere sau altele similare) la echipamentele si utilajele de mai jos, considerate ca nivel minim obligatoriu :1.Excavatoare-2 buc ; 2.Incarcatoare frontale-1buc 3.Camioane-1buc 4.Buldo-excavator pentru spatii inguste-2 buc 5.Echipament sudura conducte-2 buc 6 .Automacara- 1 buc; 7 Echipament de pozare a conductelor- 1 buc; 8.Generatoare de curent-1buc. De asemenea, ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contract de inchiriere sau altele similare) la un laborator autorizat de analize si verificari a activitatii in constructii avand minim gradul III, in conformitate cu HG 808/2005, Legea 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare., Personal-Ofertantii vor demonstraca dispun de urmatorul personal: Coordonator lucrari- studii superioare , absolvent cursuri atestate management de proiecte, participare ca manager de proiect in cadrul unui contract executie retele edilitare. /Sef santier- inginer constructor, /Responsabil tehnic cu executiain domeniul constructii civile si edilitare./Inginer instalatii- absolvent Instalatii/Constructii Hidrotehnice/Constructii edilitare/Inginer electrice- absolvent studii superioare specialitate, atestat ANRE IIB, ./RTE electrice/Inginer constructor ? absolvent CFDP, /Inginer automatizari ? absolvent studii superioare de specialitate, experienta in instalare echipamente automatizare pentru statii de pompare, ./Responsabil protectia muncii- absolvent cursuri atestate de specialitate./Responsabil protectia mediului- inginer absolvent Fac. Ingineria mediului/Personal calificat: sudori, electricieni-Muncitori necalificati/personal deservire constructii.Se va prezenta completa Tabel cu pe, Personal-Ofertantii vor demonstraca dispun de urmatorul personalRTE electrice/Inginer constructor ? absolvent CFDP, experienta generala minim 3 ani, participare in cadrul a cel putin un contract lucrari drumuri./Inginer automatizari ? absolvent studii superioare de specialitate, experienta in instalare echipamente automatizare pentru statii de pompare, participare in cadrul unui contract lucrari retele de apa./Responsabil protectia muncii- absolvent cursuri atestate de specialitate./Responsabil protectia mediului- inginer absolvent Fac. Ingineria mediului/Personal calificat: sudori, electricieni-Muncitori necalificati/personal deservire constructii., Se va prezenta completa Tabel cu personalul angajat in executarea contractului?din cadrul Formularului nr. 15- in original. Se vor anexa CV in original pentru personalul de specialitate .Pentru personalul de specialitate si calificat se vor prezenta in copie diplome studii/ certificate /atestate/ legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa reiasa existenta unor relatii de colaborare intrepersonalul propussi ofertantastfel : dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului si/sau extras din REVISAL, si/sau contractele deprestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective , saudeclaratiile de disponibilitate Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: 1.1 Punctajul maxim de 75 puncte se acorda pentru oferta cu cel mai mic pret.Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza astfel: Punctaj oferta A= (Pretul cel mai mic)/(Pretul ofertatA)x 75 puncte
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: 2.1. Pentru durata de executie a lucrarii cea mai mica ofertata, dar nu mai mica de 6 luni , se acorda punctajul maxim (20 puncte); pentru o durata mai mare decat cea prevazuta la pct 2.1., punctajul va fi: Texe Oferta A=(Durata executie cea mai mica(>= 6luni)/Durata executie Oferta A)x 20 puncte. NOTA: Orice termen de executie ofertatmai mic de6luni nu va fi punctat suplimentar.Durata de executie mai mare de 14 luni va fi declarata NECONFORMA, in baza art. 36 alin. 2 lit a din HG-925/2006.
Garantia acordata lucrarii
5
Descriere: 3.1. Pentrudurata garantiei lucrarii, cea mai mareofertata dar nu mai mare sau egala cu 36 luni, se acorda punctajul maxim (5 puncte); 3.2.Pentru o durata mai mica decat cea prevazuta la pct.3.1. , punctajul va fi: Pgar Oferta A=(Termen de garantie maxim (=12luni)) x 5 puncte. NOTA: Ofertele cu durata mai mica de 12 luni vor fi declarate NECONFORME in baza art. 36 alin. 2 lit a din HG-925/2006.Orice durata de garantieofertatamai mare de 36luni nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din www.e-licitatie.ro ( SEAP )
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer