Achizitie publica - Executie de lucrari aferente proiectului: - Proiectare si executie : Amenajarea infrastructurii locale, Retele edilitare de canalizare menajera, Lotizare parcela A151/2, in com. Tuzla, jud. Constanta, Beneficiar: Primaria Tuzla
Detaliu pentru invitatia numarul 342944
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342944/20.02.2013
Denumire contract: Executie de lucrari aferente proiectului: - Proiectare si executie : Amenajarea infrastructurii locale, Retele edilitare de canalizaremenajera, Lotizare parcela A151/2, in com. Tuzla, jud. Constanta, Beneficiar: Primaria Tuzla
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TUZLACod fiscal: 4707625, Adresa: STR. CONSTANTEI, NR.80A, Tuzla, Telefon: +40 0241747564, Fax: +40 0241747564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Constantei nr. 80A, com. Tuzla jud. Constanta, Tuzla, Romania, cod postal: 907295, telefon: +4 0241747564, fax: +4 0241747564, persoana de contact: In atentia: domnului Deacu Florin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Tuzla, Sos. Constantei nr. 80A, com. Tuzla jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari aferente proiectului: - Proiectare si executie : Amenajarea infrastructurii locale, Retele edilitare de canalizaremenajera, Lotizare parcela A151/2, in com. Tuzla, jud. Constanta, Beneficiar: Primaria Tuzla
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Total prestari servicii de proiectare: Se vor elabora : - Proiect tehnic, - Detalii de executie, - Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor faza PT, - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarii.Total executie lucrari: Conform studiului de fezabilitate.Valoareaachizitiei: SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE+ DIV. SI NEPREVAZUTE :1.166.457, 00 lei fara TVA, dupa cum urmeaza: Valoare estimata pentru proiectare =36.323, 00 lei fara TVA.Valoare estimata pentru executie = 1.020.853, 00 lei fara TVA.Valoare estimata pentru diverse si neprevazute = 109.281, 00 lei fara TVA.Lucrarile de constructie includ: a) Lucrari de constructieb) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicec) Testare si punere in functiuned) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesare) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de mamim 1 luna, nu intra perioada de timp necesara constatarilor necesare in vederea remedierii deficientelor;f) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 166, 457 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 20.000, 00 lei. Valabilitatea garantiei va fi de 120 zile de la data limita primirii ofertelor Modalitatea de constituire : conform de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului , inlei fara T.V.A, in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului de ambele parti. Modalitatea de constituire se va realiza in conformitate cu prevederile art. 89 alin.2 din H.G. nr. 925/2006Modul de constituire a garantiei de buna executie este printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conformitate cu prevederile art.90 alin. 1-3 sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. 1 si alin.2. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4A ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4B)3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Micu Constantin Florin- PRIMARCherim AitenCONTABILBorcan D. AlinaSECRETAR U.A.T. TUZLASamoila Gheorghe CONSILIER PERSONALResit Taner VICEPRIMARCireasa Costica INSP. URBANISMAlis Osman Amdi CONSILIERBalabanescuGheorghe CONSILIERBaluta GheorgheCONSILIERBuzoiu FlaviuCONSILIERDode MarinCONSILIERDogaru CatalinCONSILIERMatei FlorinCONSILIERPirvu PirvuCONSILIERRaducea FlorinCONSILIERRatoiu NicolaeADMINISTRATORSC EDILITAR LOCAL TUZLA SRLSandu RaulCONSILIERSarofin LilianaCONSILIERStanciu George-Adrian CONSILIERDeacu AndreiADMINISTRATOR U.A.T. TUZLA Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire. Informatiile din acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie , ,conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (contract(e)/proces(e) de receptie etc, ) prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare cumulata de minim/cel putin 1.020.853, 00 leiInforma?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire., Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire., Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele ecipamentele, mijloacele auto, sculele si dispozitivelor pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna la dispozitie pentru realizarea lucrarilor cat si pentru perioada de garantie Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata.Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractului. Op. ec. va completa o declaratie cu privire la echipamentele tehnice care sunt necesare pentru indeplinirea contractului de executie lucrari.Pentru proiectare minim: Op. ec. va completa o declaratie cu privire la echipamentele tehnice conform art. 188 alin.2 lit. g din OUG 34/2006, Ofertantul va prezenta lista laboratoratoarelor de specialitate proprii sau subcontracte/ incheiate cu laboratoare de specialitate autorizate pentru prelevare, determinari si incercari cu grad corespunzator pentru executia lucrarilor, insotite de autorizatiile aferente acestor laboratoare., Informatii privind angajatii si pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractuluiOfertantul va face dovada disponibilitatii urmatorului personal: Manager de proiect: studii superioare; Sef de santier: studii superioare experienta generala ( de maxim 5 ani ) si experienta specifica de max.3 ani/implicarea expertului intr-un proiect similar; Responsabil tehnic cu executia: atestat conform reglementarilor in vigoare (se va prezenta copia atestatului pentru responsabil tehnic cu executia in domeniile corespunzatoare lucrarilor ofertate, precum si copie dupa legitimatia vizata la zi;Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii/instalatii: studii superioare in domeniul tehnic, se va prezenta decizia de numire, precum sidiploma de studii; Topometrist: studii superioare in domeniu, atestat OCPI, in conformitate cu reglementarile legal;Sudori PE: 3 persoane, se vor prezenta autorizarile legale in vigoare, respectiv autorizatie ISCIR.Ofertantul va prez. CV pers de conducere si de specialitate in orig semnate si datate, Angajament de participare in original, copie conf cu originalul extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, diplome, autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile valab. la data limita de depunere a ofertelor.Declaratiile, formularele intocmite de ofertanti/ofertanti asociati se vor prezenta in original.Documentele suport emise de alte autoritati vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8C in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
2. Termenul de de executie- Durata de realizare a lucrarilor
10
Descriere: ? acesta va fi exprimat in zile (1 luna =30 de zile).Durata de executie este de maxim ? 6 luni calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului si include eventualele sistari cauzate de timpul friguros Pentru cel mic termen de indeplinire a lucrarilor de executie se va acorda 10 puncte insa nu mai mic de 3 luni.Iar pentru alte termene punctajul se va acorda astfel: P1 (n) = (termenul cel mai mic de indeplinire a lucrarilor / termenul de indeplinire a lucrarilor (n)) x10.Pentru un termen de executie mai mic de 3 luni nu se va acorda punctaj suplimentar.Pentru un termen de executie mai mare de 6 luni oferta va fi declarata neconforma.
Durata de realizare a proiectului tehnic
10
Descriere: Ofertantul care a prezentat cea mai scurta durata de timp de realizare a proiectului tehnic va primi punctajul maxim 10 puncte. Punctajele pentru celelalte oferte se vor acorda proportional in raport de oferta cu punctaj maxim si de limitele precizate mai jos: Punctaj oferta in cauza = (Cea mai scurta durata de timp/ Durata de timp a ofertei in cauza) x punctajul maxim alocatDurata maxima de realizare a proiectului peste care oferta va fi considerata neconforma este de 2 luni.Durata minima realista de realizare a proiectului sub care nicio oferta nu va fi punctata suplimentar este de 1 luna.Nota: Durata de realizare a proiectului tehnic se va prezenta in format ?luni?.
Garantie acordata lucrarii
15
Descriere: Pt cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, Pt alta perioada decat cea prev la pct a) se acorda pct astfel: Punctaj (n) = [durata (n) / durata maxima ofertata ] x punctajul maxim.Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minim 24 luni si maxim 84 luni. Oferta care prezinta un termen de garantie mai mic de 24 luni va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art.36.alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, intrucat este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea contractanta; ofertele care prezinta o durata de garantie a lucrarii mai mare decat durata maxima realista precizata de autoritatea contractanta, nu vor fi punctate suplimentar.
Timp de mobilizare in caz de defectiuni in perioada de garantie
5
Descriere: Timpulde mobilizare in caz de defectiuni reprezinta termenul ce curge de la data/ora notificarii din partea achizitorului despre aparitia unor defectiuni pana la data/ora prezentarii executantului in vederea constatarii acestora si efectuarea unei interventii minime pentru limitarea prejudiciilor. Se va exprima in ORE.a)pentru cel mai mic termende mobilizare in caz de defectiuni aparute in perioada de garantiese acorda 5 de puncte (Tminim mobilizare)b)pentru alt termen decat cel prevazut la punctul a) se acorda punctajul astfel: Tmobilizare(n) = (Tminim mobilizare /Tmobilizare(n)) x 5 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 16:08