Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari aferente proiectului ?ALIMENTARE CU APA POTABILA IN COMUNA RUNCU,SATELE RUNCU, GROPENI SI VARATECI, JUDET VALCEA?


Detaliu pentru invitatia numarul 341672
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA RUNCU
Numar invitatie: 341672/11.01.2013
Denumire contract: Executie de lucrari aferente proiectului ?ALIMENTARE CU APA POTABILA IN COMUNA RUNCU, SATELE RUNCU, GROPENI SI VARATECI, JUDET VALCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RUNCUCod fiscal: 2541029, Adresa: COMUNA RUNCU, JUD.VALCEA, Runcu, Telefon: 0250/753430;0788/902568;0788/857402, Fax: 0250/753430
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA RUNCU, JUD.VALCEA, Runcu, Romania, cod postal: 247575, telefon: +40 250/753430, fax: +40 250/753430, persoana de contact: VASILICA TITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA RUNCU, JUD.VALCEA, Runcu, Romania, cod postal: 247575, telefon: +40 250/753430, fax: +40 250/753430
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari aferente proiectului ?ALIMENTARE CU APA POTABILA IN COMUNA RUNCU, SATELE RUNCU, GROPENI SI VARATECI, JUDET VALCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul proiect are ca scopexecutie a lucrarii de investitii «Alimentare cu apa potabila in comuna Runcu, Satele : Runcu, Gropeni si Varateci, ce cuprinde : - captare- 1 put cu H = 130, 00 m, diametrul 300 mm;
- conducta refulare;
- Statie de tratare;
- Rezervor V = 134 mc Are diametrul de 6, 24 m si H = 4, 50 m ;
- Retea de distributie, in lungime totalade7 613 m din PE 80 pentru presiunea de 6 - 10at.- Drum de acces la rezervor, L = 220 m
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 272, 619 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 25000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita deprimire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta.Curs BNR din data publicarii anuntului de participare.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - Dina Maria ? primar;
- Stoica Nicolae? viceprimar;
- Enacache Marius ? secretar: - Lazarescu Marian ? contabil;
- Apostol Ioan ? consilier local;
- Danciu Vasile. ? consilier local;
- Badea Alina Georgeta ? consilier local;
- Poenariu Ioan ? consilier local;
- Dan Petre? consilier local;
- Moise Dumitru ? consilier local;
- Ciutacu Constantin- consilier local- Eftemie Ion ? consilier localCarje LidiaInginer hidrotehnica - expert cooptat specialist; Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 1.272.000 leiDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate., Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 2Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unui cash-flow de executie a lucrarii, in cazul semnarii contractului in valoare de 530257, 92 lei, pe o perioada de 10 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP si modalitatea de finantare a investitiei. Scrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document eliberat de banca din care sa reiasa indeplinirea cerintei - in original.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce larespingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Cerinta nr.1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani : Prezentarea unei declaratii si a unei liste a lucrarilor executate in ultimii cinci ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 7, 6km de retele de apa si sau aductiuni de apa; ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a cel putin unei statii de tratare a apeiin cadrul unor contracte deexecutie., Continuare Cerinta nr.1 Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor.Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data incheierii cntractului)si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora;
- PV de receptie finala/ PVTL care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, copii dupa parti ale contractului/ contractelor declarate, din care sa rezulte denumirea contractului, beneficiarul/partile contractante, data incheierii contractului, obiectul, valoarea si durata contractului sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor din care sa reiasa informatiile de mai sus;
-recomandari, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2007aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare., Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Cerinta 2. Informatii privind resursele umane si structura managementului: declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Fiecare ofertant are obligatia de a asigura cel putin urmatoarele pozitii cheie: 1.Coordonator de lucrare-experienta profesionala generala in domeniul constructiilor de minim 5 ani; 2.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor- atestat profesional in domeniu, valabil la data limita de depunere a ofertelor 3.Responsabil privind calitatea-decizia de numire; 4. Responsabil de securitate si sanatate in munca-dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii, Cerinta 3 a)Prezentare declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. b)Echipamentele de lucru din dotarea ofertantului trebuie sa asigure executia lucrarii in perioada de timp programata, Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda maximul de punctaj Pentru alt pret ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: Pp = [Pretmin / Pretn ] x 60 Unde: - Pp este punctajul obtinut de oferta n - Pretmin ? cel mai mic pret ofertat - Pretn ? pretul ofertei n
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie a lucrarilor? se acorda astfel: a)Pentru cea mai mica durata de executie (justificata cu grafic Gantt) se vor acorda 20 de puncte, b) pentru orice alta durata de executie a proiectarii decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (durata de executie minima ofertata /durata de executie(n)) x 20 puncte, unde: durata de executie (n) = durata de executie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).Nota: timp minim acceptat pentru executia lucrarii 9 (noua) luni. Timp maxim acceptat pentru executia lucrarii 24(douazeci si patru)luni.Peste durata de executie maxima acceptata oferta va fi declarata neconforma, sub durata minima acceptata oferta nu va fi punctata suplimentar
Durata de garantie a lucrarii
15
Descriere: Durata minima acceptata pentru garantia lurarilor este de 2 ani. Ofertele care precizeaza o durata mai mica de 2 ani vor fi considerate neconforme. Durata maxima realista (in functie de normativele in vigoare) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este 10 ani. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de garantie? se va acorda astfel: a) Pentru cea mai mare durata de garantie a lucrarilor se vor acorda 15 de puncte. b) pentru o durata de garantie a lucrarii mai mica se acorda punctajul astfel: P(n)=( durata de garantie (n)/ durata de garantie maxim ofertata) x 15 puncte
Timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie
5
Descriere: Timpul de mobilizare va fi exprimat in ore. Punctajul pentru factorul de evaluare ?timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor? se va acorda astfel: a) pentru cel mai scurt timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor se vor acorda 5 de puncte. b) pentru un timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor mai mare se acorda punctajul astfel: P(n) = (timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor minim ofertat / timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor (n) x 5 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2013 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer