Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari aferente proiectului «INFIINTAREA CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEURO-PSIHICA PENTRU ADULTI MOVILA, JUDETUL IALOMITA », cod SMIS 24603, finantat in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infr


Detaliu pentru invitatia numarul 327622
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI IALOMITA
Numar invitatie: 327622/23.05.2012
Denumire contract: Executie de lucrari aferente proiectului «INFIINTAREA CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEURO-PSIHICA PENTRU ADULTI MOVILA, JUDETUL IALOMITA », cod SMIS 24603, finantat in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI IALOMITACod fiscal: 9670462, Adresa: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Telefon: 0243/231088, Fax: 0243/233407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920033, telefon: +40 243/231088, fax: +40 243/233407, persoana de contact: DGASPC IALOMITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920033, telefon: +40 243/231088, fax: +40 243/233407, persoana de contact: DGASPC IALOMITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari aferente proiectului «INFIINTAREA CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEURO-PSIHICA PENTRU ADULTI MOVILA, JUDETUL IALOMITA », cod SMIS 24603, finantat in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de reabilitare, extindere si modernizare a Centrului de recuperare si reabilitare neuro-psihica pentru adulti Movila cuprinde doua obiective din cadrul proiectului: - Obiectiv 1 ? Lucrari de extindere prin realizarea unei cladiri cu regim de inaltime Parter- Obiectiv 2 - Lucrari de reabilitare si consolidare cladire existenta cu regim de inaltime Parter + 1Aceste lucrari cuprind: ? Lucrari de amenajarea terenului, ? Lucrari de amenajare pentru protectia mediului, ? Lucrari reabilitare , constructii si instalatii, ? Organizare de santier
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 619, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
52.300 lei( 26.150 pt.IMM) Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc. bancara sau de o soc.de asigurari ? in original (Formularul nr.23 ? Scrisoare de garantie din ?Modulul III ? Model de Formulare?); op sau fila CEC cu confirmarea bancii ca banii au intrat in contul autorit.contr. pana la data depunerii ofertelor in contul DGASPC IALOMITA , CF 9670462, cont RO34TREZ3915006XXX000133 Trezoreria Slobozia IMM ?urile vor completa o declaratie (Formularul nr.21 din " Modulul III ? Model de Formulare?). In cazul in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 6.398 lei (3.199 lei pentru IMM).Valab.Gar.Part. este de minim 150 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor
Garantie de buna executie
10% (5 % pentru IMM), din valoarea contractului fara tva.Per. de valab. Este egala cu durata contr. Mod de constit. a gar. de buna ex.: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin ret. succesive din facturile dat. de AC, conform art.I din HG nr.1045/2011 privind modificarea alin. (3) al art.90 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la Trezorierie, la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA. AC are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat. AC va elibera/restitui garantia de buna executie, conf. art.92 alin. (4) din HG nr. 925/2006 cu modif. si compl. ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 11.Declaratie privind eligibilitatea (neancadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Prezentarea Formularului nr.3 - ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Modulul III ? Model de Formulare? In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din partea tertului sustinator.Cerinta nr. 2- Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006. - Ofertantul va completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? din ?Modulul III ? Model de Formulare?. - Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului. - Certificate de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si impozite si taxe locale (sediul social, sediile secundare si pucte de lucru) in original, copie legalizata /autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formular nr.5 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din ?Modulul III ? Model de Formulare? .Cerinta nr. 4CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa: ?Certificat de participare cu oferta independenta?, conf. Ordinului nr.314/2010 , Formularul nr.6 din " Modulul III ? Model de Formulare?.Cerinta nr. 5Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita op. ec. o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modif. si complet. Ult.( Formularul nr. 7 din " Modulul III ? Model de Formulare?.Aceasa declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii? (Formularul nr.16 din ?Modulul III ? Model de Formulare?) si de tertul sustinator daca este cazul. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie.Declaratie de evitare a conflictului de interese pentru persoane cu functii de decizie : Paul Marcu- Director General, Buda Lucretia ? Director Adj. Economic, Badea Neculai ? Sef serv. EvaluareSutu Miorita Ruxanda ? Sef Serv. Th. Achizitii, Administrativ, Grecu Ileana Sef Birou Juridic, Jircu Mihaela Sef birou Relatii cu publicul, secretariat, strategiiNitoiu Marcel Inspector specialitateRatunzeanu Luminita Sef Serviciu persoane adulte Cerinta nr. 1Persoane juridice/ fizice romane Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care documentele vor fi transmise in copie cu ment cf cu or , in etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), va fi de cel putin 5.200.000 lei fara tva, in dom. de activ. aferent ob. contractului.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Bilanturile contabile pentru exercitiile financiare 2009, 2010, 2011, vizate de DGFP , sau extrase din bilanturile contabile (in cazul in care publicarea acestora este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul) din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi semnat, in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind capacitatea tehnica-Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor). Ofertantul trebuie sa prezinte detalii despre valoarea lucrarilor, tipul acestora, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Executia in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor) a maxim 5 contracte de lucrari a caror valoare cumulata sa insumeze minim 2.600.000 lei fara tva. Cerinta privind experienta similara se considera indeplinita daca ofertantii prezinta contracte executate , pentru toate categoriile de lucrari ce fac obiectul prezentei achizitii publice in conformitate cu tipurile de lucrari prezentate la sectiunea: II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei /achizitiilor: (Lucrari de amenajarea terenului, Lucrari de amenajare pentru protectia mediului, Lucrari reabilitare, constructii si instalatii, Organi.sant., Cerinta nr. 2 Informatii privind capacitatea profesionala pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (personal de specialitate) 1.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011 ), separat pe fiecare an in parte. 2. Se va nominaliza personalul ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., Cerinta nr. 3 Informatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii 1.Declaratie privind asigurarea in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, sau orice alte forme de detinere a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari . Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala.2. Operatorul economic trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere ca dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe care au fost declarate in Formularul nr.13 si anexa aferenta, vor fi disponibile pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Declaratie privind subcontractantul/ contractantii, partile din contract de indeplinit, Cerinta nr. 4 Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora., Cerinta nr. 5 In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta terta sustinatoare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al tertei sustinatoare, incheiat in forma autentica prin care confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, invocand sustinerea acordata., Cerinta nr. 6In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta terta sustinatoare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al tertei sustinatoare, incheiat in forma autentica (in fata unui notar public), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie Ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, invocand sustinerea acordata. Cerinta nr. 1 Se va prezenta certificatul ISO 9001, sau echivalent pentru activitati de executie si reabilitare pentru constructii civile si industriale, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de un organism de certificare acreditat de RENAR sau de un organism membru al EA - European Co-operation for Accreditation. (copie lizibila, cerificata ?conform cu originalul?) NOTA: Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare, Cerinta nr. 2 Se va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 14001, sau echivalent pentru activitati de executie si reabilitare pentru constructii civile si industriale, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de un organism de certificare acreditat de RENAR sau de un organism membru al EA - European Co-operation for Acreditation. (copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?) Nu se accepta ofertanti care au sistemul de management al calitatii in curs de certificare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP si de la sediul DGASPC IALOMITA , Slobozia, Str. C. D. Gherea, nr. 1
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer