Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari ?Amenajare centru de pregatire pentru ofiteri? la Penitenciarul Tulcea sectia Chilia Veche.


Detaliu pentru invitatia numarul 334085
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Nationala a Penitenciarelor
Numar invitatie: 334085/21.08.2012
Denumire contract: Executie de lucrari ?Amenajare centru de pregatire pentru ofiteri? la Penitenciarul Tulcea sectia Chilia Veche.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala a PenitenciarelorCod fiscal: 4266324, Adresa: str. Maria Ghiculeasa, nr. 47, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212086150, Fax: +40 212422005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Maria Ghiculeasa, nr. 47, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 023761, telefon: +40 212086150, fax: +40 212422005, persoana de contact: Razvan Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Maria Ghiculeasa, nr. 47, sector 2, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari ?Amenajare centru de pregatire pentru ofiteri? la Penitenciarul Tulcea sectia Chilia Veche.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Proiect Tehnic - Chilia, detalii executie, asistenta tehnica? si ?Executie lucrari constructie de cladiri Chilia (amenajare + dotare)?.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 118, 165.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Valoarea garantiei de participare 22.363, 3lei (2%din valoarea estimata).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul nr. RO38TREZ7005005XXX000159 deschis la ATCPMB- Scrisoare de garantie, in original, in favoareaAdministratiei Nationale a Penitenciarelor, emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul nr. 4).- prin depunerea unui ordin de plata la casieria autoritatii contractante pana la data de ?????.. ora????...- Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.* Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 modificata sicompletata, de o reducere cu 50% a garantiei de participare.* In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Autoritatea contractanta are posibilitatea de a solicita prelungirea valabilitatii ofertelor, precum si, dupa caz, a garantiei de participare, in situatii exceptionale care impun o astfel de prelungire. In masura in care ofertantul face contastatie la Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor si acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare cuantumul prevazut la art. 278 ind 1 din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec. se va constit.in cuantum 10% din val.fara TVA a contractului.Term.de gar.lucrari?4 ani de la data finaliz.lucrarii.Proc.vb.de recep.finala va fi semnat in mom.expirarii term.de gar.de 4 ani.Cf.art.92, al.3, lit.b. val.gar.de buna exec.afer. PT si/sau det.de exec.se restit.in term.de 14 zile de la data inchei.proc.-vb.de recep.la term.lucrarilor exec.in baza proiectului.Cf.art.92, al.4, 70% din val.gar.de buna exec.afer.exec.de lucrari, se restit., in term.de 14 zile de la data incheierii pr.-vb.de recep.la terminarea lucrarilor.Restul de 30% din val.gar.de buna exec. afer.exec.de lucrari, se restit., in term.de 14 zile de la data incheierii pr.-vb.de recep.finala. Mod de constit.a gar.de buna exec.: -prin scris, de gar. emisa de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, constit.in cel mult 14 zile de la data semnarii contractului;* IMM-urile pot benef., cf.Legii346/2004, de o red.cu 50% a gar.de buna exec.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - completare formular 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ind. 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare formular 10. Persoanele implicate din partea autoritatii contractante in procedura de achizitie in intelesul art. 69ind. 1 din OUG nr. 34/2006 sunt: Marian Stancovici - Director General, Adrian Tudor Tuleasca? Director Economico Administrativ, Cornel Toader - Sef Serviciu Logistica, Razvan Popa - Specialist Achizitii Publice, Gabriel Sevastre ? Specialist in cadrul Serviciului Cazarmare, Constructii, Investitii, Aurelian Iacob ? Sef Serviciu Cazarmare, Constructii, Investitii, Adrian Neagoe ? Manager proiect, Cristian Plesa ? Sef Serviciu Cooperare si Programe.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completare formular 14. Pentrupersoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei(eliberat cu max. 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor). - - original, copie legalizata sau copie simpla cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentrupersoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. - original, copie legalizata sau copie simpla cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator sau documentele justificative echivalente prezentate de pers. jurid. straine vor fi prezentate in copie legalizata sau original de catre operatorul economic clasat pe primul loc, anterior incheierii contractului.Documente justificative care sa ateste calificarea ofertantului in domeniul proiectarii, respectiv inregistrarea acestuia la Ordinul Arhitectilor din Romania sau echivalent.- in copie simpla cu precizarea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate, in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie si beneficiari, CV-uri si diplome de studii/atestate apartinand urmatorilor experti cheie: Arhitect, Inginer constructii civile, Inginer instalatii sanitare implicat in faza de proiectare, Inginer instalatii termice si de ventilatie implicat in faza de proiectare, Inginer instalatii electrice implicat in faza de proiectare, Responsabil tehnic cu executia pe domenii (constructii civile, instalatii electrice, termice, sanitare, ventilatii), Responsabil cu calitatea lucrarilor, Sef santier, Inginer instalatii electrice implicat in faza de executie, Inginer instalatii sanitare implicat in faza de executie, Inginer instalatii ventilatii implicat in faza de executie, Personalul cu atributii in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca, din care sa rezulte ca au experienta si studiile solicitate mai jos., Prezentarea a maxim. 2 contracte de servicii similare de proiectare prestate in ultimii 3 ani, Prezentare declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;, Prezentare declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind asociatii si /sau subcontractantii (daca este cazul), Angajament privind sustinerea din partea unui tert(daca este cazul), Cer.min.de pers.- Exp.cheie proiectare: Arhitect ?Calif.: Studii sup.finaliz.in dom.?arhitectura?, cu drept de semnatura OAR; Exp.prof.: generala min.5 ani in dom.arhitecturii si min.3 ani exp.specif.in dom.contractului;Ing.constructii civile-Calif.: Studii sup.finaliz.in dom.ingineriei civile; -Exp. prof.: generala min.5 ani in dom.studiilor solicitate si min.3 ani exp.specif.in dom.contractului; Ing.instalatii sanitare?Calif.: Studii sup.finaliz.in dom.ingineriei instalatiilor; - Exp.prof.: generala min.5 ani in dom.studiilor solicitate si min.3 ani exp.specif.in dom.contractului; Ing.instalatii termice si de ventilatie?Calif.: Studii sup.finaliz.in dom.ingineriei instalatiilor;
-Exp.prof.: generala min.5 ani in dom.studiilor solicitate si min.3 ani exp.specif.in dom.contractului; Ing.inst.elec.-Calif.: Studii sup.finaliz.in dom.ingineriei instalatiilor;
- Exp.prof.: generala min.5 ani in dom.studiilor solicitate si min.3 ani exp.specifica in dom.contractului, Cer.min.de pers.- Exp.cheie executie: Responsabil cu calitatea lucrarilor-Calif.: Studii sup.finaliz.in dom.constructiilor; atributii specifice in structura de management al calitatii;Sef santier-Calif.: Studii sup.finaliz.in dom.constructiilor; Ing.instalatii electrice ?Calif.: Studii sup.finaliz.in dom.instalatiilor;Ing. instalatii sanitare ?Calif.: Studii sup.finaliz.in dom. instalatiilor; Ing.instalatii ventilatii-Calif.: Studii sup.finaliz.in dom.instalatiilor; Personal cu atributii in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca ?Calif.: Cerinte min.de pregatire in dom.securitatii si sanatatii in munca corespunzatoare niv.superior. Standardele specifice obiectului contractului sunt SR EN ISO 9001:008, SR EN ISO 14001:2004. sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer