Achizitie publica - Executie de lucrari conform proiectului ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE CERCETARE VINICOLA IN VEDEREA ALINIERII LA STANDARDE EUROPENE?
Detaliu pentru invitatia numarul 348893
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348893/19.06.2013
Denumire contract: Executie de lucrari conform proiectului ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE CERCETARE VINICOLA IN VEDEREA ALINIERII LA STANDARDE EUROPENE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialStatiunea de Cercetare Dezvoltare pentru Viticultura ?i Vinificatie BujoruCod fiscal: RO 14794971, Adresa: str. G-ral Eremia Grigorescu nr.65, Targu Bujor, Telefon: 0236340640, Fax: 0236340642
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. G-ral Eremia Grigorescu nr.65, Targu Bujor, Romania, cod postal: 805200, telefon: +40 236340640, fax: +40 236340642, persoana de contact: Simion Cristina Liliana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. G-ral Eremia Grigorescu nr.65, Targu Bujor, Romania, cod postal: 805200, telefon: +40 236340640, fax: +40 236340642, persoana de contact: Simion Cristina Liliana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Statiune de cercetare ? dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari conform proiectului ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE CERCETARE VINICOLA IN VEDEREA ALINIERII LA STANDARDE EUROPENE?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect executie de lucrari conform proiectului ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE CERCETARE VINICOLA IN VEDEREA ALINIERII LA STANDARDE EUROPENE?, in conformitate cu specificatiile Proiectului tehnicValoarea contractului este de 640.000 lei la care se adauga cheltuieli diverse si neprevazute de 64.000 lei
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 704, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 12.800 lei, eliberata in numele ofertei in conf.cu prev.art.86, alin(1) din HG925/2006 cu modif si completariel ulterioare.Echivalentul lei/valuta se va face la cursul afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.Per de valab a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si anume, cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de const a garantiei de participare: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. b)ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.conturi: (cont RO29BTRL01801202J78723XX) c)depunerea la casieria autoritatii contractatnte a sumei in numerar d)scrisoare de garantie bancara-se completeza conformForm.24. Obligatoriu se va prezenta in original. Nota 1: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta in conf. cu prev. art.88 din HG 925/2006 si se va retine (daca este cazul) conf art.278^1 din OUG 34/2006 cu toate modif si complet ulterioare. Nota 2. Docum emise in alta lb. tb. sa fie insotite de traducere autoriz in lb. romana.Ofertantii incadrati in categoria IMM si care prezinta o declaratie in acest sens, au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. In orice situatie, dovada constit garant de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Oferta va fi respinsa la deschidere [art.33(3)HG925/2006] daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in docum de atribuire. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 si a HG 1045/2011.Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua in conformitate cu prevederile art. 92, alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezenta: I.Declaratie privind eligibilitatea (informatiile vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Ofertantul va prezenta - Formularul nr. 1 semnat de catre reprezentantul sau legal/imputernicit.Nota: 1.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pt fiecare dintre membrii asocierii;2.In cazul in care, pt indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr.1 semnat de catre reprezentantul legal/imputernicit al tertului sustinator.II.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Ofertantul va prezenta - Formularul nr. 2, semnat de catre reprezentantul legal/imputernicit.Nota: 1. daca este cazul, aceste documente se vor prezenta si de tertul sustinator, in acest caz declaratiile fiind completata doar in ce priveste neincadrarea in art. 181 literele a), c1) si d) III.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, si anume: A.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: 1.certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului;2.certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat. B.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc. prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota: 1.Certificatele/documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;2.Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata;3.Pt ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006 aprobata prin Lg. nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;4.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pt fiecare dintre membrii asocierii; ATENTIE!: a.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente;b.Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica; c.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul(dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu(institutiile autorizate aletarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. IV.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 3.V Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 4. VI. Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69^1 dinOUG 34/2006 ? Formularul nr. 5. VII. Declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa ateste ca nu se incadreaza in prevederile art. 15^1 din OUG 66/2011, Formular nr. 6. Acest document se va prezenta atat de asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.VIII. Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Acest document se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? IX. Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Acest document se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele ce detin functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ciubuca Aurel ? Director de proiect, Simion Cristina Liliana ? Manager executiv, Birliga Nicolaie -Responsabil tehnic, Postolache Elena ? Responsabil stiintific cu dotarea laboratoarelor, Benea Soltana ? Responsabil economic. Persoane juridice/fizice romane.Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, valabil la data depunerii ofertelor.Certificatul constatator emis de ONRC se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte: denumirea operatorului economic, sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale;structura actionariatului; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatul constatator;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota: 1.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana;2.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca nu a fost prezentat in acesta forma;3.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pt fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare(executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pt indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate(principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza. ATENTIE!: a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente;b.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane(tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afeceri: Formularul informatii generale;Bilantul contabil/documente edificatoare pe ultimii 3 ani;Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minimum 1.280.000 Lei.Pentru indeplinirea cerintei se vor prezenta: Fisa de informatii generale semnata de catre reprezentantul/imputernicitul operatorului economic. Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu raportat de BCE din anul respectiv.Bilanturile contabile/documente edificatoare pe ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Daca oferta se va depuen de o asociere fiecare asociat trebuie sa in incadreze in categoria IMM. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM.Daca din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate mai sus, acesta are dreptul de a-si demonstra capacitatea economico financiara solicitata si prin alte documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara (executie): Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (perioada se va calcula de la data limita de depunere a ofertei). Ofertantul va completa Formularul nr 8 reprezentand lista contractelor de lucrari executate in ultimii 5 ani cuprinzand cele mai importante lucrari executatecare indica beneficiari, indiferent daca acestia suntautoritati contractante sau clienti privati. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani ( perioada se va calcula de la data limita de depunere a ofertei) lucrari similare cu valoare de minim 640.000 lei fara TVA. Pentru indeplinirea experientei similare ofertantul poate prezenta minim 1 contract si maxim 10 contracte.Ofertantul va prezenta: certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiari, indiferent daca acestia suntautoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de executie si precizeaza daca au fost duse la bun sfarsit sauProces/e verbal/e de receptie la terminarea lucrarilor prin care sa se demonstreze executarea lucrarilor prezentate, sau proces/e verbal/e de receptie partiala a lucrarilor prin care sa se demonstreze executarea lucrarilor prezentate, sau proces/e verbal/e de receptie finala prin care sa se demonstreze executarea lucrarilor prezentate, Utilaje: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotare echipamentele tehnice, utilajele, mijloacele de trasnport, dotarile necesare pentru derularea contractului. Ofertantul va prezenta Lista privind utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv dotarile. Pentru echipamentele declarate in formular se vor prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul?documentele din care sa rezulte forma de detinere, proprietate sau chirie, si anume: carti de identitate/acte de proprietate/contracte/conventii de inchiriere, etc., Personal: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Experti: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate, necesar pentru indeplinirea contractului si anume: Responsabil cu calitatea ? Licentiat al unei Facultati de Constructii cu diploma de inginer.Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile ? Licentiat al unei Facultati de Constructii cu diploma de inginer si atestat conf. HG 925/1995 si Ordinul 777/2003 in domeniul constructiilor civile.Inginer de instalatii ? cu diploma de inginer.Sef de santier ? cu diploma de inginer.Prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut Formular nr. 11;Pentru fiecare expert propus se va prezenta: Documente care sa ateste pregatirea profesionala, copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?Curriculum Vitae, semnatDeclaratie de disponibilitate, Formular nr. 12Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/ tertul sustinator. Relatia de munca intre operator si expertii propusi se poate demonstra astfel: contracte de munca, contracte de colaborare, extras REVISAL, etc., valabile pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari; pentru specialistii care nu sunt angajati ai ofertantului se permite si prezentarea de angajamente cu precizarea ca daca ofertantul este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze: Declaratia privind subcontractantii; Daca este cazul, Acordul de subcontractare.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent., Dovada implementarii STANDARDELOR PRIVIND PROTECTIA MEDIULUI Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 08:50